Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nepoznán

26. 04. 2005
7
1
6533
Autor
Jeheheman

až do dna

 

usedl
do vraku auta

zarostl
smetištním durmanem

 

až do pusy


dusil
jak z dálky
listy řezal
mu pouta
a osvobodil

 

letěl si
třpytem
hábitné noci
krásné

tak krásný

 

když

vystříhán
byl
nepoznán


1 názor

Nechápu konec, dneska už nechápu nic, tvoje myšlení už v půl jedný nestíhám, ne že bych stíhala předtím, ale nechci, aby se mi o tom fakt zdálo, takže this is the end, my friend, jak říká Márdi, a zejtra přijdu zas;)

leenai
30. 03. 2006
Dát tip
hábitné noci krásné tak krásný když vystříhán byl nepoznán *

pepička15
03. 06. 2005
Dát tip
na poprvé se mi líbila... na podruhé se mi líbila víc... na potřetí jsem z ní začala mít nepříjemný pocit... na počtvrté mi přeběhl mráz po zádech..na popáté jsem si řekla: JE TO SÍLA! :)

Jeheheman
03. 06. 2005
Dát tip
pepička: ó díky!:) (je to kravina,o)

pepička15
03. 06. 2005
Dát tip
i kraviny můžou na člověka nějak zapůsobit... ostatně - dost často člověka zaujmou především ty kraviny... A když nad nima začne přemýšlet, tak ho napadaj´ zajímavý věci...

romale
04. 05. 2005
Dát tip
No, na první přečtení nejhezčí... to, když se ještě tak nemusí přemýšlet o pointě...

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
...sem se lek, že zas něco (podle názvu) ze hřbitova(rozklad)...díkybohu za tu dezinfekci.....líbí a moc Akurátna bodka s dobrym koncom, to žeriem. t..i..p..

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
jednou mi moc nechybělo, ale uff, asi intuice

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
ne, to je úplně jedno:o) asi vyhodím "však" a vrazím "když" ,o))

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
Vissel_: kdepák, mnohem líp vařím ,o)

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
swan: to jsem ti někde takhle přímo napsal? to se mi nezdá (vždyť bys mě mohla klidně zmlátit,o)

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
no dyť tak sem to myslel,o) tehdá sem se tě toliko zalekl, že sem se radši ani nešel seznamovat nevěda co všechno špatnýho už jsem ti napsal:))

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
kide: ani bych ti nepoděkoval za tip, což by při jeho ojedinělosti byla chyba:o)

absurd
26. 04. 2005
Dát tip
me jo:)....t.

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Famozní závěr, ale tak nějak mě při začátku napadlo, že píšeš básně, protože nemáš dost slov na prózu. Škoda.

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
StvN: a nebo času:) a u jiných zdejších "básníků" tě to nenapadá, že to zmiňuješ zrovna zde?,-) ale ani nevím jestli je to báseň což jsem reflektoval v kategorii, pokud myslíš, že jo, skoro to lichotí ,-) možná ji tedy (kategorii) změním:)

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Na kategorie moc nekoukám. Zmiňuju to právě u tebe, protože jsem jednu povídku četl a protože z tvých básní přímo křičí touha po prozaiském zpracování. Ty obrazy chtějí do šíře. Asi tak.

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
StvN: mno, že by blbá bouračka byla zrovna nosným námětem pro povídku se mi ti nějak nezdá.. že křičí? připouštím, že tak na tebe můžou působit a je to asi tím pádem špatně.. když budeš mít zbytečnou minutu tak si ale přečti mou básničku město, která je čistá poesie, se zakódovaným pocitem, ale nikoliv smyslem. tedy jediná dle mých měřítek povedená:o) na povídky mám ale úplně onačejší nápady, ale práce holt bere energii dík za tvý názory, jsou pro mě (přinejmenším) docela zajímavý..

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Nemyslel jsem, že by ybla nosným tématem, mluvim přece o obrazech, ne? Několik takových básní a máš povídku jako vyšitou.

REDH0T
26. 04. 2005
Dát tip
...až do pusy

Jeheheman
26. 04. 2005
Dát tip
jo díkes za kritiku:o)

REDH0T
26. 04. 2005
Dát tip
loni jsem to zažil... Sklo až do pusy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru