Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cokoli zraní

07. 12. 2000
2
0
1711
Autor
Špuntík

Čímkoli si byl zraněn, mazlavými plány znechucen, valí se po schodech rozdrtit tvou vůli. Voňavé tyčinky zapíchnuty do kopečků roků, malátné ozvěny servírované s krémem, tančí slzy kroků a s každou slzou ruku v ruce se snem. A všemu ty roky odolají, co dávno odpluly v medovém měsíci a jen stříbrná spona úspěchů v tvé duši svítící. Utopeny jsou závany beznaděje v ledovém čaji všech lásek, vše odkráčí a odpočítá čas.
Miroslawek
12. 12. 2000
Dát tip
Tentokrát souhlasím pro změnu s xpiredíkem. Tohleto je fakt krásné. Poslední sloka mne definitivně dostala. Vyjan: tady rýmy nehledej. Myslím, že se o ně Špuntík ani nějak zvlášť nepokoušel.

xpired
08. 12. 2000
Dát tip
Krásné...

šroubek
08. 12. 2000
Dát tip
odkud jen se ty slova valí tip

clovrdik
07. 12. 2000
Dát tip
hmm, tak nějak mi to příjde takové ... mazlavé, sorry

Vyjan
07. 12. 2000
Dát tip
Myslím, že ti to kazí ty laciné rýmy. Nemůžu říct, že se mi tvé verše zrovna líbí, ale jsou zajímavé. Počkám si, s čím ještě přijdeš.

J
07. 12. 2000
Dát tip
Vše odkráčí a odpočítá čas - to je holá a jasná pravda. Navíc mi připomnělo brněnský nápis u Kapucínů: "Co jste vy,byli jsme i my. Co jsme my, budete i vy." I když báseň celkově takhle nepůsobí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru