Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční telefonát

09. 05. 2005
15
9
6676
Autor
Godfrey

Byly asi dvě hodiny ráno a já spal. Najednou zadrnčel telefon. Vzbudil jsem se a prudce se posadil, až se mi z toho zatočila hlava. Telefon zazvonil znovu. Musel jsem jej zvednout.

"Haló?" zívl jsem do sluchátka.
"Ahoj, Hugo, tady je Jindřich," hlásil se můj přítel, jako bych ho nepoznal po hlase. "Hugo?"
"Jindřichu?"
"Já se byl podívat do zrcadla a nevidím se."
"Seš holt vožralej."
"Ne, Hugo, opravdu ne. Hugo? Mohl by ses, prosím tě, podívat do zrcadla?"
Musel jsem ho nějak uklidnit a tak jsem pravil: "Jindro, jdu k zrcadlu," přičemž jsem stále seděl na posteli. "Vidím se," zívl jsem. "Jindřichu, běž raději spát a jestli to ráno nebude lepší, tak mi ještě zavolej. Dobrou," položil jsem rychle sluchátko, abych mu nedal čas na odpověď.

 Najednou jsem pocítil potřebu dojít si na záchod. Opatrně jsem se zvedl. Nazul jsem si své pantofle a pomalu vykročil z ložnice. Na chodbě jsem si rozsvítil. Ve chvíli, kdy  jsem si po své pravici uvědomil zrcadlo,  jsem se zarazil a zůstal stát na místě. Chvíli jsem se překonával. Nakonec jsem se k němu přece jen otočil a pohlédl do něj.

...

Neviděl jsem se!


9 názorů

Jonash
05. 12. 2011
Dát tip
Hmm:) líbí se mi to.. i ten pro mě známej pocit, že se mi něco nechce, ale něco mě nutí to pak udělat..:D Kratké a povedené tip*

Kočkodan
25. 08. 2011
Dát tip
Já se v zrcadle take nevidím, protože jsem nevidomý.  Povídka je zajímavá.

Kočkodan
25. 08. 2011
Dát tip
Já se v zrcadle take nevidím, protože jsem nevidomý.  Povídka je zajímavá.

Kočkodan
25. 08. 2011
Dát tip
Já se v zrcadle take nevidím, protože jsem nevidomý.  Povídka je zajímavá.

sharik
27. 11. 2010
Dát tip
Škoda, že ta poslední věta je tak oddělená. Ani jsem nechtěl, ale přelít jsem jí očima a nevědomky přečetl, takže už mi bylo od začátku jasné, k čemu to povede.

hm, pekne, tak nejak zacinam mit potrebu najit nejake... ale ten konec mi pripada takovy... moc predpokladany, pruhledny a skoro jako nedokonceny, nedoreceny... ale stejne*

Godfrey
05. 08. 2008
Dát tip
To rozhodně:-) Díky. Ale koukám, že se nějak rozhodilo formátování... no, to nevadí.

selviskhed
23. 04. 2006
Dát tip
Ja se projektu pismak moc aktivne neucastnim, ale toto povidka je to nejlepsi co jsem zde zatim cetl. Casto si na ni vzpomenu.

selviskhed
23. 04. 2006
Dát tip
Ja se projektu pismak moc aktivne neucastnim, ale toto povidka je to nejlepsi co jsem zde zatim cetl. Casto si na ni vzpomenu.

Veronika11v
09. 02. 2006
Dát tip
:))) dobré:))) len si to neviem v skutočnosti predstaviť, ale je to fajn:)

reka
31. 12. 2005
Dát tip
dobry napad, dobre napsany.

flétnista a zbytek světa: Konec se mi líbí. Hezké. Možná bys tak mohl vidět nekonečno. Když budeš mít nekonečný paprsek světla... pustíš ho mezi dvě přesně rovnoběžné "zrkadla" a máš to... Když chci vidět nekonečno, v praxi si zavazím:)

HEZKÉ.

To je velmi dobrý nápad! Možná, se mi to zdá stručné, ale však jasné a to podtatné tam je. Proč to píšu? Zdá se mi to hned utnuté... nemůžu jak jinak, ale musím t* :)

chaImin
06. 06. 2005
Dát tip
kámoši jak dvojčata, upírovatí ve stejné datum.. 8^)

Alojs
10. 05. 2005
Dát tip
teď, jak jsem si to přečetl znovu - možná by nebylo od věci překopat přeposlední odstavec, kde je spousta vět podána trošku krkolomně... notabene tam dvakrát zmiňuješ slovo "uvědomit" (to by nebyla vada u velkého textu, ale u tak krátkého je škoda jej kazit takovými zbytečnostmi, právě tento text by jsi mohl maximálně vypilovat)

Alojs
09. 05. 2005
Dát tip
dobrá povídka... na tom prostoru maximální.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru