Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lubor Kasal - Bláznův dům - 13. 4. 2005

12. 04. 2005
1
0
5107
Autor
drfaust

Šílíte? Připadáte si jako v blázinci? Svět se kolem Vás žene jako splašený a nic se nedaří?
Ve středu 13.4. Vás Lubor Kasal provede skrze svůj Bláznův dům v rámci semináře 
Psychologický rozbor básní na FF UK.

Až naprší a uschne ...

drfaust
13. 04. 2005
Dát tip
zero_12345_six: co prosím?

drfaust: Až naprší a uschne ...

dadik
12. 04. 2005
Dát tip
výbornej plakát, nebo co to je...

drfaust
12. 04. 2005
Dát tip
ten já nedělal... ten jsem dostal mailem.... vyřídím.

dadik
12. 04. 2005
Dát tip
to jsem tušila....:)) zdravím...

drfaust
12. 04. 2005
Dát tip
:-)) i já

papouch
12. 04. 2005
Dát tip
v Praze.

drfaust
12. 04. 2005
Dát tip
I am just a messenger.

My zase přijdeme, ale spíš tak po půl sedmé...

drfaust
12. 04. 2005
Dát tip
však to bude stačit :-)

zzajtsuorhc
12. 04. 2005
Dát tip
ano.. básně bychom měli psychologicky rozebírat..až na matičky a šroubečky..ty nám nakonec stejně zapadnou do koberce jako z merkůru - dokonce jsem takovej blázen, že chodím se svým psem k psychoanalytikovi, abych se o sobě něco dozvěděl..dal bych tomu pánovi nějakou svou báseň k rozboru a zavedl bych ho mezi věštkyni..psychiatra..astrologa - tam by svůj verdikt vyřkl a podle toho by mě buď popravili, nebo pověsili! asi se stanu nepřítelem psychologie..a tak jsem ji měl rád - je to asi jako když se jaderná fysika obrátila proti lidstvu..och..

drfaust
12. 04. 2005
Dát tip
ale no ták... vždyť už jsem mockrát říkal, že se to tak naštěstí jen jmenuje... vedou to studenti.... já bych před každým psycho rozborem utíkal na sta mil... bohatě mi stačí občas nějaká ta naditerpretace...

Přesně tak...žádné šroubečky...minule autor prostě celkem příjemnou formou prezentoval svoje dílo a pak odpovídal na otázky...hele, jsme jen hloupí mravenci, ale rozuměli jsme všemu, o čem se mluvilo a dokonce nás to i bavilo...

zzajtsuorhc
12. 04. 2005
Dát tip
brablenci: přesnost není příliš exaktní..minule už bylo a forma je jen ohraničený prostor..otázky byly dříve, než-li slepice..mravenci nejsou hloupí právě proto, že ničemu nerozumí a mluví se mluví a koho to nebaví, ten musí jít znovu dokola a bude tam tak dlouho, dokud ho to bavit nezačne..

nelibozvučná_skupina_písmenek: začínáš nás bavit...ale dál než do třetího kola určitě nevydržíš...minule už bylo, teď to bude mnohem zajímavější...bláznův dům plnej mravenců...

zzajtsuorhc
12. 04. 2005
Dát tip
brablenec: velký duch se pozná podle toho, že dokáže i v disharmonii nalézt libovou flákotu..vzít pak strouhanku..cipíska..rovnici duše mé femme fatale a dělat z bávoviček písek a vozit ho se sovami do lesůch..

Ty seš ale divný cédéčko...točíš se úplně v protisměru...ale jako řízek bys možná nebyl špatnej...s dirkou uprostřed na třešničku...

zzajtsuorhc
12. 04. 2005
Dát tip
mohu být nudný jako skoro všichni..dokonce ještě nudnější..nuda sama je veselý zůrčící potůček proti mému smutnému černému medu..

jéé, černej med my rádi , má stejný příjmení, je taky lesní...nudu my neznáme, chutná prý jako bílý lední med, ale ten si polární včely dobře hlídají...pěkně štípou potvory... promiň doktore...:o)

zzajtsuorhc
12. 04. 2005
Dát tip
kuš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru