Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neska uz nic nenapíšu

07. 12. 2000
7
0
3844
Autor
pampelin
Stejně jako kdysi
Used´ básník k PC
By zobrazil krajinky
Znaky jsou však šáhlé
změnily se náhle
v malé Kájínky
 
 
Zvláště čárky háčky
nekdy naserou
Hej,pockej,hacku,pockej........................ˇ..........................................................................ˇ................................................a mám TĚ PŘÍŠERO !
A tam je další! c............c............c.. Cétzko
Tamhle zdrhá
Mrha!

j. nick
25. 08. 2006
Dát tip
skvělý, vtipný, mrha nemá hybu:)*

Tynic
07. 09. 2002
Dát tip
:o))))))))))))

Šminka
29. 08. 2002
Dát tip
Celý parádní, ale mrha mě dostala.-))) típ

Katerina
15. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: jo cecka, to bylo neco!!! a postovni znamky a sneci ve sklenici od okurek a po celem byte...!!! a to nejlepsi nakonec: sazky a dostihy!!!!

Šílená
14. 01. 2001
Dát tip
:o)!jo myslím že je to dostatečně šílený na typ:o) aneb - děkuju za úsměv

Bambulka
10. 12. 2000
Dát tip
:o)))))) to je suplový! TIP je Tvůl:o)

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
to já mívám taky, takovéto stavy...někdy...často...pořád... :-))))

Cavalera
07. 12. 2000
Dát tip
Joo dobrýý, až někdo z vás vymyslí lapací síťku na myšlenky, tak mi dejte vědět .. tu bych zas potřeboval já .. a jestli to céčko někde uvidím, dám Ti vědět! .. ty wole, dyť já musím mít někde v krabici ještě ze základky celej řetěz céček, taky jste s nima hráli čáru? To byla zábava né ty dnešní Pokémoni .. céčka a k tomu ta písnička od Horňáka .. pampelínku, oživil jsi mi dětství .. za to máš u mě jedno céčko zdarma:-))

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Hele, a pamatujete na turbánky??? Jak se dělali z bužírek a kdo jich měl víc a barevnější a vrcholem bylo jich mít plnou verzatilku???

Cavalera
07. 12. 2000
Dát tip
Jo jo Sadí .. nebo nedělali jste z takových těch umělých pásek co tím byly převinutý palety s cihlama, takový ty "JoJa"? .. jak se to smotalo za tepla aono se to pak vracelo??

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Ne, to byly takový tenký telefonní dráty a když se z nich stáhla ta bužírka, tak se to potom motalo kolem tužky do takovejch turbánku...to byl rok cca: 1970....

Cavalera
07. 12. 2000
Dát tip
Jo já vím Sadí co myslíš .. taky jsem si jednou na konec tý šňůry přivázal klíče .. to byly rány .. hlavně když jsem se netrefil a klíče se mi vrátily .... přímo do hlavy:-))

Vyjan
07. 12. 2000
Dát tip
Pampeline, jsem nadšen! Písmenka a klávesy na útěku před rozzuřeným básníkem - to je téma!Tip a smiling keep!

pauper
07. 12. 2000
Dát tip
Uff, nepis a nepij :-)

zevl
07. 12. 2000
Dát tip
Básník nasranej formalizovaným zápisem slov. Nápad, jako hrom. Piš perem! Jen co najdu myš, tak Tě TIPnu.

zevl
07. 12. 2000
Dát tip
Mám ji!

Vojtek
07. 12. 2000
Dát tip
Je fakt že s tím lapáním písmenek a háčků jsi poměrně originální... a vůbec jsem se i zasmál a vůbec sávám tip

pampelin
07. 12. 2000
Dát tip
Vojtek:jsem ráD,že v tom nejsu sám - máš u mě jeDno malě D :-) Jinak Ěkuji všem:-)

zámek
07. 12. 2000
Dát tip
.. jééé motýýýlki : - )

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
:-))))) jo, fakt už je lepší dneska nic nepsat :-)))) To s těmi Kájínky mě rozesmálo, řekl bych dobová satira :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru