Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkoholik leje rum kamsi jak ho napadne

04. 12. 2000
0
0
1592
Autor
ergo

Alkoholik leje rum kamsi jak ho napadne. Bloumá městem jak na vandru kde než by něco našel rád by se spíš jinýho zbavil. Čeho zrovna by se to týkalo jemu jedno, kdyby se stratilo aspoň něco z čeho by cejtil ůlevu. Pak si vzpoměl že se může třeba vychcat. Okolní chodci ho nevzrušují, jistě taky párkrát močili tak už by mohli vědět jak se to dělá a nevšímat si. Dutý postoj z uspokojení někde ze dna trubice jež doznívá až do hlavy, aspoň něco. Opět co teď, jak všední, moc neubylo a pocit neustává, světla naháněj depresi doby a jistěj přítomnost radosti života v mezilidí, nechci bejt sám i přes svoji samotu. Na ulici mám přece jen pocit rodiny. Je velká a rozhádaná jak má bejt. Nikdo snikym nemluví, jen vyřizuje nutný události a udržuje kodex rodiný lásky. Chce se mi hm zvracet, už to kleslo spátky. Gut. Žádný překvapení se dnes neděje. Všechno se hejbe jako kdyby všichni věděli co maj dělat a přitom hrajou tiátr bůhví pro koho, šašci. Ty si taky šašek, no jo, odpadky to je tvoje. Prase. Nechutný prase. Sednu si na lavičku než si odpočinu, domu daleko a nonstopka nikde. Pak se musim podívat ještě za roh tam by něco mohlo bejt. Já bych spal až bych brečel………..hmm……….h…. to je dutost…..uf….e.
ergo
05. 12. 2000
Dát tip
no tohle, ale to neni až tak o rumu nebo tak, to vzniklo ze sskoro čistý hlavy, je to jen inspirovaný opicí

ergo
05. 12. 2000
Dát tip
ostatně nikdo nemluví že ten rum pil nebo pije

Lampář
05. 12. 2000
Dát tip
:o) OK...

clovrdik
04. 12. 2000
Dát tip
hele, tohle je dokonale vykreslený, taky už jsem to jednou po rumu zažil, brr :-)

Lampář
04. 12. 2000
Dát tip
rum nepiju ... v podstatě teď vůbec nepiju žádnej alkohol :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru