Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.K.K. took my baby away

17. 04. 2005
4
1
3406
Autor
Renas

Som doma a chránený štyrmi stenami. Nebojím sa ťa už. Otvoril som si pivo... A víno... Pustil som si nahrávku z koncertu našej kapely. Asi som ožralý, lebo sa mi to páči.

Dnes som bol v 62 na koncerte nejakých bubeníkov. Stálo to za hovno. Nie že by som ich nerešpektoval, len ma to nebavilo. Možno preto, že som nemal prachy a tým pádom som bol triezvy. Janka odišla domov, pretože musela. Sralo ma to, že zase ostanem v sobotu bez nej a bolo mi tesno pri srdci, ale šiel som sa pokúsiť nájsť zopár priateľov a urobiť večer napriek sklamaniu príjemným. Fuck of, som na mieste a bubeníci, KGB, čiže klub geniálnych bubeníkov ozlomkrky bubnuje a spieva dačo africké, ale celé to znie umelo, keďže Afriku videli asi iba na obrázku. Vyzerá to tu, že World music je proste módna záležitosť a tak sa cítim ako outsider. Je tu Nihil, Peťo a Maťo, a tak som si od nich vysomroval na pivo. Som až nechutne triezvy a všetci sa tak(!!!) bavia, lebo majú na čom. Ja sa tvárim, že som v klídku, ale v skutočnosti sa cítim na hovno. Cítim sa strašne neúprimný, keď sa usmievam na okolitých známych. Vypúšťam z úst frázy ako ostatní, ale potiaž je v tom, že som triezvy. Stále ešte triezvy. Uvidel som Naďu. Naďa je o šesť rokov staršie dievča, na ktoré mám pekné spomienky. Stará a nenaplnená láska. Je nádherná. Moje hormóny mi začali diktovať neslušné myšlienky. Začal som mať pocit viny, pretože Janka spí doma a ja tu mám nejaké neslušné myšlienky. No teda... Vlní bokmi. Jej nehorázne dlhé a divoké vlasy robia premety v prepotenom vzduchu. Každého objíma a pije z poldecákov. Zrazu je pri mne a podáva mi cigaretu. Už riadnu chvíľu mám chuť si zapáliť, takže aj keď mi je to divné, žváro prijímam. Neslušné myšlienky nie a nie ísť preč. Sú to kurvy tie neslušné myšlienky a ja sa opäť cítim ako kokot, že ich mám, keď môj anjelik spí doma a ja som tu so svojimi neslušnými myšlienkami sám a nikto ma ich nemieni zbaviť.

DÁM SI LOGA Z VÍNA A POKRAČUJEM V PÍSANÍ...

Naďa ma volá tancovať a ja aj keď plný antipatických sympatií, kráčam za ňou ako hypnotizovaný vôňou starých časov zhovadilosti starých časov. ROCK AND ROLL!!! Kurva, nemôžem s ňou tancovať. Som predsa zadaný a rád. Ale ona sa na mňa lepí a robí také lichotivé pohyby. Po chvíli som to nevydržal a povedal som jej, že s ňou nemôžem takto tancovať, lebo sa mi to páči a šiel som za Nihilom a ten mi zobral slivovicu. Sadol som si konečne na prdel s tým, že neslušným myšlienkam dám vale, ale moja nová mánia spočívala v túžbe utlmiť zmysly najväčšou možnou mierou, akou sa to dá. Prišla Naďa a pozvala ma na frťana. Šiel som a frťana som vypil. Poďakoval som a zmizol. Konečne je mi to jedno. Ale ona je tu zas a hovorí mi, že je škaredá. Odpoviem jej, že naopak a verím tomu, ale ona je z toho nešťastná. Nemôže nájsť pravú lásku, vytušil som, a ja som debílek, ktorý poslúži ako sranda v priopilej noci jednej dámy. Neposlúži, aj keď chuť by bola a niektorí ľudia sa na mňa už dívajú pohľadom typu „ty si ale fiškus“! Mám pocit, že Janka sa dozvie veci, o ktorých neviem ani ja. Taký sú ľudia a nikto z nich nevie o mojom vnútornom boji, o mojich trabloch, o mojich mindrákoch. Zničia mi sny jedným ťahom štetca, tak ako som sa ja opovážil byť slobodný a zároveň nezhrešiť. Moje myšlienky patria len mne!
Môj penis iba tebe. Ježiši to je hnus.

Láska je radosť a občas bolesť.

Toto je úplne na hovno!

Komu sa tu mám vlastne ospravedlniť?

Nudím sa chápeš?

Hľadám naplnenie a zmysel!

Hľadám ten jed!

Pravda ma nezaujíma, aj keď...

Som doma chránený štyrmi stenami. Pijem víno a nemám sa s kým podeliť o pocity, lebo všetci už dávno doma šukajú a smejú sa a plačú.

Táto poviedka je zlá, lebo nič nevyriešila.

Nebudem sa tu rozjebávať!

Tak, ale už naozaj dosť, lebo musím aj spať. Je skoré ráno a slnko o chvíľu rozsvieti noc.

1 názor

ceder_john
19. 05. 2008
Dát tip
jo

Renas
19. 04. 2005
Dát tip
dakujem aj tebe obludka

obluda
18. 04. 2005
Dát tip
aj mne sa to paci, take bezprostredne, neobalene, pohode *

je to dajake unavene a paci sa mi to to je vsetko co som chjcel povedat

Renas
17. 04. 2005
Dát tip
thanx

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru