Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moje jediná láska....

09. 04. 2005
0
0
2382
Autor
Delph

inu stane se :-D

Sedím v autobusu a déšť se sněhem lepí se na okna.

Je tu přetopeno a vydýžcháno.. Sedím tu sám, ač vlastně plno je.

Odvracím se od okna a zavřu oči, Poslouchám hudbu,

kterou slyším jen já. A vzpomínám.

 

Vzpomínam na to, co právě opouštím.

Ty vzbouřené hormony, když měl jsem ji pod sebou.

A co potom, když spolu vyvádíme, jak spolu jezdíme...

Občas spolu zabrousíme do lesa, ale to pro ní není,

není na to stavěná. A i já opouštím les uplně vysílen.

 

Její ladné tvary a křivky, výška akourát ke mě.

A já už skončil, snad jen teď, snad se to bude opakovat.

Ten šťastný pohled co mám, to je prostě má

SNOWBOARDOVÁ DESKA

 


Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
:) tak to jsem teda necekala

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
lucynka7 já když to psal tak jsme to taky nečekal ale v půlce mě to napadlo že bych to tak moh zakončit tak jsme to předělal a dokončil takhle :-D

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
jo je to dobry:) Takovy prekvapko na konci :-D Kdo to nedocte tak ma smulu:)

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
myslím že to není tak dlouhý aby to někdo nedočet :-D

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
Ne to vubec ne! Ale co vis - znas to - lidi jsou liny :)

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
lucy no to jsou já taky :-D

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
No jo priznejme si, ze ja taky :) Ale zalezi na tom o co jde:)

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
lucy: to jo...sem si třeba včera zapoměl mobil u bráchy v autě ráno cestou do města...sem se měl domluvit s "kámoškou" že jestli se sejdem. tak sem se ji snažil dovolat z budky zaplatil jsme 30kč páč to nebrala a jen sem si domluvil kde se pak sejdu s bráchou pro mobil... pak jsme šel kvůli ní i dvakrát do inetové kavárny že se domluvíme na chatu a ona nedošla...a nakonec s mobilem jsem ji psal jestli se sejdem a ona že ne. stal jsem u vchodovích dveří ale ona že přijela mati a že musí bejt s ní že neví co by jí řekal....a já ji chtěl dát nabídku aby jsme spolu chodili....no pocity z toho dál líčit nebudu...

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
To je mi lito:(. Bohuzel to tak byva, ze je clovek schopny pro nekoho udelat COKOLIV a ten si to preje od nekoho jinyho... :(zivot je strasne zamotanej:( Ale treba ji krivdis, treba je vse jinak! Ja jsem vecnej optimista a jdu primocare za svym snem...

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
však já ji věřím že tam měla mamku a že se viděli po tejdnu a že s ní musel být ale jaksi mám určitou minulost kvůli ktré se mi už to vyznání říká hůř a když už jsem konečně našel někoho komu ho říct a i tu odvahu tak se to prostě pokazí a nevím jestli to zvládnu příště...

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
Uvidis ze zvladnes! A priznej si ze na to budes myslet tak dlouho, dokud to nereknes. Posilam ti odvahu po cervancich:). No ted uz asi tezko - tak po hvezdach:). Ale po tech co nezhasnou!

Delph
23. 04. 2005
Dát tip
no já taky bývám optimista....třeba rok a čtvrt jsem věřil že najdu holku co splňuje všechny moje kritéria a našel i když všichni tvrdili že taková snad není...

Lucynka7
23. 04. 2005
Dát tip
Dulezity je co citi tvoje srdicko!Ja mam taky vysneny ideal a neprestanu hledat dokud ho nenajdu.

Delph
09. 04. 2005
Dát tip
anien: no víš holku teď žádnou nemám tak ji nemůžu nazvat láskou a navíc jsem chtěl trošku zajímavej název...ale tak aby nebylo hned poznat že píšu o SNB

Delph
09. 04. 2005
Dát tip
anien: budu se snažit potěšit tvé oko, mysl i duši ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru