Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá čarodějka

05. 12. 2000
1
0
1792
Autor
šroubek

1998

Proběhnu se ulicí jsem letící hvězdicí, čarodějka s dlouhými vlasy, myšlenka hříchu, troška krásy. Ve Španělsku s dlouhou sukní zatnčím flamingo a opiju tě červeným vínem, možná zase splynem červenou máš rád, snad se nechceš bát. v Praze půjdu na operu v dlouhých šatech z modrého sametu z milostných duetů se mi zamotá hlava, v novinách pak bude zpráva o blonďatém přízraku co přešel pře řeku po mostu z hvězd a tančil při tom jazz v saténové košilce pro mladé milence. Koupím si i kometu pro tě, lásko v žaketu. v cylindru a černém fraku projedu se po nebi vždycky jednou za sto roků na koštěti z hvězdice jako správná malá čarodějnice. Možná když pak jednou zavřeš víčka, pošeptám ti tajemství, to bude tvé prokletí, o půlnoci ve tmě svíčka láska jedné čarodějky, láska na pět století.
Odeta
07. 03. 2005
Dát tip
moc pěkné, moc dobré má to super atmosféru, líbí se mi:) t*

šroubek
24. 09. 2001
Dát tip
všude, když moc nežádáš všechno dostaneš jak sladké jsou třešně, o které jsem neprosila

kapka
12. 07. 2001
Dát tip
láska na pet stoleti... necekala jsem tak dlouho dobu, ale... porad, kde hledat takovou (ne)konecne dlouhou lasku?

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
:))

Carodej
08. 12. 2000
Dát tip
Ehm, já jsem čaroděj a měl bych zájem:o)

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
dobré.. dost dobré (ikdyž trošku delší) taky mám pro čarodějky slabost :-))

pjer
05. 12. 2000
Dát tip
To je hukot... Mam rad carodejky :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru