Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O medvědu Járovi

08. 04. 2005
8
2
2957
Autor
Barman

„Járo, je jaro, vstávej,“ řekla medvědice svému muži a ten se převrátil, vykoukl ven a zabručel cosi o její pravdě. Velmi, velmi nerad vylezl z pelechu a vyrazil hledat potravu, neb to pro něj bylo lepší než její brukot o páření a medvíďatech. Od té doby, co ho tam dole kousnul vlk, neměl takovou chuť do páření jako dřív, a tak raději pozoroval pastvinu, jestli nějaká vysoká nezabrousí do jeho míst. Nakonec však do oněch míst zabrousil turista Džon. Jára se před něj postavil a jako milovník dramat strašlivě zařval Džonovi do obličeje, čímž ho mimo jiné i strašlivě poprskal. Tomu se udělalo nevolno, adrenalin vyplnil jeho tělo až po okraje a nohy se rozklepaly. Tak už zdrhej, pomyslel si Jára, který si po zimním spánku toužil protáhnout kosti a žaludek. Jenže turista nebyl schopen kroku, natož běhu, a jen civěl.

„Prosím vás, pane medvěde.“

„Jaroslav.“

„Tak tedy pane medvěde Jaroslave, nechte mě žít, mám ženu a byt a na něm hypotéku,“ prosil Džon.

„Já myslím, že tě sežeru,“ odvětil mu Jára, „ale chci se protáhnout, takže utíkej!“

Džon si vyděšeně prohlédl medvěda a potom řekl: „Ale podívejme, pane medvěde Jaroslave, vaše samcovství je poškozené, tak to bych vám mohl pomoci, jelikož jsem zvěrolékař.“

Jára zavzpomínal, jaké to dřív bylo s medvědicí, a po chvíli přemýšlení vynesl ortel:

„Nechám tě tedy žít, ale spravíš mi nádobíčko!“

„Ale samozřejmě, samozřejmě,“ slíbil turista na kolenou a vyrazili spolu k autu, přičemž Jára hodně slintal, aby se Džon bál.

„Teď vám dám injekci, a až se probudíte, budete zase jako za mlada, ještě si nastupte do auta, ták, teď to štípne a jedem,“ řekl Džon a odjeli.

Když se Jára probudil, velice se podivil nad situací, ve které se právě nacházel. Samcovství beze změny a u hlavy miska s jídlem. Džon totiž nebyl zvěrolékař, ale ředitel ZOO.


2 názory

amálka
19. 08. 2009
Dát tip
Chudák malej, snad se mu podařilo zdrhnout... :-) Vtipný, tip.

Markel
15. 04. 2005
Dát tip
Obsah bezva, trochu si pohrát s formou - T

Morun
12. 04. 2005
Dát tip
Hihi...

probe
09. 04. 2005
Dát tip
:-) chudák blbá důvěřivá :-) t.

Alojs
08. 04. 2005
Dát tip
Dneska mám tipovací náladu. A tohle je navíc úsměvně pojaté, takže tip zcela určitě.

Kandelabr
08. 04. 2005
Dát tip
první část mě trochu bavila, ale pak se to nějak rozvleklo. škoda pointy, je nevýrazná. ale pro fórek proč ne.

StvN
08. 04. 2005
Dát tip
Máš dobrý nápady, celkem fajn zpracování. Místy však docela trapné vtípky. Chtělo by to trochu pozměnit styl, aby to dostalu tu správnou strohou vtipnost komických situací. Teda, ne že bych ti chtěl kecat do psaní.

Barman
08. 04. 2005
Dát tip
Jen kecej, ostatně proto to sem dávám. Ono dávat ty věci číst kamarádům tak mám sebevědomí jako prase páč by mi to všichni chválili a důsledkem by nebyla snaha o zlepšení. Takže senkjů

Přeno
08. 04. 2005
Dát tip
Ale jo, je to dobrý. :) *

fungus2
08. 04. 2005
Dát tip
Bezvadné**

StvN
08. 04. 2005
Dát tip
Dobře. Pak se teda můžem pobavit konkretněji.

pozorovatel
08. 04. 2005
Dát tip
ježiš to je blbý:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru