Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žebrák

20. 07. 1999
0
0
1980
Autor
slavek

Něco čeho se chci zbavit.. I když vím, že to nepůjde.

Šel jsem z Hlavního nádraží na Masaryčku. Po cestě byl žebrák.. Ještě dítě. Kluk asi 11let. Překročil jsem jej a šel dál. Jen jsem se ohlédl. Bylo léto.. Byl od pasu nahoru nahý. Tmavší typ, pravděpodobně cizinec. Zaujala mě jeho záda. Celá byla jedna velká jizva. Připadal jsem si jak v nějakém otrokářském filmu.. Proboha, co asi všechno si ten človíček prožil? Vlastně jsem to ani nechtěl vědět. Byl jsem s kolegy s práce. Přece před nimi nedám najevo cit. Pokračoval jsem v cestě. Když jsem šel zpátky sám, spěchal sem, ale ten kluk už tam nebyl. Jak rád bych mu dal všechny peníze co jsem měl u sebe!! Potřebuje je víc než já. A co jsem udělal? Nic... Dodnes se stydím.. Co je horší než odmítnout pomoc?
slavek
31. 07. 1999
Dát tip
Trpaslík: no moc Ti také děkuji. Ale zas tak skvělý mi to nepřipadá.. Právě pro tu pravdivost.. Byl bych radši, kdyby se to nikdy nestalo.

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
vždyť právě to jsem udělal. Abych si zachoval tvář která za nic nestála před spolupracovníky.. Neudělal jsem, co jsem udělat měl.

Bibša
23. 07. 1999
Dát tip
Víš, co je skvělé, že sis to uvědomil, Slávku. Dostáváš tři body, za to že ses vrátil a chtěl udělat to, co jsi cítil . . .
Ředitel mi řekl v můj první pracovní den, že přirozenost začíná koncem pracovní doby . . . a měl pravdu

MM
23. 07. 1999
Dát tip
Jsi na tom (protože sis to uvědomil) o moc líp, než spousta jiných lidí...

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
Děkuji všem za pochopení...

Trpaslík
23. 07. 1999
Dát tip
Přiznejme si že to patří tak trochu k lidské přirozenosti - schválně kolik zvás dnes neco nekomu potřebnýmu daroval?


moc dobrý - pravdivý, poetický - prostě skvělý

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..horší? no přece.. ublížit nebo nepomoct jen proto, aby sis zachoval tvář.. navíc tvář, která za to nestojí..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru