Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šípkové menu

29. 04. 2005
5
0
3171
Autor
Mermomoc

Когда темно, когда на улице луна, Я ей скажу историю простую, Как жду тебя, что ночью не до сна. В ответ мои слова ветра задуют. Я буду ждать пускай повсюду гром, Я для тебя пройду все начатые войны. И весь в крови, но не умру, ну а потом, Я буду ждать тебя тихонько и спокойно. Я буду ждать тебя, не думая о боли, В холодном мире ревности и зла. Стою один в проклятом черном поле, Молю я об одном, что б ты пришла. Я буду ждать, и для тебя я победил Страх одиночества, все беды и себя И под покровом ночи тихо говорил Я буду ждать тебя, тебя, только тебя! Я буду ждать тебя, когда придет рассвет. Когда закат, часы и дни считаю. Я для тебя зажёг бы солнца свет! Я для тебя все тучи разгоняю! Я буду ждать тебя, неважно, где была Какие пели песни, с кем танцуем. Забудем прошлое и с чистого листа Мы повесть наших судеб нарисуем. Мы разрисуем сказочные дни И мир наш полетит в круженье лет. И в этом мире будем мы одни, Но пустота кричит одно – тебя всё нет. Не знаю, сколько утекло всех рек, Но знаю, ты недалеко отсюда. Я буду ждать тебя, хоть день, хоть год, хоть век. Ты приходи, я в это верить буду!

zapomenu paralyzující               

zraňující menu     tebe

pudová licitátorko                    

 

nejsi jediná!       

doslova        měj se

potřebně i pohřebně                 

 

pamatuješ objímání                  

vnímání okraje země?

úskočná střelkyně                     

bezhrotých šípů

 

futra znáš?         

tak proč ten srdcetoč?                

milovat se nevyplácí                 

přesýpací hodiny čekají

na poslední zrnko                     

 

máš ráda šípkový čaj?                

víš kde roste?

víš kde ho maj?  

takže…?

Úspěšnou sklizeň

 

a to co vidíš nejsou slzy

ale ryzí hrachy.


Baziliška
11. 06. 2006
Dát tip
T:-)

Pearlian
22. 11. 2005
Dát tip
prologu jsem absolutně nerozuměla, ale hochu, něco v Tobě je

Mermomoc
22. 11. 2005
Dát tip
:)) pocel za potěšující povšimnutí

assez
14. 11. 2005
Dát tip
asi tu onou moc rad nemas,ze?

Mermomoc
14. 11. 2005
Dát tip
už ne :)

Bezinka
14. 10. 2005
Dát tip
líbí se mi obsahově i styleml.... zajímavé výrazy....tip

Marnotrat
16. 05. 2005
Dát tip
...dobrý bráško, ale neber si mě do huby, ano? :) T

báseň pěkná...tip ale prolog bohužel nepřelouskáme...

Mermomoc
29. 04. 2005
Dát tip
tři_černí_mravenci, přeplavou srny v podpaží na věnci, fuckují trny... asi žalm 71, že? sympaťácí černí. ani nevím, jak se usmát. hele, nešel by zařídit nějaký ten V? ségra se porád prsí, že ji ni trh řiť a mě to docela sejří!!! Pne se jako body. Přečetla toho s bídou osminu co já a tak ji chci six-kill ass. Marnotratka zbytečná. Jinak hure je Pushkin. To je takovej ruskej pošuk, co neuměl moc střílet. Překlad Vám (jste-li tedy třííí) nebo tedy jednomu pašákovi, klidně dodám. Mimochodem tvůj nikouš mě evokuje k dalším rozsáhlostem a nevím, zda-li si to tady můžu dovolit. Ale co! Můj teritor, že? Konečně růžové nebe, u žita spočinem Když ty mě, tak i já tebe pokryji zločinem. Zločinem nejtěžším hlásat je lásku Já je však přehluším dáme i sázku. Křížovou výpravou s obrazem mocnáře ztrestáme popravou slovem Mermomocnáře. ...a teď ti pošlu avííízo a klidně mě zjob, vždyť to tvůj job. Nevím kde, ale již jsem to někde četl. ...stejně si to sem za chvíli přisviští i se svými plky. Zdarec!!

Mermomoc
29. 04. 2005
Dát tip
...no a pak ho zapomenu dát. Já su fakt blb z divokými vejci.

Nemi
29. 04. 2005
Dát tip
docela pěkný a ten prolog je taky dobrej...dokonce jsem něčemu rozuměla:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru