Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

No… čeká (au)

27. 04. 2005
0
0
1226
Autor
Sasinka

podoba její ... snad ne moje ...

Byla tma a ona čekala na vlak. Čekala sama. No… byla celkem i zima… ležel vedle ní svetr. Zvláštní. Vypadal trochu jako deka. … Co hoří líp? Svetr nebo deka? No… asi svetr… teda zas jak kterej, ale svetry nebejvaj tak tuhý. Windows to reality. Ježíši, co to je za žvásty? Od někud to tu hraje. Hej a kde se vedle ní vzala flaška od vodky? Jako až teď si všimla, že leží na lavičce. Wow. Červený. Je celkem pěkná. Ale v tý tmě je to stejnak fuk. No… ve tmě. Je fakt červená? Nebo je třeba žlutá a tma tak zkresluje? Posvítí si zapalovačem. Teda až po tom, co ho vysouká z kapsy u kalhot. Na zadku. Jo, je červená. Stýská se jí. Červená. Má ráda červenou. Nasedá do prvního vlaku. Ještě přesně neví, kam ji odveze. Čeká, ale už tuší, že jede na konečnou. Tam se svlíkne z nahoty. Podaj jí zelenou láhev. Skleněnou. Rozbitou. (jak estetické!)

No… au…


Sasinka
29. 04. 2005
Dát tip
smysla ani ne ... je to prostě jen popis nalady a myslenek holky co sedi na lavicce a vi, ze uz se nedocka rana ..

slonovina2
27. 04. 2005
Dát tip

John_Ceder
27. 04. 2005
Dát tip
no užasný..jakej to má smysl?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru