Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní tišina

Výběr: Print
02. 05. 2005
10
0
3503
Autor
slonovina2

prohřátá silnice

solená silem

slechy vysoké

šosem

širák

z klisen obroku

i jáhen s nití

 

jen..

… do džbánku krapet rosy….

hranostaj

tu chlévskou mrvu

 

šlahounky míz

jitrocel

z krajáčů i bublaninu v mošně

 

svaté prostotě

srdcervoucí

zpívám si

galoše

 

…a....odsekávám první chrastí…..


per_zay
11. 05. 2005
Dát tip
hmmmmm ..... ..... T

carodejkaPS
04. 05. 2005
Dát tip
mě to přijde jako strohý popis krajiny

Lyryk
03. 05. 2005
Dát tip
detailní odkazy na stav místa a lyrického mluvčího v něm; traktování a vypouštění syntaktických vazeb klade na čtenáře požadavek značné představivosti (jde o ta samostatně srojící slova ve větách jednočlenných); z hlediska asociačního řetězce představ je to působivé, ale z hlediska vyznění smyslu není báseň úplně svébytná; dobře, je tedy takové místo tam a tam v takovém stavu a stavu mysli lyrického mluvčího, ale co dál ..??

slonovina2
02. 05. 2005
Dát tip
vzpomenu na tento Graduál pánův literáků pospěšně jsem do kostela a potom na kruchtu zašel a nemaje klíčův od pulpitu, sekerkou pobíjačkou dvakráte na ní udeřil, a jsouce v té chvíli přítomen Janek syn Šimka kata z města Hradce nad Labem radu mi dal, abychom pulpit se všemi knihami z kruchty shodili a tak jsme dobře učinili.

Evička
02. 05. 2005
Dát tip
přírodní lyrika :-)*

Carodej
02. 05. 2005
Dát tip
jednotlivé obraty, obrazy a zrcadlení působí příjemně, jako celek mi to poněkud uniká... spojení jednotlivých veršů mi nevytváří žádná spojení... což není nutně chyba autora:) Tip si jistě zaslouží..

Spirit
02. 05. 2005
Dát tip
juuu*

Eileen
02. 05. 2005
Dát tip
klidné.t.

olejomalba
02. 05. 2005
Dát tip
neklidné.t. slonovino, jsi v pohodě?

uaaa t

Jezuita
02. 05. 2005
Dát tip
Obrazy vytvářejí zvláštní pocity.Pěkný to je.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru