Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tlamičke Urobora

05. 12. 2000
18
0
4409
Autor
Sýkorka

"Osud je had, ktorý je taký hladný, že si kúše do vlastného chvosta..." (Pre Teba, Juraj, za tú noc na hrade a za všetky znovustretnutia, na ktorých sme si boli ďaleko blízki)

Stretla som ťa, opäť na rovnakej zákrute šupín Urobora. Náhle a nečakané cestovanie časom zabudlo pozmeniť kódy môjho tela. Bezradne prezradená...! Stíšil si zmätenie roztraseným hlasom: Ja som stál pod krížom nahý až do kosti, postrádal dotyky. Srdce mám stvrdnuté, krvavé od dýky. Už dvakrát tucet dní v dvadsiatich životoch mi tŕpnu ústa a z očí neprší. V čakaní na teba mám zodreté viečka tým suchom na duši.. Nejde o spomienky zvrhnuté z hradieb priamo až na koly. Pochop to konečne! Objatie nepáli - len trošku zúfalo, radostne zabolí... Na dnešnom úseku tlamičky hada sa platí životom. Pod dlaňou vyrastá dotyková cela - som väzňom dobrovoľne. Tak už sa nepýtaj, či by som ťa chcela. Ešte som na kusy. Ako-tak celá...
navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
avi

Ribi
03. 09. 2001
Dát tip
svetlo?! žiara!!

Atalanta
09. 08. 2001
Dát tip
kráása...*

Silvinka
11. 06. 2001
Dát tip
Naso: je to báseň, ktorou som sa prepracovala od sĺz až po zistenie, že všetko má svoj čas a že aj stretnutia s láskou sa musia udiať na správnej šupinke Urobora v správny čas. :o))). Predstav si, že osoba, s ktorou som sa vtedy stretla na mňa na tej šupinke zase počkala :o)))). Toto nie je báseň, je to len výkrik do tmy, kde bolo vlastne svetlo :o)

Anonym
14. 02. 2001
Dát tip
...Bezradne prezradená... opäť dokazuješ, že neodoláš hre zo slovíčkami. A to je fayn! Táto báseň je celkom dobre vypointovaná, plná obrazov, zvukomalebná, smutná ale tak až je to krásne! TIP!

Anonym
14. 02. 2001
Dát tip
nie som žiaden anonym, len som sa predchvíľkou zabudol podpísať... NASO

free
15. 01. 2001
Dát tip
Máš viac takýchto kúskov? Celkom sa mi to páči.

Miroslawek
11. 12. 2000
Dát tip
cítím naléhavý smutek a bolest, ale ta slova jdou tak nějak mimo mně, hmmmm

Carodej
11. 12. 2000
Dát tip
Silvinka, bohovske. Kedy prídeš do Prahy? :o)

Miracleion
11. 12. 2000
Dát tip
Líbí se mi to, ale mám z tohopodobný pocit jako Miroslawek. Zřejmě nejsem dnes ve správné náladě. Možná je to tím, že nedokážu vnímat poezii ve slovenštině tak dobře, jak bych rád.

jorel
11. 12. 2000
Dát tip
inu +ipuji i já

Mahoney
09. 12. 2000
Dát tip
*!

NoHead
06. 12. 2000
Dát tip
Prijmi moje ospravedlnenie a moju opatovnu pochvalu za tuto basen (ako to bolo? jo-jo smejde, je skvela?)

Silvinka
06. 12. 2000
Dát tip
Oki, ale nevolaj ma smejde. Jasnacky? :o)

O.S.to6
05. 12. 2000
Dát tip
Ja dam klidne toho tipa znova !! Tentokrate veseleji :o)) !

rire
05. 12. 2000
Dát tip
Nebýt repostu, nedostal bych se k ní :) Je mocmoc hezká, zvlášt, když se šeptá... nebo i nahlas prožívá. ŤAPŤAP

Print
05. 12. 2000
Dát tip
Já taky!:-))) *!

clovrdik
05. 12. 2000
Dát tip
velmi působové, velmi smutné, velmi hluboké. velmi TIP

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Objatie nepáli - len trošku zúfalo, radostne zabolí... !!! TIPík zcela na místě!

Merle
05. 12. 2000
Dát tip
hlavně to chlapi nezkoušejte napodobit... had má to kousání do svýho ocasu snažší :-)))

Vyjan
05. 12. 2000
Dát tip
Pěkná báseň, přirozená, jemná, bez křeči. Obrazem i výrazem spíš tradiční, ale ne nudná. Dobrá, dobrá. Tip

pauper
05. 12. 2000
Dát tip
Zhluboka jsem vydechl...

Klárka
05. 12. 2000
Dát tip
*

pampelin
05. 12. 2000
Dát tip
Najdi si svého Ursinyho a.......jsem tvůj:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru