Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umírám zdrcen

08. 12. 2000
1
0
1620
Autor
Vcela

Tak tohle je taková fofr věc jako reakce na zdrcující kritiky...

Asi půjdu zemřít do kouta tiše a bez zbytečných slz opuštěn všemi a nemilován nasypali soli do mých ran Jakou bolest mám na srdci jaká hořkost zaplavila mě hoří ohně v pekle básníků kde psali i na mě kritiku Můj osud tím je zpečetěný tribunál vynesl již ortel připraven je pro mě hrnec a tak skončí další psavec
LILINKA
14. 12. 2000
Dát tip
Jo kritika je mrcha.

Vcela
12. 12. 2000
Dát tip
Teda já zírám!!!Pravda ortel/psavec není nic moc!:-) Ten hrnec měl být s koncem,jenže ten konec se mi zdál moc lacinej... Díky všem!

blazinek
10. 12. 2000
Dát tip
:-))) mě se zas nelíbí rým ortel/psavec :-))

Wolfling
09. 12. 2000
Dát tip
Ten hrnec/psavec je opravdu divnej (že by následek fofru?), ale jinak nechápu celkově negativní přístup ostatních kritiků. Je to konec konců blbůstka a jako taková si myslím velmi kvalitní.

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
zkus se sehnout pro polínko ;o)))

zevl
08. 12. 2000
Dát tip
Neskuhrej! Raději si, psavče(!), rozmysli, co napíšeš. Aby to nebyla FOFR VĚC. A pak kritice teprve přisuzuj váhu. Nebo nepiš a jdi "zemřít do kouta". No, spíš se snaž, než umírej.

papouch
08. 12. 2000
Dát tip
zkus nedělat fofr věci a když něco napíšeš, tak to odložit, zapomenout na to a přečíst si to po sobě za týden a zkritizovat si to sám :-)

Demon1
08. 12. 2000
Dát tip
Myslím že to vydíš moc černě.Někdo rád kritizuje aniž by se díval na dílo hlouběji.Tvá díla nejsou tak špatná.Mají vždy pro někoho význam,Protebe určitě.

ruby
08. 12. 2000
Dát tip
ne se nelibi rym psavec/hrnec. proste ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru