Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

holka z Nitry

Výběr: olll
02. 05. 2005
7
1
6493
Autor
Honza_Princ
nechtěla peřinu
neměla pyžamo
nezavřela oči
neuvařila si v mysli
sny...

lásku neuvěřila si



jen se s ním pomilovala

ne
neusnula

nechtěla přikrýt se
nešla se přitulit
nenašla kartáček
nesepla v řasách se
do tmy...

svěřit mu svůj spánek netoužila
nevěřila na něj
takže s ním nespala
jen si lehla
jen si užila

a ušla

1 názor

pété
28. 01. 2007
Dát tip
ale jo, v mém připadě je to ale většinou opačně..ja bych se přitulila, ale ti druzí vždy odcházejí...:-(jinak pěkné, otisklo se mi to do mysli.

T_O_M_
28. 10. 2005
Dát tip
ten konec...to je fičák :-) a dobrej název

papouch
19. 10. 2005
Dát tip
ušla! :-) jojo, holky od Nitry jsou ucházející :)

aikon
13. 08. 2005
Dát tip
to su presne ony!!!!! holky z Nitry:) ..uz treti rok tam chodim do skoly..a je to presne tak:) ..teda...mi kamarati rozpravali:)

Honza_Princ
13. 08. 2005
Dát tip
jasne kamaráti rozpravali a stara mama potvrdila ;))) dík

premisil
27. 05. 2005
Dát tip
Holka od Nitry, uchází na litry.. Pěkné. T*

zarazilo mne to samé jako Eidama - "ušla" jinak - obsah - docela smutný pocit, forma - nezanechala žádný hlubší dojem

apela
03. 05. 2005
Dát tip
To byla mrcha, co? Celkem dobry.

Eidam
03. 05. 2005
Dát tip
Ušla jako že odešla nebo jako, že ji povolili svěrače a ušla jí duše? ale pane jinak tip. :o))))))))))))))))

Eidam
03. 05. 2005
Dát tip
tady je :)

to je jako z mého života před dvěma lety, bože. :) nojo. já už taky sotva lezu... (promiň - tohle není hlubší kritika - tohle je jen mělký komentář:)

Honza_Princ
02. 05. 2005
Dát tip
to máš z toho stravování, ale snad to nebude zas tak zlý, ne, (mělká) kočko ;o) Hrbole, kdosi říkal, že tip od tebe má prej nějakou speciální hodnotu, takže děkuji.

to víš, no, prošlý sušenky jsou svině...;)

olll
02. 05. 2005
Dát tip
jak prosté!

Carodej
02. 05. 2005
Dát tip
Já mám dneska nějakou kritickou... sdělení přímé, příběhové, taková drsná nelyrická realita. Vede spíš k zamyšlení nad dotyčnou osůbkou, než že by člověk obdivoval báseň, což je škoda. V tomto směru to na Arénu nestačí.

Carodej
02. 05. 2005
Dát tip
avi

Honza_Princ
02. 05. 2005
Dát tip
dík za v+t olll a vlastně dík za přečtení i Carodejovi. Souhlasím s tebou, že báseň nestrhává pozornost na formu, ale to by tady podle mýho bylo spíš na škodu...

Carodej
02. 05. 2005
Dát tip
Jasně - jen snad, že forma a obsah by měly být v nějakém vyváženém obsahu. TAk proto. A proto, že sis řekl o hlubší kritiku:)

Honza_Princ
02. 05. 2005
Dát tip
ok. máš pravdu řekl jsem si o to a ač si myslim svoje, malinkou chvilku jsem uvažoval o tom, cos mi napsal, takže to vlastně splnilo účel. zatím zdarec

Carodej
02. 05. 2005
Dát tip
Nechtěl jsem být nějak výrazně negativní - možná bych měl být konkrétní - hlavní myšlenkou formy tvé básně je negace na začátku verše - jenže při tak dlouhé básni s tím nevystačíš a pak se to přenese do fáze, kdy to už může až "vadit" A pak to ukončíš slokou, která je naprosto jiná. Tip: lepší by bylo prostřídat to - sloka negační, sloka "normální" sloka "negační" a případně poslední zase sloka normální, ale už by nemusela být. Chápeš? Jde o dynamiku.

Honza_Princ
02. 05. 2005
Dát tip
Jo jo a nejde o nějak dramatický názorový střet. To co mi vytýkáš je věc citu (vnitřního pocitu) tebe a mě a tak to beru. Já sem spokojenej a ty nejsi až tak negativní, takže je vše vlastně v nejlepším pořádku a jsem rád že jsi to vysvětlil i ostatním čtenářům. Brýtro čaroději :))

lady1kazoo
02. 05. 2005
Dát tip
sverit mu svuj spanek netouzila...... je to pekne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru