Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spontánna báseň

06. 12. 2000
4
0
2677
Autor
Sýkorka

mamine ;o))

Uvarila si mi večeru jedla som ju pomaly v každom súste som ochutnávala Teba Vieš až raz budem "veľká" chcem svojej rodine chutiť rovnako mami :o)
AZALIN
12. 12. 2000
Dát tip
Hmmmmm... tak tomuhle já moc nerozumim..

Silvinka
12. 12. 2000
Dát tip
Ale áno, rozumieš, v srdiečku rozumieš, viem to... Milujem Ťa. :o*

Bambulka
10. 12. 2000
Dát tip
krásnýýý... přeju plný talíř a dobrou chuť!:-))

Mahoney
09. 12. 2000
Dát tip
viz Print *!

Bix
08. 12. 2000
Dát tip
Silvík...toto poznám...je to veľmi čistá báseň a viem si ťa plne predstviť pri tom stole, ako pojedáš svoju mami, :o) Ale nie...viem, o čom hovoríš a hovoríš to pekne. Si čarodejka slov. :o)

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
asi se začnu učit vařit :-))

zámek
07. 12. 2000
Dát tip
Joj .. tady někdo něco velmi krásného dává najevo .. : - )

pauper
06. 12. 2000
Dát tip
Basne o jidle jsou fenomen :-))

Demon1
06. 12. 2000
Dát tip
Pěkné.

Albireo
06. 12. 2000
Dát tip
Dneska se nám tu nějak urodily básně vo slovenčine, ale jsou hezké!

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
Dám TIP, ale nechtěj po mě, abych ho vysvětloval :-(

Cavalera
06. 12. 2000
Dát tip
Když se odprostím od sentimentu a romantické naivity, tak se mi to líbí, ale vzhledem k tomu že jsem (použiji termín člobrdy - jestli se nepletu) brutální realista .. tak se jen bojím, že to sousto jednou zhořkne na jazyku .. a jen doufám, že se Ti to skutečně splní ... připomíná mi to jeden text Znouzectnosti: " .. dobře si pamatuj, to cos kdy neměl rád, hořké je odsouzení tvých vlastních dětí ..." .. no asi jsem měl říct jen, že se mi to líbí, ikdyž to trhá srdce ..

Print
06. 12. 2000
Dát tip
Nemyslím, že je to věc sentimentu a romantické naivity - i když - proč se za to stydět, když i takoví jsme a někdy to moc potřebujeme. A navíc - já to nevnímám jako básničku o jídle. I když posezení u jídla udělá někdy z kamarádů přátele a z příbuzných rodinu!:-) *!

Falka
06. 12. 2000
Dát tip
Silvinka, tým si pravila veľa... Já vím, neumím slovensky a je mi to líto, ta měkká slovenština mě vždycky tak pohladí... když navíc vybereš ta správná slova, jako bys odkrývala něco tam v nás, kousek pod povrchem... Děkuju ti, za sebe i za svoji maminu, sestrička ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru