Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemilostná

07. 12. 2000
8
0
3677
Autor
Vyjan

Tato báseň na mě byla zlá, proto jsem ji pojmenoval tak škaredě.

za vraty zemři a nechoď mi pak na oči utop se v té tvojí pravdě jedinou báseň jsi pro mě nenapsal neotevřel jsi ústa za sto let co jsem ti otvírala dveře a náruč a zítřek
ikarka
10. 08. 2002
Dát tip
ach!...***

Silly
11. 01. 2001
Dát tip
střepy vztahu zaobleny, snad i díky téhle básni, stála na začátku... zrcadlo zůstalo, snad zámku: poslední tři slova moc nechápu, asi už jsem unavená... :-)

zámek
10. 01. 2001
Dát tip
... viz Mahoney ... a pro Silly - )tomu obrácení zrcadla do sebe přičítám velkou roli a ještě větší následnému pohledu na obraz, který vidíme( - : Moc díky ... střípek? Co proto!

Mahoney
10. 12. 2000
Dát tip
vida vida, dvě básně v jedné a jedna lepší než druhá... jen si nejsem jist, která je prvá a která druhá :-)) *

Silly
09. 12. 2000
Dát tip
...i já děkuji. Teď, napodruhé, nastavila zrcadlo jednomu mému vztahu. Není mi z toho moc dobře...

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
No jo, Cavalero, tys na to kápl, to by mě nenapadlo. Já jsem tu báseň fakt napsal asi pozpátku. Nikdy se nepřestanu překvapovat. J: Ano, určitě je to báseň o sobectví, dokonce o srážce dvou sobectví (jak pravil klasik: "Na vyhaslé sopce potkal sobec sobce") _JiKo_: Spravedlnost je jen u Boha, milost by měla být u lidí, i u básníků. Metan: Patos tam je, to beru. Je falešný a křečovitý. Bohužel je to křeč ze života. Zoufalý výkřik milující a spoutávající manželky, které chlap uniká někam, kam ona nezná cestu. Všem vám děkuji za vaše názory i přízeň.

hermit
08. 12. 2000
Dát tip
Vyjan: teď jsi pro mě tu báseň odemknul! (Čtu si to pozpátku... :o)... a fakt... tak by se mi líbila ještě víc! ;-)

Silly
08. 12. 2000
Dát tip
výčitky jsou hrozné střepy, bolí vyčítaného i vyčítajícího... ... a také, když jsme u toho sobectví, není snadné vidět vše... pro obrovské sobectví lidstva, hlavně vůči přírodě, které jsem všude vídávala, zapomněla jsem se podívat do očí sobectví ve své vlastní duší. A ono překypělo...

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
pro mne je ta báseň o bolesti a sobectví ... a hlavně o neslyšení.

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
Silly: Cos tady napsala, se mi líbí. Děkuji ti.

Cavalera
08. 12. 2000
Dát tip
Vyjánku: napiš mi ten vzkaz znovu a zkus tam zapojit něco o mé genialitě, když jsem na to přišel:-))))))

J
08. 12. 2000
Dát tip
Jenže tak, jak to je a ne obráceně Vás to udeří do obličeje hned na prvním řádku. Rroto je tak působivá! Nech to tak. :o)

Cavalera
08. 12. 2000
Dát tip
J: já přece neříkám, aby bylo obráceno, pouze, že to má smysl i čteno obráceně a vyjadřuji svůj postoj, že čteno od spoda je mi milejší:-))

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
Já to nechám obráceně, svět je taky vzhůru nohama, proč se s tím zlobit, i to obrácené pořadí o něčem vypovídá. Ta báseň je napsaná odspodu nahoru a taková taky zůstane. Nezměním na ní nic.

Print
07. 12. 2000
Dát tip
Bože! Ten zpětnej dialog!!!! Eh...! *!

metan
07. 12. 2000
Dát tip
bez té náruče a dveří.. to je moc patetické a ruší to tu bolest, která z toho tryská... zkus to nechat neuhlazené do velkého gesta -->samo se ti tam objeví

hermit
07. 12. 2000
Dát tip
Úplně na sto procent to se mnou nesouzní, ale dobré. *

rire
07. 12. 2000
Dát tip
*!

pauper
07. 12. 2000
Dát tip
To je ze zivota... Nemame to jednoduche :-)

Marigold
07. 12. 2000
Dát tip
Ta je opravdu nemilostná, jako soudní exekutor...

Adelan
07. 12. 2000
Dát tip
Tě to příjde dokonalé... *

Adelan
07. 12. 2000
Dát tip
Ach jo...tak znova... Mě to přijde dokonalé... *

zámek
07. 12. 2000
Dát tip
Moc dobré je to ... moc !!

J
07. 12. 2000
Dát tip
Taková vyčítavá až hrozně. Co kdyby si lidi vyčítali napřed sami sobě a pak to teprv svalovali na druhé? Znám jednoho, kterému jeho žena až po dvaceti letech dokázala vyčíst i to, že své děti měli hned rok po roce...A co těch dvacet let? Proč nenašla odvahu říct HNED při první příležitosti a prvním náznaku, že něco někde skřípe, že by to chtěla trochu jinak...??? Báseň je působivá, částečně souhlas s metan, ale ten konec ještě jakoby pro jistotu dopisuje o čem to je a jak je to do hloubky. Ještě mě napadá - jak jsme ve své podstatě sobečtí!

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
Nemilostná a nespravedlivá

Cavalera
07. 12. 2000
Dát tip
Čteno od konce mi to přijde ještě lepší než čteno od začátku, ať tak, či tak je to ale dobrý .. ale od konce stejně lepší!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru