Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěli jsme letět...

29. 04. 2005
6
1
1569
Autor
Aaria

Chtěli jsme letět do nebe a být staří. Teď jsme rádi, když chvílema stojíme na zemi a chceme být dětmi.
Modré oči. Hloubka. Okýnka do duše… tak nádherné, hluboké a zároveň mělké. Tak… přijímající. Vstupuji.
Zůstaň ještě chvíli. Pět minut. Deset minut.
Zahraj a já zatancuju.
Tóny letíc narážejí do zdí. Rolničky cinkají.
Všechno mizí mrknutím oka. Vzpomínky se uchovávají v …
Bojím se otočit, protože vím, že se za mnou díváš.
Neodcházej ještě.
Kam jdeš?
Všechno to vidím jako dneska a přitom se to stalo včera.
Až zakouříme trávu, ledy tvořené v našich hlavách se prolomí.
Místo milování ti zatancuju.
Vystupuji.

Kdybych si pamatovala Tvé jméno, věnuji ti tohle psaní.
Obraz je však víc než zřetelný.

(21.4.2005)

1 názor

Lucia6
23. 02. 2007
Dát tip
některé věci,které píšeš bych ani neřadila mezi blbůstky...

Fame
31. 05. 2005
Dát tip
*

Eva_S
11. 05. 2005
Dát tip
Něžný....smutný....T

dracon
03. 05. 2005
Dát tip
Aarai jůůůůůůůůů čoveče, trochu to rožvi bo kdo má koukat přez závoj plný mlhy :) Moc fajně chutná:)

Aaria
01. 05. 2005
Dát tip
Vaneta: Díky. Don´t Worry: Nejsem si tak moc jistá, že bych si hrála se čtenářem. Spíš sama se sebou. Pro mě je to celý tak jak to je. Nemám potřebu to rozpracovávat. Pravda je ovšem to, že pokaždé, když píšu, mlžím:-) Díky, že jsi tu byla

Aario, brala jsem si to ze svého pohledu, kdy sobě radši nic nezamlčuju, ale vypouštím před někým cizím. Nebo to není vypouštění, ale: "Okýnka do duše… tak nádherné, hluboké a zároveň mělké. Tak… přijímající. Vstupuji." ... asi mě nepochopíš, i když si myslím, že kdybys měla možnost, popíšeš to jinak. S většími grády. Jasně, já ti napsala názor, který se většinou více či méně akceptuje, ale nemělo by se na něm stavět. Měj se.

Sunmoon
01. 05. 2005
Dát tip
hezký...citový a to já ráda...t*

Vaneta
29. 04. 2005
Dát tip
hmmm....zajímavá myšlenka....autentičnost...některé obraty...např. ,,místo milování ti zatancuji.... Tož dobré to je :o)

Líbí se mi to, ale nevím, jestli to není taková vkusná hra s čtenářem ... že víc zatajíš než řekneš a on se buď chytne, nebo odpluje dál. Začátek mi nepřišel dobrý. Spíš rozpačitý rozjezd, který by rád začal ...žeáno, ale neví jak a kudy. Jak jsem napsala ...líbí, ale uměla bych si to představit víc rozpracovaný, takhle ti jen věřím, že to bylo citový ... nebo, že sis to zapamatovala pro silný okamžik (třeba) a píšeš o tom.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru