Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zátiší s ohněm - diskusní koutek klubu

27. 04. 2005
0
0
3721
Autor
ashentree

tlachání, svěřování, výlevy, nápady ;)
cokoliv co se týká základního instinktu, nevěry, vzplanutí, míjení, zhášení a oprátek...
ashentree
07. 09. 2005
Dát tip
eš spí david žije tak to je nejlepší jsem teď oběma nohama na pevný zemi plný plamínků přišel jsem na to že slunce je důležitější než světlušky vím, kde je mi nejlíp a tam budu tož proto tu málo jsem a málo budu mám vás rád mějte se nejlíp!

gemina
26. 08. 2005
Dát tip
tlachání, svěřování, výlevy, nápady ;) cokoliv co se týká základního instinktu, nevěry, vzplanutí, míjení, zhášení a oprátek... .... v utery se poprvy od rijna probudila gabio, aby tesne po pulnoci zase mohla umrit.

Friday
29. 04. 2005
Dát tip
řeřavění je bezva slovo

kassiope
28. 04. 2005
Dát tip
A u mě se zas rozhořívá.....pomaloučku, nejprve olizování, ohřívání, potom žáření, řeřavění a.....kam jen to až povede? :o)

ashentree
28. 04. 2005
Dát tip
k žárlení :))

Aymi
27. 04. 2005
Dát tip
hm

ashentree
27. 04. 2005
Dát tip
jo, někdy to je bez řečí :)

Aymi
27. 04. 2005
Dát tip
hm .)

ashentree
27. 04. 2005
Dát tip
pssst čekají za rohem :)

_Psyché_
27. 04. 2005
Dát tip
jsem vyhaslá hasim vám oheň :o)

ashentree
27. 04. 2005
Dát tip
voda je Slečna je úžasná a mocná je to nejvíc vidět když zasyčí plamen-chlap a je po něm ;) nosim v kapse zápalky :)

Aymi
27. 04. 2005
Dát tip
co vyměnils je za vdolky? dostals je snad od holky? Ps: neměl bys házet ty sirky do té kapsy. Jednou by T(ě)i mohl chytit .))

Fame
27. 04. 2005
Dát tip
jsem taky vyhasla asi úplně ...

Nemi
27. 04. 2005
Dát tip
ale ale..co to vidím:o)

ashentree
27. 04. 2005
Dát tip
říkám, že nosím zápalky :)) a rozhodně si je nechci nechávat pro sebe ;)

Petr_Pan
27. 04. 2005
Dát tip
fajn - to se určitě hodí .. :-)

Fame
27. 04. 2005
Dát tip
ash. ještě že tě máme ;-)

gemina
27. 04. 2005
Dát tip
Ja se tak nejak neinstinktuju uz desne dloho, takze ani nemam co zhaset, ani s kym se mijet, ani opratku si udelat neumim. Ale neco na tom chybi. Takova ta traskavina mezi dvema lidma, magnet a motavice zaludku. Klepani kolen(to bylo takovy moje poznavaci znameni, stacilo se mi kouknout na nohy a bylo jasno:) ) Jo, musim priznat, chybi mi to. Ale cekam na obrovsky bum. Tahle diskuze bude mit uspech:)

sjuuu
27. 04. 2005
Dát tip
a já, já se furt tvářím, že po kapsách nosím jen ty bezpečnostní. solo sušice safety matches. (ale je to jináč.) hóóóó-říííí! (a zhovadile krásná qarta, slyšíte?) (ech, to jaro...)

Pilar
27. 04. 2005
Dát tip
měla jsem v dlani dva plameny a jeden jsem násilně uhasila a teď mi kouř vhání slzy do očí.asi tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru