Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černobílý svět

21. 04. 2005
2
1
2952
Autor
jufonka

Černobílý svět

 

 

   Ve dne je svět bílý. V noci černý. Je to prostě černobílý svět.

 

   Běžím, jsem šťastná. Objímám krásné rozkvetlé stromy. Raduji se. Slunce mě hýčká svými dlouhými zářivými paprsky.  Zelená barva trávy mi dodává sílu a chuť. Chuť žít. Chuť běžet. Chuť radovat se. Cítím tu pohodu. Na mé tváří se skví úsměv. V mých očích je vidět naděje a očekávání. Má duše se naplňuje krásnými pocity. Pocity, které nelze vyjádřit. Tento svět se pro mě stává šperkem, o který se musí pečovat. Šperkem, který se dokáže rozzářit. Šperkem, který ohromí všechny, co se na něj podívají.

 

   Otevřu oči. Vše byla jen představa. Zmizela. Vzala ji pustá šedá mlha. V čem byla chyba? Proč to nejde? Už vím. Svět jsem si představila moc barevně. A zapomněla jsem na to, že to tak není. Je bílý. Je černý. Je černobílý.


1 názor

radolino
10. 01. 2007
Dát tip
Tak toto ma dostalo, u mna za 1 ako známka v škole, páči sa mi , že si vykreslila realitu, hravo až tak, že koniec odhalí malé tajomstvo ..

Plicnik
22. 04. 2005
Dát tip
přijde mi to hrozně blbý, nic novýho a zároveň nějak nechápu celkově cíl tohoto sdělení... Svět je přece takový, jako ho ty vidíš...

scarbo
21. 04. 2005
Dát tip
Moc nelíbilo.. (ale první odstavec-řádek mi zní hezky hravě)..s.

Spirit
21. 04. 2005
Dát tip
..to je teda originální.. ale není to uplně špatně napsaný

me se to docela libi..mozna bys mohla napsat druhej dil..ve kterym bys zjistila ze svet neni ani cerno-bilej..ale ze i ty 2 barvy sou iluze...

Jeheheman
21. 04. 2005
Dát tip
svět není, je to podvod a virtuální realita:)

tgze i jeheheman je podvod!!!:)

scarbo
21. 04. 2005
Dát tip
Vsichni jsme podvodi

rybka
21. 04. 2005
Dát tip
pro basniky svet neni cernobily...me to moc nechytlo, sorry :-(

inlajn
21. 04. 2005
Dát tip
eště že nejsem Básník.....

inlajn
21. 04. 2005
Dát tip
...a nepraštila ses jen do kebule? Třeba vo nějaký lítačky nebo tak, mně se to teda stává...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru