Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Father and son

03. 05. 2005
24
1
8347
Autor
45rpm

"Petře, už jsi viděl Noční můru?"
"Ne Pavle."
Pavel stál na židli a rukou hledal na skříni kazetu.
"Táta ji tu někde má." Něco nahmatal. Podíval se na obal. "Nebo tohle," usmál se. Na obrázku byla nahá žena.
"Tyjo." Petr přiběhl z obýváku. "Uka."
Pavel se znovu natáhl ke stropu. "Podívám se po další." Za kazetami uchopil a vytáhl gumovou pannu.
"Týbrďo," vykřikl Petr, když mu přistála na hlavě.
Pavel seskočil ze židle. Prohlíželi si technické provedení. Pokyvovali hlavami.
"Zkusim ji nafouknout." Pavel se nadechnul. Panna dostávala tvar. Hodil ji na postel. "Tak hotovo."
"Co teď?" zeptal se Petr.
"Spíš kdo první, ne?" usmál se Pavel.
Petr se podíval na skříň. "Tak ty, já jsem tu na návštěvě."
Pavel si svlékl kalhoty. Ve slipech stál před postelí. "Možná bychom k tomu mohli pustit tu kazetu."
Petr se chytil příležitosti a vrhnul se s pornem k videu. Přetočil začátek. Pavel vzal pannu. "Raději zamknu," řekl a šel ke dveřím, kde se srazil s otcem. Panna náraz utlumila.
"Neslyšel jsem tě přicházet," vykoktal. Petr zastavil video.
Otec stál ve dveřích do obýváku. Kufřík z práce postavil ke stěně. Rozepnul si pásek a usmál se. "Tak kluci, do trenek." Zamknul. "Kdyby přišla mamka."

1 názor

feferonka
27. 04. 2011
Dát tip
***

45rpm
12. 01. 2006
Dát tip
To nikdo nezpochybňuje. Smysl díla ovšem leží na jiné hodnotě.

sk8ergirl
08. 01. 2006
Dát tip
navzdory veškerým ohlasům v kritikách...mi přijde, že je moc předvídatelná

assez
19. 12. 2005
Dát tip
chichi....to je z tvych vlastnich zkusenosti?;-)))tip

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Ovšem. Všechno píšu podle svého života.

45rpm
13. 12. 2005
Dát tip
Všechno jsou vzpomínky z dětství:)

flisa
12. 12. 2005
Dát tip
hihi tak nejak si predstavuji, ze probihaly nedelni rodinne seslosti (treba kvuli stromecku s bankama), kdyz se bratr s bratranci zavrel u nasich v loznici a otec nebyl k nalezeni....vzpominky z detstvi,co pretrvavaji?:-)

sidonia
23. 10. 2005
Dát tip
goooooooooooooooooood:) *t

solomon
20. 10. 2005
Dát tip
jojo čuňačinky, to se mi líbí ch chá

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
Musím se zastat slečny/paní Mrakuly, anglické názvy jsou dost ubohé a trapné gesto. něco jako když pubošky nahrazují v dopisech nedostávající se šarm květinkovými smajlíky. Názvy jsou opravdu to první, co upoutá/odradí potenc. čtenáře už v seznamu. Děj povídky je dost předvídatelný a tuctový. Navíc ta až nepřirozená úsečnost. Bez fantazie, bez prožitku autorova i postav. Promiň, nápady nejsou špatné, ale to zpracování je poněkud chromé. Taky jsme takhle blbli (jen tý panně na dýchání se říkalo Andula a měla fešnou modrou teplákovou soupravu a místo videa byly 8mm smyčky)

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
:)

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
:) mě přešel, když Anča zmizela ze skladu Svazarmu, a doslechli jsme se, že je stáhli v celé republice, protože Svazarmovci na nich nacvičovali povětšinou něco jiného, než umělé dýchání (mimo jiné Anča měla krásně smyslně pootevřené rty, nastavené k polibku)

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Viděl jsem fotky nového modelu, jako živá:)

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
Hele, kdybys náhodou narazil na fotku někde na netu, těch Andul z 70 a 80 let, pošli link prosím. Já už si to nepamatuju, byli jsme tenkrát nadržení šesťáci, sedmáci... a já bych si rád zavzpomínal... no a pak jsme začali těžce vošahávat holky, což by dneska bylo na pasťák, ale tehdá to bývalo dost normoš - a bylo to lepší než Andula - první nebránící se láska. :))))

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Dneska se nesmí osahávat holky? Možná ne cizí na ulici, ale to se nesmělo nikdy, ne?

45rpm
08. 06. 2005
Dát tip
Nemám potřebu se prodávat, jo? Navíc ten název připadá hloupej pouze tobě.

Mrakula
08. 06. 2005
Dát tip
Prodávat? Ty? Tohle? Eé? Good joke! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vitex
07. 06. 2005
Dát tip
donutilo mě to pousmát se...

45rpm
05. 06. 2005
Dát tip
Název neni důležitej.

Mrakula
05. 06. 2005
Dát tip
To se moc pleteš, název je to první co má čtenáře solovit. Co mě má upoutat na písmácké povídce, pokud zrovna náhodou neni v přípravce, když ne název? Autor? A co když mi jeho ctěný nick nic neříká... (U povídkových knih je to jiný, když si člověk něco koupí, většinou přelouská všechno, když už za to dal prachy... Na druhou stranu spousta knih se stalo neprodejných blbym názvem - popřípadně obalem, tak bacha:-)

Mrakula
03. 06. 2005
Dát tip
Tak to je vostrý:-)

Mrakula
03. 06. 2005
Dát tip
Ale nelíbí se mi anglický název, když to je česky:(

45rpm
22. 05. 2005
Dát tip
Tak nějak.

Solitary
19. 05. 2005
Dát tip
Tak to jo, ten klubík Dobré nálady mě zmátl :) Takže jestli dobře chápu - zneužívání mladistvých je skutečně smutné..

45rpm
17. 05. 2005
Dát tip
Semeno dík. Solitary - nemá to být k smíchu. Co se mě týče, je ten příběh smutný.

Solitary
13. 05. 2005
Dát tip
Jen taková momentka, že jo..ale zas tak moc mě to nenadchlo, čte se to sice dobře, ale nevěřím tomu. A tím že nevěřím, se ani nerozesměju, chtělo by to možná jinej konec, propracovanější..

Semeno
12. 05. 2005
Dát tip
Záletka kterou nezastiňuje formální pojetí, naopak svou dokonalostí téměř neexistuje, a jde jen o příběh, o tu chvíli, o ten pocit kdy se srazíte s otcem.. like*

pikacu
11. 05. 2005
Dát tip
StvN .. to fakt nemá cenu rozvádět .. Tobě se líbí něco jiného než mě a i když se budeme dohadovat jakkoliv dlouho, pořád nám zůstane stejný vkus .. a o tom to je - sto lidí, sto názorů a sto vkusů. Kdyby se všem líbilo jen jedno a to samé, tak to bude děsná nuda.

pikacu
10. 05. 2005
Dát tip
StvN ... tak to se tedy moc omlouvám - vůbec jsem nechtěl nikoho urážet, tak to nebylo myšleno ale prostě jsem tu už jaksi četl lepší povídky a tudíš tipovat nebudu, protože tip dávám jen povídkám, které se mi zamlouvají natolik, že jim ten tip dám .. resp. nechci dávat tipy jak na běžícím pásu, protože pak by tipování jako takové začalo postrádat smysl čímž ovšem nechci říct, že povídka je špatná, líbí se mi - ale ne na tip ode mne ;-)

pikacu
10. 05. 2005
Dát tip
ještě jednou jsem si to přečetl, abych nebyl nespravedlivý - a musím jen potvrdit, co už jsem napsal - je to hezké, krátké, vtipné ... ale jen proto, že jsou ostatní líní číst dlouhé povídky (mnohem propracovanější atd.) nebudu přece tipovat, když se mi to zas až tolik nelíbí (bez urážky autora i ostatních, prosím)

StvN
10. 05. 2005
Dát tip
(Nepřišlo mi avízo.) Máš to vychytaný, ale tipování je tu od toho, abys dal na jevo ostatním čtenářům, že dílo stojí za přečtení, takhle říkáš, za čtení nestojí. NIcméně se musim hádat, tohle dílo propracované je. Co na tom, že neni na deset stran? Podle mýho je těžší, když už něco, naspat krátkej příběh krátce, než se o něm rozkecávat, ne?

wazzup
10. 05. 2005
Dát tip
hmmm. dobrý.. teda docela nechutný.. tip

Áda116
09. 05. 2005
Dát tip
Takový moc vytržený z kontextu.. V podstatě o ničem... Nebo spíš o věcech, ketrý se dějou stále... Ale humorně napsané :)

pozorovatel
09. 05. 2005
Dát tip
mám avi chápat jako podnět k diskusi? jo, souhlasim s tebou, čtyřicetpětka tu má lepší povídky, ale ve špatnym měsíci, tak jsem vybral aspoň tuhle, na který je viditelný autorův cit pro formu

Áda116
09. 05. 2005
Dát tip
Nemusíš a můžeš je to na Tobě... Do klubu můžeš vložit i starší díla,a le pod jiné kategorie...

inlajn
09. 05. 2005
Dát tip
...mě+ to pobavilo docela....sem si pustil v hlavě ten trapnej trochu, ale milej "film"....a sou tam dobře, z toho klukovskýho světa, hozený fláky...ten fotr na konci mi to malinko shodil, ale přesto pobavilo, a to je "tady" docela dost....taky zálěží, v jakym rozpoložení to čteš.... to: ÁDA 116

pozorovatel
09. 05. 2005
Dát tip
inlajn: pojď k nám do poroty:))! Áda: já vim, ale když on autor je kamarád, tak jsem mu chtěl udělat radost:))

Áda116
09. 05. 2005
Dát tip
pozorovatl: Já ti to nevyčítám, povídka není vůbec špatná, mě jen prostě nezaujala... A dobře, že čteš a vybíráš :) inlajn: Na rozpoložení určitě záleží, to máš pravdu... A do té poroty opravdu klidně pojd...

pozorovatel
09. 05. 2005
Dát tip
Áda:))))já ti to taky nevyčítám, ale jen tak vtipkuju:))

inlajn
09. 05. 2005
Dát tip
...já a v nějaký porotě??Bys mě tam musel dotáhnout leda tak mrtvýho...

evalota47
09. 05. 2005
Dát tip
in - mě úplně stačí ty tvoje hlášky tady - vždycky to tak pěkně řízne do masa...

inlajn
09. 05. 2005
Dát tip
..a to mám fobii na kovy....

StvN
09. 05. 2005
Dát tip
Ne že bych se chtěl slepě zastávat autora, ale zdá se mi, Ádo, že na díle kritizuješ právě to, na čem je založeno, což je od tebe, pokud bys chtěla být trochu spravedlivá, hloupé. pikacu - to nemyslíš vážně! Svou kritikou urážíš nejen autora, ale i mě.

evalota47
09. 05. 2005
Dát tip
chi,chi,chi................

Alojs
08. 05. 2005
Dát tip
ještě přidám klub (BAR - dobrá nálada)

pikacu
08. 05. 2005
Dát tip
Alojs ... dík za vložení do klubíku k dílu ... tipovat nebudu, protože zrovna dneska jsem tu četl věci, od kterých mě ještě teď bolí břicho ... možná ke škodě autora .. nicméně pochvalu dávám ;-) P.S.: Ty povídky a fejetony, od kterých mě bolí břicho, jsou vloženy v klubu BAR Dobrá nálada ... kdyby někdo měl zájem ;-)

Alojs
08. 05. 2005
Dát tip
no jo, Vaud je blázen.... ten ví, kde bránice leží. Vždyť je to doktor, že jo :-)

Já jsem si to užil!!! Do trenek!! Tip

pozorovatel
07. 05. 2005
Dát tip
jako aby se to rozjelo:)

evalota47
07. 05. 2005
Dát tip
Teda Noční můra tam byla taky - já to tedy beru šéfe ááááááááá tip

Alojs
07. 05. 2005
Dát tip
Pointa a zajímavost porno námětu přebíjí mírné nedostatky ve formě. Co se týče úhlednosti a přehlednosti. Je to však krátký, čtivý a hlavně ftipný. i zde je můj tip jasnej.

StvN
07. 05. 2005
Dát tip
Jsem rád, že tu pár lidí funguje tak, jak jsem si představoval. Doufám, že i zbytek čítačů přikvačí.

Kimísek
07. 05. 2005
Dát tip
smíchy se popadám za břicho 8-DDD! tipnu si .-)

Alojs
07. 05. 2005
Dát tip
jsem rád, St(ý)vN(e), že jsi rád :)

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
45 atd.: ..o)------o))))))!!!!!

romale
04. 05. 2005
Dát tip
Taky se mi líbí... *

inlajn
04. 05. 2005
Dát tip
.."první ty, já sem tu na návštěvě", mě dostalo, jinak připomnělo Bukowskigo povídgu vo to chlapíkovi, jak si koupil Stellu, nafukovací pannu...a žil s ní....tohle napsaný supr.o)

pozorovatel
04. 05. 2005
Dát tip
a ta Noční můra?*

45rpm
04. 05. 2005
Dát tip
inlajn - vole!

ysalamiri
03. 05. 2005
Dát tip
:o)

Eidam
03. 05. 2005
Dát tip
loooool tip

45rpm
03. 05. 2005
Dát tip
Kdo má pannu, nosí slipy, ne? Co je blbý, že nevim, jak se taková panna nafukuje, jestli to třeba neni udělaný nějak jinak. To asi nebude jako kruh do vody.

vřídek
03. 05. 2005
Dát tip
doufám, že chtěl tanínek těm chlapcům naplácat, bo by to bylo krajně nevýchovné! *

Nicollette
03. 05. 2005
Dát tip
Uka:o)) džoukézní *

45rpm
03. 05. 2005
Dát tip
A ještě jich mám pár. Jinak neumim. 45rpm

Nemi
03. 05. 2005
Dát tip
vtipný:o)) tip**

Baví mě v ní spíš obraz těch děcek ... poznávání, hledání (a ukájení) * Panečku, týbrďo, ukááá To jsou slova sama o sobě, která dávají tón, která se smějí a díví zároveň. Otce bych ke "slovu" nepustila ...

katugiro
03. 05. 2005
Dát tip
Tuhle celou já nějak neberu... je tam moc věcí, kterým nevěřím.

chaImin
03. 05. 2005
Dát tip
phehe tak to pobavilo ***!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru