Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stereotyp

30. 04. 2005
3
0
1833
Autor
jufonka

Sedl si na sedačku. Pustil si televizi. Třeba na to přestane myslet. Svůj zrak zabodl do obrazovky a chtěl se donutit sledovat film, který právě běžel. Po pár minutách si uvědomil, že by nebyl schopen říci, na co se dívá. Nesoustředil se. Ruce se mu trochu třásly a po čele mu stékal horký pot. Ve slovech se zasekával. V puse měl podivnou hořkou chuť a jen ztěžka polykal sliny. Ovládala ho intenzivní touha. Snažil se odolat. Po pár dalších minutách se zvedl. Došel až ke stolu, podal si klíč a otevřel velký hnědý šuplík. Roztřesenou rukou šáhl až dozadu. Vytáhl krásnou stříbrnou tabatěrku se svými iniciály. Otevřel ji. Nevydržel to a jednu cigaretu si vzal. Strčil ji do pusy a šel pro sirky. Zapálil si. Sedl si znovu na sedačku, dal si nohy nahoru, opět si pustil televizi a zakoukal se do filmu. Však zítra to vyjde, řekl si.


Jeheheman
01. 05. 2005
Dát tip
..on tam má ještě bouchačku t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru