Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bogdan Trojak v Brně: čtení 29. dubna

27. 04. 2005
1
0
2678
Autor
sjuuu

Mylá babičko.

Tečka.

Posílám Ti Strýce Kaicha.

Tečka.

Strýc Kaich se žení,

kouše,

hryže,

škrábe,

šimrá,

lechtá

a škydlá.

Strýce Kaicha zabalíme,

napíšeme adresu (http://www.academia.cz/akce.php?misto=Brno&stare=false&lang=cz),

nalepíme známku

a hodíme do schránky.

Tak

čau!

Pé Es:

Piš, piš, piš, nebo Tě sní myš.


drfaust
28. 04. 2005
Dát tip
no jo to je ta ML 2004:-)) já bych ho fakt chtěl někdy slyšet... bohužel zítra se do Bruna nedostanu...:(( zdravím tě z pod Dejvických sakur. L.

papouch
28. 04. 2005
Dát tip
počkej počkej Trojak je přece dneska, né? (28.) zítra (29.) jsou nějací španělé, nebo co !

papouch
28. 04. 2005
Dát tip
portugalci

sjuuu
28. 04. 2005
Dát tip
swan: taková zástěrka pro terapii dotykové deprivace skloubenou se společensky přijatelnou agresí to byla... ftáku, ajvaj, de to se mnó z kopca... ofšemže... 28... doktore, óká, tentokrát ti tu omluvenku beru, ale z přesahů se už nevykecáš! zdravím tě jakbysmäd, zpod sakur brněnských filozofických dvorečkových... ty vooooooníííííí... a zpět k akcičce až oustně, milí zlatí. škola volá.

papouch
28. 04. 2005
Dát tip
já su na přesahy ve špitále :( ... jo nepřídeš na protestfest? (30.4. na ruďáku)

sjuuu
28. 04. 2005
Dát tip
papí: das ganze tschechische (und auch mährische, pozn. red.) Volk ist eine Simulantenbande! ale na šuplátku, na šuplátku budeš, baže? a na protestfest nendu: když negdo protestuje, negdo druhý zase mosí na tých zhnilcú zhnilých robit!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru