Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cítíš se trapně

18. 04. 2005
11
1
5469
Autor
Voloďa

Objevují se sice noví \"Voloďové\" a zkoušejí napodobit můj vážný styl Ale.. nejlepší \"Voloďa\" je pořád ještě Voloďa! máte ho rádi a už pro vás fakt hodně znamenám Ten básník zlepšující jsem Já mě nejvíc písmáků zná JENŽE:

 

Mnohý kdo čte mé vážné básně

hledá v nich pouze zábavu

 

ve smíchu po jiných opičí se
protože je padlý na hlavu

 

 

Nechápe hloubku slov mých chabrých

co jsem z nich ukloval verše

s tahem tří drezín za sebou (parních)

k problémům přitlouknul terče

 

 

Ať je to nemravnost, drogy či alkohol
(jestli)
ty sám jsi na vině

 

tipa mi nedáš holt
ani ten výběr

protože potrefen

cítíš se trapně


1 názor

Jů! *


Milý Voloďo, čím více Tvých děl čtu, tím více je mi z Tebe smutno. Věřím, že se někdy (časem) vyléčíš. Přeji hodně štěstí.

silence
20. 09. 2006
Dát tip
možná jsem jen zakomplexovanej chudák.:) ale tohle mi přijde docela solidně uhozený ....

Fairiella
14. 07. 2005
Dát tip
Vejmele, výborně. Konečně někdo, kdo má rozum, nehledí na předchozí počet Voloďových tipů, ale na jeho vychloubačná díla, která jsou tím až směšná... Jo, Voloďo, víš že věta "bavím se jen s autory co mají aspoň 3krát víc (tipů) než ty" je něco jako obdoba rasismu, s nadsázkou nazývám "tipismem"? Posuď sám, věta je podobná větě "bavím se jen s těmi, kdo mají bílou pleť" :-D No ale je na tobě, co si o tobě lidi budou myslet.

Vejmel
05. 06. 2005
Dát tip
Voloďa: Zato tvuj přínos pro Písmak je obrovský, že? Anebo je Písmák přínosem pro tvoje ego? Co se týče tipů, možná sis všiml, že příliš nepublikuju, takže mám i málo tipů... a osobně si myslím, že tipy nemají žádnou vypovídací hodnotu o kvalitě, jsou jen ukazatelem toho jak je který autor oblíbený či jak se komu dáří rozesílat avíza na svoje vlastní výtvory (ale to přece vůbec nemluvím o tobě, Voloďo, viď).

Voloďa
28. 05. 2005
Dát tip
Velmel: Já se te ale nesnažím o něčem přesvědčit, je mi jedno co si myslíš nebo jak to jakoby myslíš , tvůjj přínos pro písmák a tedy i pro mě je nulovy (aspoň podle tipů) bavím se jen s autory co mají aspon 3 krát víc než ty gonzales: Dík za upozornění na možnou jakoby chybu, ale díval jsem se jak to mám na papíře a má tam by´t oprvadu chrabrých. Ale dik

Vejmel
26. 05. 2005
Dát tip
Takže Voloďa se zlepšil natolik, že vypadl z role. Chudák, snaží se nás tolik přesvědčit, že skutečně existuje a není jen alter egem někoho z Písmáku, až už mu tuhle pózu může těžko někdo uvěřit. Škoda, začatky byly lepší.

Stanger
23. 05. 2005
Dát tip
teď si na to kapnul - trefil si mě přímo do koulí...

Gonsales
22. 05. 2005
Dát tip
myslim ze mas chybu ve versi--> "Nechápe hloubku slov mých chabrých" ..nemelo by to byt--> Nechápe hloubku slov mých chabých ??;)

Řeka_
16. 05. 2005
Dát tip
trapná veršovačka

Silvereyes
12. 05. 2005
Dát tip
god damn it

inlajn
21. 04. 2005
Dát tip
tipy a výběry dou mi kolem ucha.....takže text pro mě vyfouklej balonek----.:)

probe
21. 04. 2005
Dát tip
Ano, Ty jsi naprosto jedinečný Voloďa, ale já jsem nemrava, feťák a alkoholik, takže tip Ti nedám, sorry.

Kimísek
20. 04. 2005
Dát tip
8-))))))) Tip...jinak to nevidím a jinak to ani nebude. Takže tip * .-)

AAA_AAAB
19. 04. 2005
Dát tip
Voloďo, ty seš prostě bůh!! Jsou lidi, kteří mají jiný názory a sou špatní, jak ty říkáš potrefení. Jen ty seš dokonalý!!! Dokonalý pán tvorsva!!! Ty seš übergot! Ale píšeš pořád sračky a já sem potrefený a tipa ti nedám, dokud nebudeš psat dobře..

papouch
19. 04. 2005
Dát tip
tak bacha, od klování jsem tu jááá!!!

Shellinka
19. 04. 2005
Dát tip
Trošku kryluješ Voloďo... hlavně v tom závěru...

Nějak to upadá ... A to sem se tolik těšila na Písmáckou perlu ....

Voloďa
19. 04. 2005
Dát tip
pimenková: Prosťě jsi další potrefená husa no. Příště napíšu vážnou báseň které dáš tip i ty. Shelinka: Tomu moc nerozumín..(?) myslíš jako krauluješ? Né to by byla hloupost. Nevím.

Voloda : Ty snad sleduješ mé kroky... Před asi hodinou jsem své sestřičce založila nick s přístupovým heslem potrefená husa... Tak to je bingo !!!

Zuzulinka
18. 04. 2005
Dát tip
:-)))) ať žije Voloďa...tip za vtip

Voloďa
18. 04. 2005
Dát tip
Zuzulinka: no dovol..?! Měla by ses na svou vážností važně zamyslit, myslím, že to sní jde s kopce!

dadik
18. 04. 2005
Dát tip
my jsme říkali v Ponětovicích - drézina

Voloďa
18. 04. 2005
Dát tip
ignacius: s tím tvým nic, protože ses poznal a tipa nedal!

Zuzulinka
18. 04. 2005
Dát tip
nevím proč...ale tahle reklama na Tvou osobu mi přišla úsměvná...nic ve zlém, ale dobré věci nepotřebují reklamu

prenatal
18. 04. 2005
Dát tip
To je originální, ale na Véčko asi ne* Tuším správně, že -chabrých- je záměr? :o)

Voloďa
18. 04. 2005
Dát tip
prenatal: takže ses poznal jenom částečně, ještě se teda můžeš zachránit, a dik za tipa, dneska jich moc nedostanu jak se všihcni poznají ignatius: a ty sji hloupý, viď? Zuzulinka: to není reklama, ale ohlasová poezie, která sice není tak poetická, zato se jí dá regaovat na ruzný jevy ve společnosti, teda špatný jako.

zuzuzu
18. 04. 2005
Dát tip
jsi a taq tip

Zbora
18. 04. 2005
Dát tip
...dobrý tah na tip :o)

Rowenna
18. 04. 2005
Dát tip
:-) teda, já se usměji

Feanor
18. 04. 2005
Dát tip
Víte, jaký je rozdíl mezi Voloďou a Lassie? Když se k vám Lassie vrací a vrtí svým ocáskem, nemáte chuť vzít kulovnici a přidělat jí mezi oči nějaký další otvor. Voloďo, bravo. ještě chvíli (a více podtžených a rozházených veršů) a budeš dobrý jako takoví patlalové ve stylu Zkrveživ a spol.

Voloďa
18. 04. 2005
Dát tip
Zbora: Dikes, tohle mě opravdu potěšilo! AKorát, moc tipů nebude kvůli množství potrfených, ale to není chyba toho tahu.. rowenna: Jsem rád, že jsi jen v polovičně potrefených (jakože tip od redaktora bez výběru) dík Feanor: Mluvíš z cesty hrubče, většina lidí mětu má rádi, a Božena Němcov á říkala, že neňí na světě člověk co by se líbil všem ostatním a vůbec. Nezáviď mi popularitu ty neznámý nicku(o)

StvN
18. 04. 2005
Dát tip
Líbí a je veselá, ale poslední čtyři verše jsou trapný. Smaž je.

Voloďa
18. 04. 2005
Dát tip
StvN: já ti tvůj špatný názor brát nedubu, prostě jen další potrefenec. Přijď až na moje příští dilo, kde už nebudu ůtočit na lidi se spatným svědomín

Feanor
18. 04. 2005
Dát tip
mětu světu tě neberu, ani za tvou poslední větuo. Ano, Božena Němcová: jsi v dobré a kvalitě tvých děl odpovídající společnosti, jen tak dál.

Jezuita
18. 04. 2005
Dát tip
Škoda,že jsem to četl až po tvé kritice.Už mám jasno.

Tahle je hodně podobná mé poslední básni. Troto ji dám tip. A dám i výběr, až budu vědět jak. Jsem sice už redakrorem, ale nějak nemá takiové to zaškrtátko. abych ho dal.

Neítím se trapně. D8M TI TIP (A POL9BEN9 NA 4EL94KO? CUKROU3KU)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru