Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O touhách

26. 04. 2005
4
0
6461

A dneska na mě padl smutek…

 

     Vždycky jsem chtěla takovej vztah, jakej měla moje babička s dědečkem. Dědeček na babičku osm let čekal, než ho chtěla a pak ji miloval až do smrti. Babička byla hysterická a tak trošku hypochondr a dědeček to vyvažoval svým klidem. Babička často plakala a omdlívala a dědeček ji hladil a nosil jí obklady. Pak ji objímal a pořád dokola opakoval: „No tak, Zdeničko…“ (to je blbě řečený, vypadá to, jako bych chtěla omdlívat, ale chápete, ne?)

     Nikdy jsem nevěřila, že by mě takovýhle štěstí mohlo potkat a tak jsem se do žádnýho vztahu nepouštěla. Nikdy jsem s nikym nebydlela a nikdy nikdo neměl klíče od mýho bytu. Nepřemejšlela jsem o svatbách, ani dokonce o jakýmkoliv soužití, děti jsem milovala, ale nechtěla, protože jsem nedoufala, že bych našla chlapa, kterej by byl hoden bejt otcem mejch dětí a mít děti bez otce pro mě bylo nepředstavitelný. (Pravda je taková, že jsem se bála, že budu mizerná matka.)

     Žila jsem absolutně bez lásky, protože i když mě, možná, nekterej z těch chlapů fakt miloval, já si to nepřipouštěla. Znala jsem jen sex. Sex taky obsahuje objetí a polibky. Taková náhražka. Dokud mi nepřeteklo a nepotkala jsem, zrovna, náhodou, v tý chvíli, chlapa, kterej bez přestání mlel o svý dceři a o svý matce. Bylo to občerstvující, po všech těch před nim, který mleli jen o ženskejch, sexu, chlastu a pařbách. Svitla mi naděje. Věrnej chlap, rodinnej typ, toho si nechám a budu ho milovat až do smrti a on mě nikdy neopustí. (Dneska to vidim jako průser.)

     Jeho chyby jsem velkoryse přehlídla, zametla jsem je pod stůl a rozhodla jsem se je přežít. Měla jsem chlapa, kterej byl mýmu dědečkovi nejpodobnější. Byla jsem šťastná, plánovala ty děti a jeho chyby přehlížela. Koneckonců, taky nějaký mám a on je taky přehlížel, nebo, jak se čim dál tim víc přesvědčuju, neviděl. Po čase jsem je přestala přehlížet, začaly mi vadit, upozorňovala jsem ho na ně a žádala ho, aby s tim něco udělal (někdy jsem i omdlela). No a tak jsem žila sedm let, až mi zase přeteklo. Bilancovala jsem. Děti nepřišly, vztah pro mě byl neuspokojující a pořád se to horšilo, považovala jsem za zbytečný v něm pokračovat. A tak jsem to manželovi oznámila a začla se řídit podle toho.

     Vrátila jsem se ke starýmu a osvědčenýmu stylu života, ale zjistila jsem, že už mi to nestačí, protože jsem poznala, co to je žít ve vztahu a někomu patřit. TO mě uspokojovalo nejvíc, to, že patřim a že všecko, co mám jsem dala. Teď se o to peru, chci to zpátky a chci to všecko dát někomu jinýmu. Už se nebojim vztahu, zjistila jsem, že jen to má v životě cenu, jen, když se do toho jde naplno a tak to já chci. Beze strachu, se všim. S láskou a oddaností. 

     (No jo, jsem sobecká a sebestředná, když věci nejsou, jak chci já, zdrhnu, tak vidíte, to mám za to.)


Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
cekanko ucekanaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
kup si pejska! nebo mysku! laska je na svete jenom ta zvireci!

když já nejsem ani trošku zoofilní :-)))))

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
taky sem mela masozravou kyticku ale ta neni tak mazliva :) zas v noci nebudii! cekanko to se ale ucekas!

Jsem staráááááááá moudráááááááá makovice..... :-))))) mám utříděný priority, vim, na co se čekat vyplatí :-)))))

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
moc ti to preju cekanko! http://www.mandala.co.jp/squbee/images/Giving%20Tree.jpg

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
a jeste pohadka: http://www.geocities.com/chs_kindness/giving_tree_1.htm

jé, děvče, zase to tak neprožívej :-) jsou to jen slova :-))) ale dík :-)

ale to o tom stromě je úžasný

Evička
26. 04. 2005
Dát tip
ale je dobrý, že má žena jasno! a ještě není pozdě, ono vlastně málem nikdy není pozdě, si myslím :-) .... babičky Zdeničky - kuchtičky :-) forever TIP

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
kdyz me pride to "cekani" a "touhy" jako nejhorsi na svete :) s tim se podle me ani neda zit tu posledni zavorku jako nevidim jo!!!!

já myslim taky že neni :-) já si klidně počkám na šedivýho dědečka, nakonec, i já se juž chystám šedivět :-)))))

jen viď všecko :-))) a co je na touhách strašnýho? Touhy jsou přecik krásný, snění je úžasná věc! a čekání...? No každý čekání se dá vyplnit něčim smysluplným, ne? :-)))))

Abyss
26. 04. 2005
Dát tip
to je pravda! třeba těšením! :))

no, vidíš :-))) třebas :-)

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
jsem tu již dlouho *

takovou podobnou mám zarámovanou :-))))) i babičku, sedmiletou s velikou mašlí :-)

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
takže jsem tvůj typ?

evidentně, ale budeš mi řikat Zdeničko??? :-)))))

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
ano, ach...ano....

tak jo, jdem na to, kdy kde?

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
místo a zbraně zvol ty....jsem přeci gantleman

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
(stará škola no)

ulita
26. 04. 2005
Dát tip
někde se potkáváme... jak to že tě nemám v oblíbených? jdu to napravit :)

slonovina: Takže místo: Krčskej les zbraně: ostrý jazyky ulita: To máš fuk, já tam nemám už asi nikoho :-)))))

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
souhlasím.......orální sex je nej čas?

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
a zvláště pro nás dříve narozené

HU??? Jakej sex????? Jestli ty si to nevykládáš úplně jinak, než já to myslim! :-))))

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Mně to celý připadá dost smutný a vpodstatě chci všechno, jenže to asi nejde.. :-(((

v podstatě to jde :-) jenže kdo to štěstí chytne a kdo ne, to nikdo neví :-)))))

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Jakto že to jde? Copak jde, aby se člověk cítil svobodně a s pocitem, že nikomu nic nedluží, může si s každym (konsenzuálně) dělat co chce a potkávat nový lidi a současně být 1000 000 let s nějakým stálým partnerem, těšit se pořád na něj, milovat ho a třeba ho poslouchat, pořád nebo jen někdy, jo a současně být zavřená v klášteře- buddhistickým a meditovat a meditovat- a co pak se zaměstnáním, a c tím partnerem.............. ?

zároveň se cejtit svobodně a bejt s jednim partnerem jde, v podstatě jsem se nikdy necejtila tak svobodná, jako v počátcích s manželem, když to bylo fajn a na klášter se vyprdni

slonovina2
26. 04. 2005
Dát tip
neurážej dědu a jeho inteligenci...je to sranda, tak neboj...ty...jedna

slonovina: Já se nebojim, tos mě špatně odhad :-)))

ulita
26. 04. 2005
Dát tip
no, to je možná vůbec nejlepší :)

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
asi to myslíme každá jinak, a taky jsi asi nikdy neabsolvovala buddhistické meditace..

ne, to teda fakt neabsolvovala .-)))

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
to je vidět, jinak bys takhle nemluvila, protože je to úžasný zážitek- snad pro každého, kdo tam byl... a já fakt nemůžu cítit se s ním svobodná, asi potřebuju i další podněty nebo se v tom udusím.

tak to neni ten pravej :-))) a ženy meditovat nepotřebujou :-)))

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Promiň, ale mám dojem, že to není pravda, když se delší dobu zajímáš jen o něco, tak se toho zákonitě přejíš a já potřebuju i jiný věci než jen jeho. 2. a důvody? mám dojem, že každý má dost problém udržet pozornost v přítomnosti a přijímat své pocity+ myšlenky.., nejen chlapi- já například taky..

promiň, ale kdyby to byl ten pravej, nepřejíš se ho :-) nebyla bys zaujatá tolik jím, věnovala by ses i jinejm věcem, ale nebyla bys ho přejedená :-)

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
víš, asi to bude setrvačností........., na pravý moc nevěřím....

tak nevěř, tim hůř :-)

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
mně přijde, že tím líp.......,. s každým by to zkrátka bylo jiný a kdybych na to věřila, přemýšlela bych, jestli toho člověka mám, jestli ho někdy najdu.. Takhle si můžu říct: je to takový jaký to je a jsem nebo nejsem spokojená? To mi připadá jako o dost jednodušší otázka..

já si myslim, že na tyhle věci se člověk nemá ptát, ty má cejtit :-))))) ale já jsem najivní blbec :-)))))

Milly
26. 04. 2005
Dát tip
Šmarjá, teď to můžu dávat Vilémovi jako důkaz, že jsem taky intelektuál- jako on, až to na mě zas vytáhne.. to tvrzení o svý intelektualitě. Já nevim :-((

no já taky nevim, jen odhaduju :-) myslim :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru