Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cesta tmou

03. 05. 2005
0
0
1722
Autor
Eseth

to byl výplod ve 4 ráno cestou v autobuse...miluju noc...

cesta tmou?

 

počítám do rytmu písně dálek -

stíny stromů mi jsou svědkové

při myšlenkách o tmě ve světle - známé tóny záblesku očí divokýho

zvířete - světlo - hadí kůže pod rouškou

noci - rozšiřují se zornice a oči

uléhají ke spánku na cestu snů o dálkách do svých děsivých útrob!

hadí kůže odpadává a život pokračuje, zachraňuje poslední výkřiky před tichem!

Všepohlcujícím tichem! Zabij mě - jestli si to budeš přát, ale nenech mě jít -

samotnou - snem, který se skrývá

v posledních tónech balady......


_nemo_
27. 11. 2005
Dát tip
Ad dílko: Je takový krásně vyšinutý. Líbí se mi. Ad komentáře: The Night rulez !!! :o)

Eseth
27. 11. 2005
Dát tip
...jeee děkuju...krásně vyšinutý:))...dneska jsem opravdu stručná...nějak ke mě nejdou slova,co bych psala...

_nemo_
27. 11. 2005
Dát tip
To se někdy stává... ;)

oleandr
07. 06. 2005
Dát tip
je to dobré a mrazí z toho, má to náladu ...T

Eseth
07. 06. 2005
Dát tip
oleandr:dekuju...

Eseth
07. 06. 2005
Dát tip
dopisovatel:to mas pravdu...v noci se nemusim schovavat do vlasu:) v noci je neco divokyho,archetypickyho,nekontrolovatelnýho....šílenýho...

Dopisovatel
04. 06. 2005
Dát tip
milujem noc, je plna ticha a samoty, clovek sa vtedy nemusi skryvat pred ludmi a moze v klude chodit na miesta ktore sa mu pacia. noc ma zvlastny nadych, taky tajomny a mam pocit ze v noci vacsina nehybnych veci oziva i tie ktore oznacujeme slovom veci. rozhodne ano.

Eseth
26. 05. 2005
Dát tip
ja jsem ted teprv objevila tvoji kritiku..teda taky popis tricka... az budu vetsi kamarad s pocitacem,tak vymyslim neco zajimavejsiho,ted se u toho akorat vztekam...jinak jsem rada, ze se ti to libi...zacatky a konce....stred unika mezi prsty...

Eseth
11. 05. 2005
Dát tip
jo, jo ze ses to ty...tak muzes:) ale kdyz uz to tricko bude novy...tak aspon s morrisonem:) ne - vyfotime se na nej a budem prikreslovat vrasky...

Eseth
11. 05. 2005
Dát tip
heartless:ja ti to zapomela oznacit

Heartless
11. 05. 2005
Dát tip
Tak jo... morrison na nem sice neni, ale podle nekterejch lidi od nas ze tridy je to z obou stran lezata pica... ja bych radsi nechal vzoru jeho neurcitost... az bude vybledlej a roztrhanej teprve pro me dostane nejakou podobu... propalena dirka od ciga a roztrhlej rukav z koncertu, zelena skvrna od behani v desti, cervena polobatika, protoze bily na tom nebude videt, a to cely vysisovany od slunecnejch hodin stravenejch po loukach a parcich... hehe, zase bude to zasrany vedro... hele, podte behat v desti! Jinak basnicka se mi taky libi... a taktez si rejpnu, ze by to snad mohlo bejt prijemnejs rozhazeny po monitoru:o) Jooo a ten nalehavej konec je pro me hodne intenzivni... "Zabij mě - jestli si to budeš přát, ale nenech mě jít - samotnou - snem, který se skrývá v posledních tónech balady......" ...leze mi pod kuzi...

Heartless
08. 05. 2005
Dát tip
Muzu jet jako vas skalni fanousek??? Vezmu si na sebe svoje novy tricko, aby se zabydlelo do silenejch rytmu a krasy opotrebovanosti - chci do nej vyrejt ty vzpominky a pak uz ho nikdy nesundat...

Eseth
05. 05. 2005
Dát tip
do háje - že jsem to dala mimo:) budem šílet spolu... budeme řvát, zpívat , tančit a smát se.. - a poběžíme.....až do bohnic:) a pojdeme v tom strým bavoráku ve vyšisovanejch věcech do pryč někam jenom s kytarou....uua:)- a bongem a budem si vydělávat pouličním hraním čehosi....

Wemi
05. 05. 2005
Dát tip
ne... já budu bedňák, ty si klidně hraj... budu stát v pozadí, opřená o zeď... s kloboukem na hlavě a párátkem vraženym mezi zubama... a budu se usmívat.... a nosit ti lahváče... a bude nám fajn

Jarri
04. 05. 2005
Dát tip
miluj i den..budeš mít pak ráda život..atmosféra pěkná,až mám chuť vydat se na obvyklou noční procházku tmou..

Wemi
04. 05. 2005
Dát tip
nejkrásnější bývá šílená (j. seifert) ty seš v tom případě nejnádhernější tvork, kterýho znám... jsi šílená... vidim tě tancovat v roztrhanejch šatech, bosou... šílenou taky bych ti dala tip, kdyby to šlo....

Siral
03. 05. 2005
Dát tip
Otipoval bych to, kdyby to šlo ... ale trochu bych změnil sazbu, čte se to hrozně nepohodlně.

Eseth
03. 05. 2005
Dát tip
taky se to nepohodlně psalo:), děkuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru