Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prameny

11. 05. 2005
5
1
2075
Autor
Aaria

Schovával jsi v sobě pramínek Života a snažil se mě chytit ve větru.
A já…
… neviděla

Stojím na Zemi a pokouším se přiblížit k živému pramínku -
k Tvému pramínku, který se den ode dne mění v pramen.
A nevím jak…
… smím?

Byla jsem slepější než slepec a utíkala k mrtvým vodám v domnění,
že v sobě mají život.

Živá voda vedle mě.
A já…mrtvá.
Hloupá náhoda.

Mám tělo na cáry a bojím se poprosit o život.
Hořím a potřebuji ochladit.
Pláču a slzy si stírám se vzpomínkou na Moře Života.
Na Tvé Moře.

Bojím se předstoupit a svléknout se.
Taková opravdu jsem.

Mám strach pojmenovat, říct, zakřičet, že Tě mám ráda, že Tě mám radši než bys řekl,
že jsem Ti ublížila,
že Tě miluju,
a že je mi to všechno líto.

A proto píšu.

(11.5.2005)

(Brblovi)

1 názor

Brbla
03. 10. 2007
Dát tip
A prase dál zůstává prasetem. A je mu to úplně jedno. No nic, i na takové lidi se dá v životě narazit. Každopádně počítej s tím, že všem prolhaným sobeckým děvkám bude jednoho dne hodně dlouho a hodně moc špatně. A ten den přijde, na to nezapomeň.

Brbla
27. 04. 2006
Dát tip
Uvědomuješ si, jak moc jsi mi ublížila?

Savitri
26. 10. 2005
Dát tip
Děkuju za pohlazení. Za odvahu křičet a psát. Vnímám tako jako spřízněné s mou dušičkou.

Aaria
14. 07. 2005
Dát tip
Silvita: Tak to řekni, zakřič a bude se ti psát o hodně líp... vážně:-)))

Sunmoon
09. 07. 2005
Dát tip
+ avi...nevím, jestli se bude líbit...ale mohlo by...

Silvita
09. 07. 2005
Dát tip
Mám strach pojmenovat, říct, zakřičet, že Tě mám ráda, že Tě mám radši než bys řekl, že jsem Ti ublížila, že Tě miluju, a že je mi to všechno líto. A proto píšu. -- taky píšu.... proto


Sunmoon
16. 06. 2005
Dát tip
tohle je velmi blízké...t*

Aaria
02. 06. 2005
Dát tip
Nevím jestli líp, jsem ráda, že ještě píšu:-)))

Fame
02. 06. 2005
Dát tip
To já taky moc dlouho jsem tě nečetla dobře že seš i s písmenkama E*

Fame
31. 05. 2005
Dát tip
sestřičko kuk mám Tě ráda píšeš čím dál tím líp!

Aaria
18. 05. 2005
Dát tip
K čemu hvězdičky. Díky, že jsi tu byla:-)

Nejhezčí otázka na všechno a vždy: smím? Jinak ... jednou tu krizuji, že se nepotřebuju dívat do cizích oken, ložnic, že své realityshow si můžeme předvádět doma. Tam je velká sledovanost. A i tady by byla, ale zaráží mě ..., i když sama plavu s proudem. A podruhé se mi nelíbí, ... že jsi psala očividně někomu, pro někoho, pro ... něco! A to se mi nakonec slilo v jednu velmi známou kaluž. Já jen, že nemám pocit a jistotu (na tomto místě), že se projevil tvůj rukopis (ač ho znám málo a mlhavě) Že toto vyznání není ničím své, že jsem ho četla už poněkolikráté tady. To nic; jen jsem měla potřebu podělit se o čtenářské dojmy. Přesto všechno si nedovolím určovat hloubku pojetí, významů, ...ničeho. Co by jinak člověk napsal do kolonky: Přidat vlastní názor - kritiku Líbilo se mi. Bez hvězdičky.

Croyance
11. 05. 2005
Dát tip
Nevím z jakého důvodu, ale začala jsem číst od konce - tip :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru