Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtvrtek - prostá poesie všedního dne

12. 05. 2005
3
0
2292
Autor
REDH0T

Projedu kolem s kropícím vozem anebo Vás postříkám zahradní hadicí a Vy hned křičíte - prší, prší, maminko podívej, venku prší. Rozsvítím malou baterku a vy voláte - slunce, sluníčko, maminko podívej, venku je tak krásně. Baterkou prosvítím barevná sklíčka - a Vás ohromí duha. Udeřím si jen tak pro radost palicí do velikého činelu, z neopatrnosti rozsypu sáček rýže, pustím sprchu, zapálím na krátký okamžik sirku, abych se porozhlédl kolem a prudkým fouknutím ji téměř ihned uhasím...

...co potom uděláte Vy ?
alina
05. 06. 2005
Dát tip
*

Mirae
20. 05. 2005
Dát tip
Zobrazuje se v roli boha? A jak by měl, když je? Každý je tak starý, jak se cítí.

REDHOTE, tvé ego hvězd se dotýká - vždyť ty se tu zobrazuješ v roli BOHA! :-) A my? My se s pištěním rozutečem, pak odklidíme mrtvoly a znovu se k tobě modlíme.

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
dam ti pusu na čelo:)

Zuzulinka
12. 05. 2005
Dát tip
rozsvítíme slunce.....:-)))))

harosek
12. 05. 2005
Dát tip
Mě to spíš přijde jako odkaz na nikdy nekončící stádovitost lidí, potřebu se s něčím identifikovat, potřebu někoho slepě následovat....víš,co uděláme? úder,ač špatný budem vnímat jako libozvučný tón, rýži posbíráme a vrátíme zpět do ošatky a svíčku opět zapálíme,aby sme v odrazu tvých očí viděli sebe.... t*

Implicite
12. 05. 2005
Dát tip
ja potom rozsvítím malou lampičku na děravém stolečku od probdělých nocí (jak to dělají šedaví klucí) a zavolám nahoru do pokoje: "redhote mas to dobry!!..pises pekne o minutách leskleho zivota, coz je ta hlavní hodnota...a narozdíl od tebe mi to tak pekne nejde!!"..tecka...

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
...tě seřežem jak žito.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru