Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ignorace

04. 12. 2000
3
0
3532
Autor
hermit

Jenom pár básniček jsem napsal pod silným vlivem THC, tohle je jedna z těch zhruba tří, nebo pěti. *1992

Procházím deštěm a kabát mám suchý Sám na své planetě pěstuji zvláštní rostliny Mlčím a čekám mluvíš mluvíš mluvíš
Krel
21. 09. 2003
Dát tip
Mno...já jsem raději nikdy nic nepsal:-) asi by to bylo drsný...

Miroslawek
11. 12. 2000
Dát tip
Pocit ano, báseň e-e.

hermit
07. 12. 2000
Dát tip
Prokletí: jasně, když to myslíš takhle, tak samozřejmě souhlasím, v tom se shodneme... Pro mě je někdy docela tvrdou drogou volné nebe nad hlavou... ;-)

Prokletí
07. 12. 2000
Dát tip
tak to jo, takové drogy se mi právě teď nedostává... ale já potřebuju oblohu noční, jsem tvor tmy, světlo mě děsí Jsem rád, že si rozumíme ;o) m.

hermit
06. 12. 2000
Dát tip
Prokletí: teď ještě narýsovat čáru mezi drogou a nedrogou, a máme to v suchu... :-)

Prokletí
06. 12. 2000
Dát tip
aha ... ale já jsem vodník ... já jsem travku míval, znám dost lidí, co si šloučnou denně ... a sežírá jim to mozky, mluvěj jen o mařce, proto je mně drogou, hm? m.

hermit
05. 12. 2000
Dát tip
Prokletí: Hmmm... Tráva je ošemetná, dělá z blbců génie, bohužel (nebo bohudík) si to o své genialitě vždycky v rauši myslí jenom oni sami, okolní svět je poprávu nechápe... ;-)

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
neřekl bych, že je to o nechápavosti, dle mého se blbcem stává každý člověk, která dobrovolně jakoukoli byť sebmekčí drogu užívá... m.

papouch
04. 12. 2000
Dát tip
sorrry .. co je to THC?

hermit
04. 12. 2000
Dát tip
Papouch: Účinná látka v marihuaně. Už ji nekouřím.

Print
04. 12. 2000
Dát tip
Na planetě? Já na balkóně!:-) Ale to už je taky dávno!.-)) *!

clovrdik
04. 12. 2000
Dát tip
tak na mě THC teda působilo úplně jinak :-)), to bych mohl vyprávět :-))) nevyhledávám ho, ale třeba na rockovým koncertě se mu nebráním :-)

rire
04. 12. 2000
Dát tip
*** .. zvláštní... i bez THC je to... jako hluboko ve mně. hluboko.. ano, tohle má hloubku. ŤAP

člověče... jak na to koukám... občas se mi zdá že bychom mohli tebhle server přejmenovat na www.thc.cz :)) sám na své planetě :)

Vyjan
04. 12. 2000
Dát tip
Jo, na THC si už nevzpomenu, to se mi už vykouřilo z hlavy. Ale básnička je dobrá. Tip.

pauper
04. 12. 2000
Dát tip
www.thc.cz :-) Taky jsem pod tim psal a bylo to podstatne horsi.. Tahle je hezka a usmevna :-)

zámek
04. 12. 2000
Dát tip
: - )( - : ... až z toho mám červený oči ... ťip ...

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
spíš dílko pro další kuřáky travičky ... mírně nahkouplé, připadá mi, formou i obsahem, hm? m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru