Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Se svým střádáním svěř se spořitelně

16. 04. 2005
0
0
2107
Autor
Montrealer

Na jedno písmeno...

Stvořitel světa sobecky sáhl stranou - střadatelům stvořil spořitelny. Střádaví spořivci snaživě snášejí sponkami sešpendlené stůčky svých stokorun. Slastně snídají soudky syrových slanečků se salámem (stuchlina). Servírují si sytou sekanou se slavičími stehýnky sypanými strouhankou. Svačí semleté sušenky. Sosají sklenky sirupu se sodou. Srkají studenou saké. Syslují slimáčí sádlíčko. Spoceni svlékají svá sepraná saka. Sugestivně sundávají sešmajdané střevíce. Sýkora, Sysel, Sýček, Syrový, Sychravý spojují svá saldokonta. Slepě sytí spořitelny svými skromnými slamníky, sbírajíce stvrzenky. Spořitelny shrabují spousty slámou slisovaných státovek. Srší samochválou stálé solventnosti. Skoušejí schlamstnout statisíce. Skladují svěřenosti sveřepých, slepě smýšlejících spořivců.

 

Spořitelny se spolu slučují. Sjednocené syndikáty se snaží schlamstnout solidní sumy stokorun snaživých spořivců. Spatra smečují směšným slovníkem své strmící solventností. Soudně smýšlejícím spořivcům slibují sladkými slovíčky spolehlivou, solidní stabilitu. Sčítají strašné sumy. Slintající supermanažeři se sarkasticky smějí. Skvějí se slastí, seč sou. Strmící slavomam svatozářné svůdnosti spořitelen !

Sbírají slušné služné. Slizká smetánka si slizuje sladkou smetanu ! Slavičí spěv silácké samochvály sněhobílých sak strachujících se slabochů. Superlativní supění spanilých sveřepců !

 

Saturace ! Strop ! Systém se stal sytým. Schyluje se střemhlavé sesouvání stability. Solventnost stmelených syndikátů skomírá souchotinami. Svižně skučí severák smutných skutečností. Signalizují se stoupající svízele. Souručenství systematicky shrabují soukromé subvence - samé sotva směnitelné smetí ! Stát sebezáchovně skouší sanovat smažící se společenství. Syndikáty se smiřují se sprchou státní správy. Stísněný stát se snaží sám sebe stabilizovat. Smetá se stolu svrabem skomírající systémy správních stanov silně stmelených spořitelních společenství.

Soudy sankcionují svízelizující spořitelny. Společenství se svíjejí strachem. Sadisticky se srocují. Snaží se samy sebe stabilizovat. Sehnat si sebezáchovné sítě spolehlivých sanací. Supermanažeři skučí: "Shovívavost, slitování ! Spoutejte struhadla strašících soudců !"

 

Sněmy sinavých skuhravců skoušejí srážet soudy svými slovními slalomy. Svádějí souboje se soudci. Svorně sepisují slzavé slátaniny. Skoušejí se soudci smlouvat (svrbění sutin sebevědomí). Snaží se siláckými slovy sepsout soudní sazebníky. Saturují semeniště sraček směšnosti !

Soudci svižně sepisují seznamy smrdutých svízelníků. Spořitelny setrvale spekulovaly se svěřenými sumami. Sejfy spořitelen sou suché. Staly se stoupou snaživými spořivci stěží složených svazků stokorun. Soudci stanovili slyšení stran...


wedle_vazy
19. 04. 2005
Dát tip
např. skouší? ...a některá slova se opakují.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru