Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křik pávů

Výběr: Print, Cannisha, vesuvanka
18. 04. 2005
19
0
8311
Autor
Craerassy

 

 

 

Jedno ráno    opatrní

z prázdného údolí

světlem si vypalují znamení

a popíjejí každý o samotě

jeden jak druhý    rajský had

sykotem teplo plaší                                                                

tělo na povrchu chlad si drží                                                    vznosná

podléhá etiketě                                                vznosná

nádoba medonosná   a slova      vznosná

 

Co mě tak točí

to jsou tví sněhuláci v létě

 

 

 

 

 


Pokusák
19. 05. 2005
Dát tip
!!!:-) *T

sidonia
24. 04. 2005
Dát tip
ty dva řádky na konci sou moc jinak mě to moc nechytlo teda ještě to vznosná mi přijde takový nápaditý :)

WU_I
24. 04. 2005
Dát tip
Vznosná, Pavím peřím , rychle na Václavák, přivezli sníh z Himálaje.

WU_I
24. 04. 2005
Dát tip
Prosil bych Inlajna, aby tou cihlou opravdu mířil s krajní opatrností. Havrani jsou si totiž podobní víc než dosti.

*

Craerassy
23. 04. 2005
Dát tip
Havranko, je mi líto, ale já tvůj jednostranný pohled rozšiřovat nebudu, na to nemám čas ani náladu...pro tebe je páv pták s hezkými pírky a název Jarmilčiny knížky, pro jiné může být symbolem pýchy, krásy...a co já vím, čeho ještě... stejně tak pro mě je smskař někdo, kdo píše sms, pro tebe zřejmě někdo, kdo prostě píše budeš se muset, holt, toužebně rozechvívat jinde:-)

arthamir
22. 04. 2005
Dát tip
příjemně stoupavá melodie... dobře představitelné obrázky, až skoro cítím tu nekonečnou vzdálenost několika centimetrů... krásně odlehčený závěr... líbí se mi :-) tip

inlajn
21. 04. 2005
Dát tip
...jojo, páv a havran, ten druhej eště věčně naprdlej , a že teda sem na zvířata hodnej pes, havrana zaženu cihlou asi, pávka tipnu, Loutkotková si sem tam husáka zaslouží, a ne že ne...příště přijde píHavranka s apelem na DNA jako na mě---a to je něcíčko!!!!! típy.

Havranka5
20. 04. 2005
Dát tip
V pohodě JeremyMarku. Právě ten rozběh individuálních asociací mě v názvu namlsal, já natěšená, anžto miluju pávy (viz moje povídka Patero perutí..) i romány z dob antického Říma a jeho hrdinného boje proti Karthagu, v toužebném rozechvění klikla a místo Křiku (neviditelných) pávů, nebo vůbec pávů, nepočítajíc tu fotku v kritice, jsem četla to, co jsem četla. Chvíli jsem sice naivně doufala, že jde o chybu v písmácké databázi, avšak naneštěstí asi nikoliv. Tak jsem klikla na autorovu stránku, a zjistivše, že jde o smskařského štamgasta, jsem mu a jeho tleskajícímu komparsu masturbujícímu nad tím výplodem trošku kriticky klovla do střev a hřebínku. A za tou mojí kritikou si stojím, a mohu se rozepsat i více, bude-li zájem. Havranka5 P.S. jaký je ten správný server?

Delahaye
20. 04. 2005
Dát tip
Havranka_pátá - tvoji sebedůvěru bych chtěl mít, děvče taky jsem se mrkl na tvoji stránku ... věř mi, rád bych napsal něco pozitivního, ale ... nějak ... to ... nejde :-) Přeji více sebereflexe do dalšího života. .-)

supr! tip*******

Fouckault
19. 04. 2005
Dát tip
ten konec je trochu profláklej ale ****

Evička
19. 04. 2005
Dát tip
až na poslední dva řádky líbí ***

Robinia
19. 04. 2005
Dát tip
Mně to právě ty dva poslední řádky umocnily tip

Zbora
19. 04. 2005
Dát tip
Peugeot 206 :o) ...páv :o( Netvrdím, že počin dokonale chápu...ale cítím z něj, nevím proč, odstup. Líbí se mi etiketa medonosné nádoby.t.

guy
19. 04. 2005
Dát tip
přijde mi taková tlumeně naštvaná ...

Markel
19. 04. 2005
Dát tip
Mně zase přijde na Tvé poměry tak nějak uzavřená do sebe, ale líbí se mi moc - T

Havranka5
19. 04. 2005
Dát tip
kde má tenhle výpis logu smsek ze splašené a zamrznuté základnové stanice mobilní sítě ty slibované pávy? A za co ta zběsilá tipovačka a výběry? čtu to už popáté nenacházejíc smysl, a tak mě napadá, že na všechny výběry generátoru náhodných slov se dá najít "oduševnělý a hluboký" výklad a smysl. Jarmile Loukotkové a jejímu románu Křik neviditelných pávů naskakuje husí kůže zrovna tak jako mě. Kolik by asi ona tady dostala tipů? Jak tak znám zdejší veršovánkové smskaře, tak asi slabou polovinu toho, co tohle...

Delahaye
19. 04. 2005
Dát tip
obrázek :-)

ysalamiri
18. 04. 2005
Dát tip
ale jo..konec hlavně..nečekaně :o) *

JiKo
18. 04. 2005
Dát tip
co mě točí... páni to byla poetická facka... :-) ále ti to jedno slovo prominu no

Craerassy
18. 04. 2005
Dát tip
žádný promíjení! žádám přísnost!:-))

lovi
18. 04. 2005
Dát tip
hm...nelze než Tip!

kapybary
18. 04. 2005
Dát tip
líbí, ale ne na tip:( něco mi tam nesedí..

vesuvanka
18. 04. 2005
Dát tip
Co mě tak točí to jsou tví sněhuláci v létě To je skvělé....celá je moc hezká.... TIP a klub

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru