Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posei papouchovi

07. 12. 2000
3
0
4017
Autor
Stevenson

ja malem zapomnel na ty stavby socialismu.. tak jsem musel pripsat..))

Donovi Papouchovi I když nejsem Ruska znalcem vyhledal jsem v mapě palcem jak je to s tím Posei Donem co se vodkou s Volgou zpil a potom jsem pochopil. Oba asi zlití byli, že si toky obrátili… Nebo jsem se spletl znova.. a Don teče OD Rostova ? PS: Prominˇ, zabudnul jsem zcela, že ta Volga to tak chtěla a Don nebyl také proti dopřáti své Olze , choti trochu toho toku svého, oplodnění umělého…
Merle
11. 12. 2000
Dát tip
dobrýýýý :-)))

Vojtek
11. 12. 2000
Dát tip
viz. Merle :-)

Miroslawek
11. 12. 2000
Dát tip
Hih, skvělé. TIP papouch: ze zeměpisu pěét ;o)))

papouch
10. 12. 2000
Dát tip
ale Steve, xakru není CO promíjet, dyť je to fšechno jedna velká bžunda :-)))

Bodlak
09. 12. 2000
Dát tip
Dobry je to..)) Mozna ani ne moc k smichu..(( TIP

Stevenson
09. 12. 2000
Dát tip
PAP/ to je tak, kdyz uz ta sklerosa..))u mne mysim..) Dik BOD/ Dik..a promin..((

Anonym
08. 12. 2000
Dát tip
Diky sousede.. zda si ze si rozumime..)

papouch
08. 12. 2000
Dát tip
Steve, Ty ses do toho NĚJAK opřel, :-))) Květina jsi mimo :-)

Kvetina
07. 12. 2000
Dát tip
Řekla bych, že mnohem lépe to vyjádřil Konstantin Biebl ve své básni Pamflet II. Cituji zpaměti: Včera jsem dostal dopis z Prahy mám napsat o svém vztahu k sovětskému Rusku. A když jsem usedl k psacímu stroji, bylo mi jako milenci, který má napsat o své lásce. V tom podobám se dělníkovi, volaje hlasem plným nadšení a víry, že kdybych žil v Rusku a kdybych měl syna nazval bych ho Dněprostroj!

maty
07. 12. 2000
Dát tip
Dobrý,oboje

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Jooooo, super, Steve...netřeba slov....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru