Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání

26. 07. 1999
0
0
1886
Autor
Delet

Snažím se, ale je to asi furt stejný.

Jinak pěkný prázdniny všem!

Včera jsem byl na nádraží. Čas se zastavil a díra v něm zela. Čekal jsem, že uvidím Tě svěží a krásnou. Tys však nepřijela. Poslední vlak již odjel, vzav sebou naději mou. Na srdce se snáší tmavý pel. Stojím tu s hlavou sklopenou. Stál jsem tak dlouhou chvíli a dumal, čím že to je, že když láska vzplane a sílí, hned zas rázem uvadne. ...ale já budu zítra čekat zas. A až přijedš, vezmu Tě za ruku Tvou a zdobit bude lásky naší jas pouto naše září nádhernou...
Hannah
19. 08. 1999
Dát tip
Protože se sami o sebe příliš bojíme, slavku. Když dáš lásky moc, ten druhý ji neumí přijmout, má strach a neví, že když ji přijme, tím víc ji může rozdávat...
Delete, je to krásný a ona jen zmeškala vlak a až přijede, tak to bude i pro ni stejně krásné setkání, protože už nevěří, že znovu čekáš - na ni...

slavek
01. 08. 1999
Dát tip
Proč skoro všem lidem chybí láska, a proč přesto nejsme schopni jí víc dávat?

Delet
28. 07. 1999
Dát tip
Díky všem za projevenou účast...

Bibša
27. 07. 1999
Dát tip
Den Tě zklamal
noc Tě zradí
světla zhasly
peřiny chladí
pozdní hodina
samotným nepřeje
srdce je ledové
nic už ho nehřeje?

Bibša
27. 07. 1999
Dát tip
abys nestrávil celý svůj život v čekárně !!! Všeho s mírou ( nebo Jírou) !!!

Replicant
27. 07. 1999
Dát tip
Nechcy být cynik..stál jsi na správném nádraží?
Ale jinak...jakobych tam stál sám...přesvědčil jsi mě.

Replicant
27. 07. 1999
Dát tip
Omlouvá se za to.:nechci...chybička se vloudila

Jarka
26. 07. 1999
Dát tip
Naděje umírá poslední..
Já osobně bych u toho vlaku stála co nejdéle to půjde... Co kdyby?

Merle
26. 07. 1999
Dát tip
Snaž se dál, jednou se to musí povýst...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru