Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na chodníku

Výběr: Print, zaki, G_B_Show, Smilly
06. 05. 2005
38
1
9349

...len si kamenujte...mne je to jedno... ................................................................................ ...vdaka...ty vies...

 

Ešte vo mne znejú tie básne s vôňou kriedy.

 

Na chodníku.

 

Stojí žena a dieťa a ja sa rozprávam so slečnou. Trochu sa usmievam a vo vetre jej vejú vlasy.

 

Nechápem ako môžeš žiť bez viery...

 

Povie mi.

 

A vyzerá pri tom ešte zúfalejšie ako ja.

 

A mne jej príde ľúto. Ale neurobím nič.

 

Len si zapálim cigaretu. Vypijem kávu. A kým deti v Ázii ušijú Minimovi tenisky, budem pozorovať ako sa predlžujú tiene a ako si to dieťa odralo lakeť.

 

Len plač maličký.

Zašepká žena.

 

S ľahkým úsmevom.

 

Dnes nemám chuť na pivo.


1 názor

*

zatiaľ si nepochopil...že hoci človek vyzerá zúboženea špinavo...že ot znamená, že nie je šťastný a spokojný...ty stále len 1 vec vidíš...skús sa na život pozrieť z inej perspektívy, nie všetko je sex...láska je viac...ale nie taká, že len poviem láska...ale Láska s veľkým L...a priatelia sú obrovskou oporou...len si nájdi pravých priateľov...a skús chvíľku veriť v seba...

...nechapem...ako si tu mohla najst sex...

tu nie, ale všade inde...a tu len píšeš, že nechápeš, prečo ...Nechápem ako môžeš žiť bez viery... Povie mi. A vyzerá pri tom ešte zúfalejšie ako ja. takto som to myslela...a to len narážam, že mi je ťa normálne až ľúto, lebo z tvojich vecí čítam, že nevieš nájsť svoju cestu životom, že sa nevieš zaradiť tam, kde by si chcel byť,,,a že si nešťastný...a tak ma to trápi...;(

...neplet si autorsky a lyricky subjekt diela... ...co ak je vsetko len hra...co ak je assurballit len literarna postava..akasi schizofrenia...cast mna nie ja sam o sebe... ...hodnot diela nie autora...uz len preto ze o mne ako autorovi tohto ehm vies neves nic...

možno, ale z tvojich diel zaznieva výkrik...preto som sa ozvala...

...necitim ziaden vykrik...vela veci je ironia...

Lulu
04. 12. 2005
Dát tip
Nechápem ako môžeš žiť bez viery... Povie mi. A vyzerá pri tom ešte zúfalejšie ako ja. ufff.... tip:-)))

charliedva
03. 11. 2005
Dát tip
Pedagogika sa po stáročia usilovala o formuláciu základných pravidiel, ktoré by zaistili efektívnosť výučby. Tak postupne vznikal a rozvíjal sa systém pedagogických princípov (zásad), t. j. najvšeobecnejších noriem podmieňujúcich úspech pedagogickej práce. O ich formuláciu sa s úspechom pokúsili J. A. Komenský, J. H. Pestalozzi, A. Diesterweg, K. D. Ušinskij, H. Spencer a ďalší pedagógovia. Pojem vyučovacej zásady Podstatu vyučovacej zásady je správne chápať ako požiadavku. Vyučovacie zásady sú najvšeobecnejšie alebo najzákladnejšie požiadavky, ktoré v súlade s cieľmi výchovnovzdelávacieho procesu a jeho základnými zákonitosťami určujú jeho charakter. Vzťahujú sa na všetky stránky výučby, t. j. na učiteľovu vyučovaciu činnosť, na formy výučby, metódy výučby a na materiálne didaktické prostriedky, ďalej na poznávaciu činnosť žiaka, na učivo atď. Počet vyučovacích zásad nie je a nemôže byť raz a navždy stanovený, pretože zásady sa neustále vyvíjajú, menia sa a dopĺňajú s tým, ako rastú poznatky o vyučovaní. Stále je tu úsilie o najnovšie formulovanie a dotváranie zásad, napr. optimálnosť, tvorivosť, systémovosť, atď. Vo vyučovaní sa zásady navzájom prelínajú a jedna druhú podporujú. Rozlišujeme objektívnu a subjektívnu stránku vyučovacích zásad: -objektívnou stránkou rozumieme to, že sú odvodené z objektívnych zákonitostí vyučovacieho procesu, -subjektívnou stránkou rozumieme to, že ich uplatňovanie závisí od učiteľa, od jeho kvalifikácie, prípravy na vyučovanie, zodpovednosti za výsledky vyučovania a pod. Na základe didaktických zásad sa stanovujú didaktické pravidlá, ktoré obsahujú pokyny pre správne a účinné vedenie výučby, špecifikujú a konkretizujú didaktické zásady. Sú menej všeobecné než zásady, lebo konkrétnejšie naznačujú postup k cieľu. Zásada uvedomelosti a aktivity Vyjadruje požiadavku, aby žiaci k učebnej činnosti pristupovali uvedomele a aby vlastnou aktívnou činnosťou získavali nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky. Iba také vyučovanie a učenie je plnohodnotné, pri ktorom sa žiak stotožní s jeho úlohami a cieľmi, ak k úlohám, požiadavkám a cieľom nepristupuje formálne, z donútenia a ak je v tomto procese aktívny. Uvedomelosť neznamená iba to, aby žiak vedel, čo sa učí, prečo sa učí, ale predovšetkým to, aby si k tomuto vytvoril kladný vzťah. To predpokladá uvedomovať si cieľ, výsledok a metódy, ktoré k nemu vedú, vyvinúť úsilie na dosiahnutie cieľa, osvojovať si nové vlastnou činnosťou. Uvedomele osvojené poznatky charakterizuje to, že sú hlboko pochopené a žiak na základe nich dokáže niečo urobiť- vysvetliť, inak formulovať, vie ich aplikovať v praxi. Aktivita sa týka viacerých stránok – myšlienkovej (analýza, syntéza, systemizácia vedomostí, ich triedenie), citovej i vôľovej. Význam aktivity spočíva v tom, že rozvíja schopnosti žiakov, ich samostatnosť, iniciatívu a tvorivosť. Uvedomelosť a aktivita sa musia prelínať celým vyučovacím procesom. Uplatňovanie zásady uvedomelosti a aktivity si vyžaduje zo strany učiteľa: -využívať vstupné a priebežné motivačné metódy, -využívať predchádzajúce vedomosti a poznatky žiakov z mimoškolského, nezámerného učenia, -uplatňovať adekvátne vyučovacie metódy vo vzťahu k obsahu a povahe učiva, ale aj k vekovým osobitostiam žiakov, -uplatňovať aktívnu a tvorivú činnosť žiakov s využívaním problémových metód vyučovania, -umožniť žiakov využívať získané vedomosti a zručnosti v konkrétnych činnostiach, v praktickej činnosti, -umožniť žiakom realizáciu vlastných tvorivých a netradičných prístupov, -sústavne kontrolovať a hodnotiť dosahované výsledky, na základe zisteného korigovať a usmerňovať ďalšie činnosti žiakov, -klásť na žiakov primerané požiadavky, -rešpektovať individuálne osobitosti žiakov. Zásada názornosti Vyjadruje požiadavku, aby žiak získaval nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky na základe konkrétneho zmyslového vnímania predmetov a javov. Význam zásady názornosti vyplýva z podstaty poznávania ako procesu. Na začiatku poznávacieho procesu je priama zmyslová skúsenosť, potom sa tvoria predstavy, a až potom pojmy. Z konkrétnych operácií s vecami vznikajú myšlienkové operácie. Voľba druhu názoru závisí od viacerých činiteľov: -od vekových osobitostí žiakov (čím je ročník nižší, tým viac pozornosti treba venovať názornému vyučovaniu), -od povahy učiva vyučovacieho predmetu, -od fázy vyučovacieho procesu (inú funkciu má názor pri motivácii, inú pri vytváraní nových vedomostí a inú pri fixácii vedomostí a zručností a pod.). Uplatňovanie názoru si vyžaduje venovať pozornosť aj psychologickým požiadavkám. Ide najmä o nasledovné: -primeranosť názoru (množstvo pomôcok neznamená, resp. nemusí znamenať prínos pre pochopenie učiva, zanedbávanie názoru vedie zasa k nejasným vedomostiam, k nekonkrétnym predstavám), prílišné preceňovanie názoru brzdí rozvoj vyšších poznávacích procesov, -ak má názornosť plniť ciele, potom podľa možností treba do procesu vnímania zapojiť čo najviac zmyslov, -názor musí byť primeraný vyučovaciemu cieľu. Funkciu názoru okrem učebných pomôcok a rôznej didaktickej techniky plnia: -pozorovanie skutočných predmetov a javov, -nepriamy názor (kresby, fotografie, diafilmy, filmy, atď.), -názorné predstavy (vyvolané rozprávaním, príbehmi), -vzťahové prežívanie (prežívanie vzťahov, citového napätia, odvahy, a pod.).

pssst
01. 06. 2005
Dát tip
má atmosféru:)

psst...asi ma...vdaka...

....prave teraz by som si pivo dal... ...je moc teplo... ...vdaka...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
ked si teraz kupis pivko, slniecko ti kupi druhe :)))))

...to by som nejak prezil.... ...aspon by som usetril...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
aj ja by som to vytrpela....:)) ....ozaj, ako ten rozhovor nakoniec dopadol?

...no hej...nie je nic lepsie jak jedno pivko medzi skuskami...prip.dve... ...aky rozhovor????...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
"a ja sa rozprávam so slečnou..." 1-2... slovom dvanast :)))

...nie...dvanast to nie...ja medzi skuskami zijem skoro ako mnich... ...no ako...nijako...boli to take kydy o viere... ...mi porozpravala...ze je proti antikoncepci a tak... ...a zakoncila to spominanou vetou... ...a potom mi zacala prednaska... ...to vies ked som viedol ten rozhovor bol som trosku chyteny... ...a mal som hodinu prestavku... ...ale to je na dlhsie...tam bolo viacej periel...

...avi...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
...ja taktiez :)) dnes som zistila, ze v tomto pocasi mi ani cigarety moc nechutia...co je v konecnom dosledku fajn...:))) ..zaujimave, stretnut v 21. storoci zenu, ktora je proti antikoncepcii... ..len tak zo zvedavosti, je aj proti sexu?...:) ...daj este nejaku...perlicku :))))

...ale ona bola dost skareda...mozno to suviselo s tym... ...a co som tak medzi riadkami vypocul tak nie....ale neskusala... ...perlicky??,...no neviem...bez piva mi to nemysli...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
hm :))) ja si idem jedno dat, vo stvrtok mam skusku...

...ja az deviateho...ale hned dve... ...a jedna dost tazka... ...sa mas...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
...nezavid a daj si aj ty :))) ..uz nech to pondiate skuskove skonci...ide ma z toho....:(((

...nezavidim ja ti to doprajem... ...sam nepijem... ...pekne si to vyslovila... ...mna tiez...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
....hm ....vela stastia prajem...

...jo...tebe tiez samozrejme.... ...hmmm... ...vsak to skuskove raz skonci...a potom to dozeniem...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
...budem to potrebovat..:))) ale to asi kazdy... ...teda ak nepatris medzi standartne studijne typy.../ti co chodia na uplne, ale uplne vsetky prednasky, pisu vsetky, ale uplne vsetky poznamky a nedaju opisat ani za ziveho boha :)))/ ...nezabudaj ale v tomto teple na pitny rezim, zasoby treba doplnat priebezne :)

...hej asi kazdy... ...na prednasky chodim poctivo...pisem si dokonca poznamky...lebo z mojho poznamkoveho bordelu sa naucim najlepsie...navyse na mna dobre vplyva jedna slecna...ktora ma taha... ...ale opisat dam... ...nezabudam...ale vsetci kamarati sa biflia...tak ako ja... ...a varvim sam nepijem...

Ariela
30. 05. 2005
Dát tip
...ty sa mas :)))) ...no nic, o to viac ti potom bude chutit, kto si pocka, ten sa docka... ..idem sa radsej ucit aj ja....

...no neviem ci sa mam...teda nejak sa mam...jasne... ...bude...ale aby som to potom neprehnal... ...bez...

Teneri
29. 05. 2005
Dát tip
na pivo chuť nemám, je moc horko ..... :-) ale líbí.*

Essence
27. 05. 2005
Dát tip
pekné obrazy, vieš krásne zachytávať

...vdaka...snazim sa...

Fllora
21. 05. 2005
Dát tip
:) T.

florra...vdaka...

nakoniec si dobehol moju myšlienku: skús nepiť, kúp si televízor s väčšou obrazovkou /ak nemáš, na začiatok stačí aj s malou-ale nový- a lacný, v tomto prípade ser na minima/, nové háby, nové tenisky /čo aj nie adidassy/, pracuj pracuj spor, možno aj nový dom, byt, privát /čo to trepem, šak chlap jak ty určite už nežije z rodičmi/ a zober si priemerné ženské pohlavie a..melanchólie bude koniec. Sú všaj /možnourčiteAurčitemožno a tak v kruhu/aj iné možnosti.tak..hľadaj/me/ ďalej /?/

Binna
20. 05. 2005
Dát tip
fiiiiiiiiiiiiiiiiiha. Krasne. zasa mi neprislo avizo. :( Paci. S hvezdickou. Pozeram pisem po slovensky. ***

...vdaka... ...uz som o tom pocul ze na mna nechodia aviza...neviem preco...niekto ma asi nema rad...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Jsem ráda, že se mi povedlo na Tebe kápnout. Podívám se na další texty, vypadá to rozhodně hodně zajímavě.

...no vdaka...snad sa nesklames... ..ale tato je trosku ina ako ostatne...

odpad...vdaka za oba...

...nie sesternicinu... ....vypil som asi pol litra vodky...a som uz aj spat....

maia
15. 05. 2005
Dát tip
Vidis, a ja som sa uz potesila, ze budes pod cepcom. ;-)

....nestras...

maia
15. 05. 2005
Dát tip
Ked ja tak rada... :-)

...no jasne ty si take miestne strasidlo...

maia
15. 05. 2005
Dát tip
no dik, z tvojich ust to znie ako poklona

...co sa durdis....nejaka si bez nalady....

maia
15. 05. 2005
Dát tip
...caka ma kopec roboty, presvihnute terminy a pritom sa hram s fotkami na svoju stranku... Vies, ze mi celkom dobre padlo byt tyzden bez netu? Asi s nim prasknem a kaslem na vsetky sukromne netove aktivity.

...no jo s pracou je to na nic... ...ja tiez nic nestiham... ...hm...net...je namotavka...ale zas odreaguje...

maia
15. 05. 2005
Dát tip
akokedy

maia
14. 05. 2005
Dát tip
e-e

...tak mas smolu...prides o jednu z najlepsich basni na pismaku...

maia
14. 05. 2005
Dát tip
samochvala mi smrdi a smrad vo svojom klube nechcem. ;oP

...ja len trenujem zvysovanie ega podla vzoru minima...a misty... ...a toto asi neprezijem...

maia
14. 05. 2005
Dát tip
hahaha, tak ma pozvi potom na pohreb ... ze si to ty, tak pridem.

...teraz idem na svadbu...

maia
14. 05. 2005
Dát tip
na svoju?

maia
13. 05. 2005
Dát tip
Ak chces, zarad si to do klubu *

ariela...ano ja som strasny romantik...ale viem to velmi dobre skryvat...takze tak... ...vdaka maia...ja chcem aby si ma zaradila ty....vdaka... markel...vdaka...

Ariela
12. 05. 2005
Dát tip
vyborne * tenisky uz zozali potlesk, nebudem sa opakovat :) ty budes asi fakt romantik....:)

Markel
11. 05. 2005
Dát tip
bolestná pro mne, líbí moc - T

Renas
09. 05. 2005
Dát tip
na pismaku su akoby zmapovane vsetky tvoje zivotne etapy. ide ti to cim dalej lepsie

...vdaka... ...hej nieco na tom je...preto som nezmazal...niektore vyslovene hovadiny...

Renas
09. 05. 2005
Dát tip
naco by si to zmazaval. je to v pohode. predtym si bol taky akcnejsi a teraz je to reflexivnejsie ale velmo kvalitne, ale uz ta nebudem tolo chvalit, aby si nam nespysnel

renas....neboj...to nehrozi...moje ego je stale dostatocne nizke...

Renas
09. 05. 2005
Dát tip
no neviem ci ti mozem verit:)

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...ano, toto je pekne...citit z toho hlbku prazdnoty...aspon u mna:)

...vdaka...nieco na tom je...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...vsak?...ja len podla intuicie...:)

...som pocul ze zeny maju dobru intuiciu...

zana_zana
09. 05. 2005
Dát tip
ten nostalgický smútok je ako povíjavá rastlina

....zrejme chmel...usmev... ...vdaka za komentar...

zana_zana
09. 05. 2005
Dát tip
tak jo chmel, kedy bude zber?

...neviem..ja to vacsinou kupujem uz zabalene vo flasi...

zana_zana
09. 05. 2005
Dát tip
smutok vo flasi? to by som si teda nekupila, ale pravdou je že chutí dobre:)

....ani nie tak smutok..ako ten chmel...

zana_zana
09. 05. 2005
Dát tip
jasne,ze chmel:) ale aj smutok ma svoje čaro

...no ma.... ...ale nie taky ako chmel...

zana_zana
09. 05. 2005
Dát tip
su rozdielny a niekedy sa potrebuju, asi su nakym zvláštnym sposobom na seba naviazaný ako povíjavá rastlina symbióza

Nallien
09. 05. 2005
Dát tip
nee...kamenem ne-e...po tobe jedine chlebem(anebo tipem)

Nallien
09. 05. 2005
Dát tip
saaaaakrys...tomu se rika telepatie

...kamen by aj tak nedoletel...si prilis daleko... ...v com telepatia???... ...vdaka...

Nallien
09. 05. 2005
Dát tip
no mozna kdyby byl vitr v zadech tak aj jo...z tadyma je to na Slovensko jen co by kamenem dohodil... telepatii sem myslela jakoze ten stejny cas...

...odkial ty vlastne si???...

Nallien
09. 05. 2005
Dát tip
dívče z Moravy...jih....na Slovensko jezdime lyzovat

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
ašš: no a ja som superzena, tak to si pis, ze mam dobru intuiciu:):)

Anis
09. 05. 2005
Dát tip
A vyzerá pri tom ešte zúfalejšie ako ja. A mne jej príde ľúto. Ale neurobím nič. Len si zapálim cigaretu... Zas vlna pocitů, co mi sžírají vnitřnosti ... jako vždycky takže dík a T

...vdaka... ...tato pre mna dost znamena...

Anis
09. 05. 2005
Dát tip
možná rozumím .. a možná taky ne .. :)

...myslim ze bude lepsie nechat ta v tvojich pocitoch a asoicaciach...

Anis
09. 05. 2005
Dát tip
... schvaluji, nežádám jsem odpovedi :) ... přijdou samy, doufám .. :)

Anis
09. 05. 2005
Dát tip
oprava --- bez jsem :) :) :)

...pridu urcite...

...avi...

zaki
09. 05. 2005
Dát tip
Len si zapálim cigaretu. Vypijem kávu. A kým deti v Ázii ušijú Minimovi tenisky, budem pozorovať ako sa predlžujú tiene a ako si to dieťa odralo lakeť. pobavilo....:) inak cela basen je nadherne, je v nej proste nieco z tvojej charizmy, ktoru prenasas do basni...:) a velmi rada to v nich potom nachadzam... aj ja si myslim ze si jeden z najlepsich basnikov...:)

void
09. 05. 2005
Dát tip
ee jackpoty nepadaj z nebe mrtvi chlapi mozna ale jacpoty ne

zaki...vdaka... ...ja sa zacnem povazovat za basnika az vydam prvu knihu a dostanem prvy honorar... ...a o charizme...ja neviem....mozno to tam niekto citi...ale ja som v podstate nezaujimavy clovek... ...ale vazne vdaka...

aha misty, clovek ktory vie takto, moze byt bud falosne skromny alebo neuveritelne vysoke ego, a to prve je o trochu lepsie ...

minim...ja by som radsej bral to neuveritelne vysoke ego...ale co uz...ked ho nemam...

pohladaj ;)

...to by som sa citil jak igor timko...ten tiez stale nieco hlada...

misty
08. 05. 2005
Dát tip
minim, ego nepoznam...tak preto ta druha moznost.... ašš: co mas proti igorovi?...mlady, krasny, spevak, ta charizma, tie pohyby...pardon tanecne kreacie...ten pohlad... nehovor, ze by si nechcel byt aspon chvilu ako on... ;o)

misty...absolutne nic...si zabudla len na jeho texty... ...nechcel...ja chcem byt ako tomas bezdeda... ...dokonca sa vraj na neho z velkej dialky podobam...

misty
08. 05. 2005
Dát tip
z velkej dialky sa nanho podoba aj moja babka... ....a igorove texty su pravdaze tiez uplne squele a jedinecne...ako by ludom z duse spieval...

...hej...hlavne pre dievcata od 8-13 rokov... ...to vies...pre mna je velka dialka aj 10 metrov...ja som na dialku slepy... ...uz mam obcas problem aj puk sledovat... ...ale ked tie okuliare mam v taske...a ja som lenivy...

misty
08. 05. 2005
Dát tip
lenivost je cnost...moje heslo... ...a tosa miluju aj dochodkyne...keby mohli, tak vypredaju pasienky pre senior party...

...hej..to ej super...na starej...necham to radsej tak... ...tak potom ja som cnost sama o sebe...

misty
08. 05. 2005
Dát tip
sme dvaja... ;o)

chatpall
08. 05. 2005
Dát tip
na brehu rieky Seiny :))) prislo mi to tak doverne zname... No co uz?

...viem ze taka basen existuje...viem ze som ju cital...na literature...ale ani za boha ju neviem zaradit... ...ale mari sa mi nejaky novomesky...alebo???... ...a vdaka za postreh...

takto sa to robi voe ;) kto je ten druhy po mne ? ;) poznas kolenica ? jediny co sa da citat ;)

....aha...sak sa teda priucim... ...jedna... ...kolenica...nie...ale zhodou okolnosti ho misty dnes spomenula... ....zrejme bude dobry...

to si mi moc svetla nepriniesol co uz ;)

...jakeho svetla???...

bozieho

...take nejestvuje...

mno, hlavne ze nasi chlapci vyhrali v hokeji nie ? ;)

...hej...to je hlavne...aspon mam preco zit...

Rutra
08. 05. 2005
Dát tip
něco to ve mě zanechalo...takže děkuji...tip

void
07. 05. 2005
Dát tip
mocna muza jak tak sleduju zatim velmi slusne zatipuju stastnych deset

Twiggy
07. 05. 2005
Dát tip
reagujuc na dreamov jazz: by som skor povedal, ze je to blues:) paci sa...

lucy...hej...aj mna...do vcerajska... dunaj...nezhodneme sa... void...mozno raz padne jackpot... twiggy...to skor... ...vsetkym vdaka...samozrejme...

si najlepsi slovensky basnik vole ;)

...az po tebe vole...vdaka...

misty
07. 05. 2005
Dát tip
opat a znova suhlasim s minimom... ;o) *

misty...vdaka... ...ale ja s nim tentoraz nesuhlasim... ...som az treti...smajl...

misty
07. 05. 2005
Dát tip
nenavidim falosnu skromnost...

...no neviem ci je skromnost...ked sam seba oznacim za tretieho najlepsieho slovenskeho basnika...

misty
07. 05. 2005
Dát tip
ale je...

...ok..tak je...hadat sa nebudem...

dadik
06. 05. 2005
Dát tip
beru... t

dadik
06. 05. 2005
Dát tip
Len si zapálim cigaretu. Vypijem kávu. A kým deti v Ázii ušijú Minimovi tenisky, budem pozorovať ako sa predlžujú tiene a ako si to dieťa odralo lakeť.

...vdaka...je to taka pocitovka...takze som rad...

dadik
06. 05. 2005
Dát tip
Nechápem ako môžeš žiť bez viery... Povie mi. A vyzerá pri tom ešte zúfalejšie ako ja.

Bix
06. 05. 2005
Dát tip

Silvita
06. 05. 2005
Dát tip
tebe mám spojené se slovem "tíško" .. .. ani nevím proč :) a to já bych si pivo dala :-)*

dream...neviem ci prave jazz... silvi...ale tu nie je...myslim...ale je fakt ze som ho pouzil uz viackrat... ...obom vdaka..

Křídlo
06. 05. 2005
Dát tip
krmivo *

DRAHT
06. 05. 2005
Dát tip
Líbí se mi. TIP

Jeheheman
06. 05. 2005
Dát tip
A kým deti v Ázii ušijú Minimovi tenisky:)))

jehe...to je taky odkaz na jednu jeho basnicku... ...kridlo...draht... ....vsetkym vdaka...

Andulka
06. 05. 2005
Dát tip
nazor mladeho muze....velmi dobre zpracovan...:-)*

Zuzulinka
06. 05. 2005
Dát tip
nádhera....má to zvláštní nostalgický nádech...alespoň pro mně...tip

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
má to úžasnou atmosféru A kým deti v Ázii ušijú Minimovi tenisky, ? :o)))))))) * * *

zuzlinka...kann sein... niky...no moze byt...tu atmosferu som vysal od jednej autorky... ...inak to s tym minimom je to taka narazka na .. Grand prix svedomia... ma to znevidetelne...ale da sa k tomu dostat... ...sa hadam nenastve... ...vsetkym vdaka...

Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
skvělé, zbylo z ní ještě něco?? ať si taky sosnu.... já se k tomu možná někdy dostanu, určitě jo :) dík .)

Lucynka7
06. 05. 2005
Dát tip
Vůně křídy na chodníku...:) to mě unáší do vzpomínek... Pěkné. Tipík :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru