Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voda II

25. 04. 2005
4
0
1925
Autor
MilanH

Trochu jiné pojetí živlů

     Strašně rád se koupu jakmile vidím někde nějakou příznivou možnost ke koupání ihned jsem ve vodě. Nejraději se koupu v přírodě. Takový rybníček uprostřed lesů to je něco pro mě. Jakmile se jen trochu oteplí hned jsem u vody. Plavu moc rád.

    Horší je, když tedy začnu plavat v životě. To se mi bohužel tedy v poslední době stává nějak často. Občas sám sebe navezu do situace, kdy musím velice intenzivně mávat rukama, abych se udržel nad vodou. 

     Teď mě zradila rozbouřená voda finanční. Koupil jsem si trochu o něco více dražší auto. Abych tedy posléze zjistil, že mé finance poněkud velice rychle mizí z účtu. To jsem tedy pak intenzivně plaval a především sháněl peníze, kde se dalo. Nakonec jsem skončil na pevném finančním břehu a neutopil se v dluzích. Unavený, jsem byl jak Venclovský, který zvolal to své  slavné „Já su, tak šťastný“. Také já byl šťastný, že to dobře dopadlo.

     Občas také plavu v mezilidských vztazích.. To taky není příjemné zaplavání si. Člověk neví kolikrát ani jak a je v maléru. Pak  z toho musí nějak vyveslovat. Věřte mi veslovat na rozbouřeném moři mezilidských vztahů není vůbec jednoduché ba právě naopak.

     Tak to je živel voda v poněkud jinakém pojetí. Spíše přenes do podoby personifikace.


andromeda
29. 04. 2005
Dát tip
já teď "plavu" v nezaměstnanosti, chvilkama se i topím a břeh je v nedohlednu.. pobavilo mě to a TIP

MilanH
28. 04. 2005
Dát tip
:o)

supizmus
27. 04. 2005
Dát tip
díky, dělám co můžu

Noe1
27. 04. 2005
Dát tip
:-)

supizmus
26. 04. 2005
Dát tip
svatá pravda. poslední dobou taky nějak plavu tam kde bych neměl

MilanH
26. 04. 2005
Dát tip
vesuvanka - děkuji supizmus - to se bohužel stává, tak ať to dobře dopadne :o) Joshua_Cata - děkuji

vesuvanka
25. 04. 2005
Dát tip
To je moc pěkně napsané.... téměř fejeton.... TIP

John_Ceder
25. 04. 2005
Dát tip
no jo, prachy dokážou udělat člověka štastnýho..

Joshua_Cata
25. 04. 2005
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru