Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opis jedné duše…

08. 04. 2005
3
0
2763
Autor
Candy

 

 

Uvadám

v nedokončené myšlence

Bolí mě

každý záhyb mysli

-v ní každá z nevyřčených vět

kde v prachu ztracený

leží můj omlácený svět

Na jednom místě

neschopná

myšlenky udržet

Neposílám je ale vpřed

Točí se bez cíle

ve víru nehmotna

Neschopná cokoli udělat

Všechno je mimo mě

Jsem jenom skořápka

s dutinou uvnitř

éterem prostoupená

plující zhmotněle

v říši lidí

z jejich řad

nechtěně

vyloučená


Milly
27. 01. 2006
Dát tip
Tak jsem se sem dostala....- jedno dávný avízo na dílo........ Dobře napsaný. Taky to znám- nebo se držej až moc, mrchy, něčeho, co já nechci... :-) -t-

omlácený svět

Candy
09. 04. 2005
Dát tip
inlajn:...ty ale vstejně pomáháš zvláštním způsobem, co?Nebo aspoň mně se zdá, protože jsem se s nikým , kdo se takovým způsobem snaží člověka vyburcovat k přemýšlení, vysvětlování,obhajování, k optimismu, nesetkala,...tak ti ale patří dík... Děkuji moc, vesuvanko, jsi milá..

inlajn
09. 04. 2005
Dát tip
jinej už nebudu, nejrači bych tě vzal za hlavvu a třás s tebou, až by se ti palice třepala!!!! Sobě poděkuj, žes to pochopila, že nejsem kokot takovej nějakej jízlivej nebo co:! Čus!!!Pusu in.

Zuzulinka
08. 04. 2005
Dát tip
Tohle znám...útěchou Ti budiž...nejsi sama....

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
... TAK UŽ TO, DO PRDELE JEDNOU, ŘEKNI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Feanor
08. 04. 2005
Dát tip
zavři oči, zhluboka se nadechni a přečti si nějakou hezkou knihu.

Candy
08. 04. 2005
Dát tip
inlajn:...a jako co chceš slyšet například?

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
to, co je v "uvadám v nedokončené myšlence", to, proč "neposíláš myšlenky vpřed", proč "neschopná", "nehmotna" atd....ale spíš by to mělo bejt dobrý pro tebe, ne pro mě, kurva už....nač takováhle vyhejbavá básnička, Pomohlo ti nějak, žes jí napsala..a proč?

vesuvanka
08. 04. 2005
Dát tip
Jsem jenom skořápka s dutinou uvnitř éterem prostoupená plující zhmotněle v říši lidí z jejich řad nechtěně vyloučená smutné a pěkně vyjádřené.... TIP

Candy
08. 04. 2005
Dát tip
"uvadám v nedokončené myšlence":ubíjí mě to, že se nedokážu soustředit a když už se na něco zaměřím a začnu myslet na něco, je to jakoby by se mi vybavil jen název a už jsem zase jinde, a tak moje myšlenky jsou svázané touhle neschopností a já si připadám i vnitřně prázdnější - tím, že mi nejde nic opravdu prožít a i když všechno vnímám, tak mi připadá, že to zpracování vjemu nějak vázne,...jak starej vybrakovanej počítač...Mně teď přijde, že tě to nějak rozčililo, že jsem si vůbec dovolila tohle napsat? A jestli mi to nějak pomohlo? - Asi popravdě ne, pořád jsem to stejná já se stejným pocitem...

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
ne, nerozčílilo, ani omylem....já ti chtěl pomoct....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru