Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nejsi nic

07. 12. 2000
1
0
1502
Autor
Henry_Cold

Seberu ti tvé Oči, stejně patří mě, aby jsi poznala, že jsem i krutý a nemohla už víckrát říkat že ty mé jsou nádherné - už nikdy je neuvidíš. Vezmu ti tvé Ruce, budu je mít jen pro sebe, - už nikdy se mě nedotkneš a poznáš, co je to trpět nocí dnem. Jen pro sebe si urvu Tvé Rty, - nikdy nepolíbíš, neusměješ se a slzy také nebudou na ně padat, nebudeš mít Oči, Rty a Ruce které by slzy otřely. Ukradnu ti tvoje Srdce.... ....vždyť ty žádné nemáš! Přebírám se ve tvé hrudi, hledám, postrádám.... Tvé Oči skryté v mých dlaních pláčou, Rty se chvějí a Ruce drásou. Kde máš Duši? Ach ne! Vždyť já ji prodal ďáblu a tvé Srdce taky. Vracím ti Oči, Rty i Ruce, jen rychle, snad vše napravím, než přijde svítání. Ruce otřou slzy, Rty mě políbí a řeknou s tebou už ne... klaní se, odchází...
Mahoney
10. 12. 2000
Dát tip
zajímavý nápad - stojí za tip

zevl
08. 12. 2000
Dát tip
Málem jsem se podělal! A mrazí mě v zádech. To je dobře, ne?

J
07. 12. 2000
Dát tip
Začátek je jako zlá pohádka. Zlý sen? V pohádkách musí mít vždycky dobro poslední slovo. Prolog by napověděl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru