Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sestřičce

28. 04. 2005
9
0
4959
Autor
Krásnoočko

Pro sestřičku čarodějku

Plazí se před námi

v prasata proměněni.

Vlní se, syčí a perou

o právo jedné noci.

Jedové zuby cení,

strhávají ze sebe

saka, kůže, kravaty,

nánosy důstojnosti.

 

Sestřičko Kirké,

mocně proutkem

mávni.

 


Wojtyla_Jr
03. 05. 2005
Dát tip
Noe: Na Kirké patent nemá nikdo. Ale tohle .. potřetí ohřátá gulášovka z pytlíku.. pořád stejná chuť.. měj se. W.

Noe1
02. 05. 2005
Dát tip
Wojtyla: Horáček? Ani mi ho to nepřipomíná. Jeho Kirké je jiná, tohle je Kirké učednice :-). Nebo nad myslíš, že pan Hotáček má na Kirké patent a nikdo ji už nesmí použít?

Petr_Pan
30. 04. 2005
Dát tip
uff ;-)

Morasten
29. 04. 2005
Dát tip
básnička o ničem, řekla bych že taková skoro "oddychovka" verše nic moc, rytmus taky, a nějaká plynulost slov nebo melodičnost asi taky ne že?

Petr: Děkuju :-) terezka: děkuju :-) není to pro konkrétní sestřičku rodnou, ale spíš pro ty z nás, co nemaj k těm čarodějkám daleko. Třeba i pro tebe. Morasten: Píšeš hlouposti. Nebo mi laskavě vysvětli: a) jak odlišuješ verše "nic moc" a "moc moc"? b) co je to plynulost slov? Tvůj vynález? c) jak posuzuješ rytmus u volných veršů? d) co je to za kategorii "oddychovka". O tom jestli je to o něčem či ničem se s tebou nehodlám bavit. Je v tom naprosto zřejmý význam - myslím, že mnoho lidí zde ho vidí - že ho nevidíš ty je tvoje věc. Příště napiš že se ti nelíbí, nebo že ji nerozumíš a ty rádoby chytré redaktorské pindy si nech příště od cesty.

Eilil
29. 04. 2005
Dát tip
jééé vááážně.. .o) jsem ráda, že Tě tu zas vidím.. má drahá krááásnooká.. :o)

avi

Wojtyla_Jr
28. 04. 2005
Dát tip
Szidi ten proutek nemůže zaboha najít.. a ty jejich rypáky čunčí jsou čím dál blíž.. :) ale představa vlnícího se prasete mě pobavila. W.

W: kdybyste se někdy viděli, jak se vlníte:-)))))) máš pravdu, k popukání ;-)

Wojtyla_Jr
28. 04. 2005
Dát tip
Cožpak o to.. vlnění je mocnou zbraní obého pohlaví, ale přiznám moc jsem se toho na ženy nenasyčel ;) Jiní na Tebe syčí? Že by nový chrochtotrend?

vesuvanka
28. 04. 2005
Dát tip
Sestřičko Kirké mocně proutkem mávni pěkná.... TIP a klub

W: Ale ty to nechápeš, syčíte na sebe, né na nás ;-)))))))))). A k chrochtání to nenechám nikdy dojít, to dá rozum. V: děkuju moc, jsem ráda že se ti líbí.

Wojtyla_Jr
28. 04. 2005
Dát tip
Pozor..pozor.. Tebe to baví krásnoočko..! Ač popuzena, volající na pomoc magický proutek, udržuješ hladinu až do bodu předchrochtu.. aby ses pak mohla nadnést.. a středem rozdychtěných vepřotučňáků odejít až k červenému blikajícímu neonu EXIT.. inu žena.. ;) hezký den W.

Holan: děkuju :-) W: Se divíš že baví? Vždyť jste v té prasohadosti k sežrání. Taky hezký den K.

Wojtyla_Jr
28. 04. 2005
Dát tip
Krásnoočko sežralo prase. Na posezení.. :) tak a dost. Na staré téma "krutého" Horáčka už tu plkáme trochu dlouho. Ale vzala jsi si z toho, co bylo třeba. Náladu. U Szidi mě baví i pointa.

W: ty si k sežrání :-)

Mnauprsk
28. 04. 2005
Dát tip
Dost drsný, ale dobrý

papouch
28. 04. 2005
Dát tip
vlnění je důležitý :) :>

Noe1
28. 04. 2005
Dát tip
:-) *t

Eilil
28. 04. 2005
Dát tip
Ta je skvělá.. :o) Krásnoočko.. :o) celá je skvělá.. :o) od prvního dvouřádku až do konce.. t

machal
28. 04. 2005
Dát tip
Ha.. není to zlý, ale nějak mě to nechytlo.

gab_1
28. 04. 2005
Dát tip
Ježíšmarjá jdu se podívat do zrcadla!! Snad mám ještě svůj ksicht!! :-))) Ach jo!! Ještě jo!! :-))) Skvěle napsaný!! t*

Eilil: děkuji, sestřičko. Také máváš proutkem. Víš to?

Petr_Pan
28. 04. 2005
Dát tip
zaujímavá .. :-)

chudák sestřička, stála by za hřích asi já mám taky jednu a bojim se někdy:) t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru