Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tu

07. 12. 2000
2
3
6897
Autor
Danny
Proč jsem tu? proč nejsem jinde? ňáké místo vždycky zbynde.

3 názory

BigBivoj
14. 12. 2009
Dát tip
se dívím, že to nemá ještě tipanec, taková pěkná věc tolik let to tady visí a nic, honem napravit *

8D

Sandra
19. 12. 2003
Dát tip
někde být musíš, ne?

Seregil
16. 12. 2003
Dát tip
Zajmavé

hurvinek
02. 01. 2003
Dát tip
jop protoze v mhd pravdepodobnost toho ze nekde je tam kde by jste chteli byt vy je vic nez 100%

FARAMIR
13. 11. 2002
Dát tip
Nepochopili ste to, Je o MHD; a na tu sa fyzika ani matematika aplikovat neda....

ulita
30. 04. 2001
Dát tip
a když nezbynde, tak to je potom bráško mela!! (dobrý!)

Kvetina
19. 12. 2000
Dát tip
Místo, co tam zbylo bylo a pak shnilo...

Danny
12. 12. 2000
Dát tip
Sice jsem se kdysi casticovou fyzikou zabyval (ve 4. a 5. tride Zakladni skoly :-), tahle basnicka puvodne nemela zadny (vedomy) fyzikalni podtext. Ale nevadi - kazdy si ji muze interpretovat jak uzna za vhodne, mame svobodu

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
človrrrr :-)))))))))))

clovrdik
09. 12. 2000
Dát tip
zevl, jenom aplikace teorie do praxe :-)

zevl
08. 12. 2000
Dát tip
Clovrdiku objasni mi, prosím, co myslíš TĚLESEM Ty a co kvantová fyzika? A ZMÍNĚNÝ OBJEM? Was ist das, mein Gott!?! A Jan Tleskač? Danny evidentně myslel na TĚLO. Své tělo. Pochybuji, že ho zajímala nějaká (byť jeho vlastní) částice. Vše souvisí se vším, ale někdy ne. :-)

clovrdik
07. 12. 2000
Dát tip
Kvantová fyzika nás poučuje, že integrál součinu vlnové funkce tělesa ( částice ) a funkce k ní komplexně sdružené přes objem se rovná 1. Volně přeloženo - každá věc někde je :-)

Kvetina
07. 12. 2000
Dát tip
Ano, ovšem dle téže kvantové mechaniky není žádné místo úplně prázdné, tudíž poslední verš je vlastně z fyzikálního hlediska lehce zpochybnitelný.

clovrdik
07. 12. 2000
Dát tip
Kvetinko, aniž bych se chtěl pouštět do sáhodlouhých fyzikálních diskusí, přesněji je to, že žádné místo není zcela prázdné z hlediska pravděpodobnosti výskytu, nikoliv výskytu jako takového. A jelikož mnopu zmíněná vlnová funkce udává právě pravděpodobnost výskytu, tak poučka z mojí poznámky pod dílem znamená, že součet pravděpodobností toho, že dané těleso se nachází ve zmíněném objemu ( kdekoliv v něm ) se rovná 100 %, což je pochopitelné, když tam někde je, tak tam prostě někde je, že :-)

Sly
07. 12. 2000
Dát tip
fyzika? já néééééééééé já radši čajíček... proč? ...sněží

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru