Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divní to jsme studenti

03. 05. 2005
1
1
2196
Autor
Pearlian

Spíš píseň...o paku jako jsem jááá Samé problémy,s druhym pohlavím,se školou , s vlastním bláznovstvím.

Slovo ...

             věta ...

                     odstavec ...

                               sloupec ...

 

Vše končí kecem, hecem,

nic nemá punc důvěry,

rouhání padá ke všem

                -spadlým, co opíjeli nestvůry.

 

Lekcí pádů z kladiny,

kolísání časem-již žádné hodiny,

pouštění se z hladiny,

zkoušení z latiny.

 

Kolotoč co běží pozádu,

co vás vrací zpět,

elektrickým vedením spálený řev

nevychází

              z úst

                    a paradoxně ani z vět.


1 názor

Anima_Sola
01. 02. 2006
Dát tip
no, moc konkrétní, ta latina myslim

Rutra
16. 05. 2005
Dát tip
zajímavá debata se zde rozhořela... ale k tomu dílku...slečno, napsala jste už lepší věci, ale tohle vůbec nezatracuji, naopak ho beru na vědomí...

no vidíš a já mám třeba avíza od tebe ráda, páč kde jsi ty, tam je většinou i sranda ;) nebo alespoň správný pohled na věc. ovšem taky jak kdy, že ;o) PS: lepší dobře uleželý avízo, než syrečky!

Pearlian
04. 05. 2005
Dát tip
Syrečky? co takhle prohulenej víkend v jedněch ponožkách .-) inlajn: Jsi první člověk, kt. zpochybnil můj cvaklej mozek.. A já ti děkuju!!!! dala bych ti tip :-)

vono dobře uleželý může být i tejden neměněný spodní prádlo, že... ;o)))

poněkud kodrcavé ale jinak - u mě dobrý :)

inlajn
03. 05. 2005
Dát tip
...podoibně jako kočka, enem mě dycky zarazí, když někdo napíše třeba "s vlastním bláznovstvím"...ˇnevim, esi by todle "bláznivej" člověk vo sobě napsal, ale to jen hnípu zas....

inlajn mě už nemá rád, inlajn mi neposílá avíza, behehéééé :-( fňuk...tak nic. :-)

inlajn
03. 05. 2005
Dát tip
ne...vůbec ne, mě už tady lidi seřvali párkrát, že je tim prudim, OK...beru na vědomí,...dobře uleželý avízo, to je moje!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru