Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - pohovor - hovor - vor - r

28. 04. 2005
4
0
3215
Autor
REDH0T

Otázka : ...
Odpověď : ano

Otázka : ...
Odpověď : poprvé v sedmnácti letech

Otázka : ...
Odpověď : nevím, nevzpomenu si

Otázka : ...
Odpověď : jsem připravena ji použít

Otázka : ...
Odpověď : co si to dovolujete!?

Odpověď : kde je moje kancelář ?
Otázka : ...
alina
05. 06. 2005
Dát tip
:o))

pozorovatel
07. 05. 2005
Dát tip
ha:))

:-) no jo, známe, známe!

REDH0T
28. 04. 2005
Dát tip
použij fantazii - nemysli v předvídaných formách. Text je o úplně jiných věcech :o)

no však jistě! v první se přece ptá, jestli si ta slečna prošla celé české středohoří! No a v páté se ohrazuje proti náhlému otevření okna, páč nastane průvan a ten ona nesnáší... ;-))

REDH0T
28. 04. 2005
Dát tip
Potom to ale znamená, že ve třetí se ptá, jak se jmenuje České středohoří...

Makča
28. 04. 2005
Dát tip
interaktivní scénář, to je jak to konceptuální umění, čoveče a já stejně jako ty a oni sme třešinky na jeho dortu, tak copak si asi vymyslíme?někdo branky zavírá a někdo zas otvírá, nevím, bolej mě zuby, dneska z toho bude akorát, že třešinka se zakutálela škvírou pootevřenejch dveří do kanceláře a nechala na zemi tři cherry tečky...musela sem..nemohla sem!

REDH0T
28. 04. 2005
Dát tip
Makča - ...já chci :o)

Makča
28. 04. 2005
Dát tip
není čas říct e? vzdát předčasně nohu si hodit za krk, kolem provaz obtočit, k zemi přilepit dvojsložkovým lepidlem a zmítat se jenou nohou na ní?ježiši zase sme vobkroužili celej vesmír a nikdo nám nerozumí a lepidlo nevydrželo! - e?:-)

inlajn
28. 04. 2005
Dát tip
smě mě pěkně zblbli, seru na vás....ale díilo mne zasáhlo i přesto...redhotovský ptydepe....tip.

hutch
28. 04. 2005
Dát tip
ale kdeš, to je směs.. lacině intošský. ahoj:-)

Pearlian
28. 04. 2005
Dát tip
Ok. T..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru