Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krok do neznáma

12. 05. 2005
2
0
3870
Autor
malykuba01

Žádný inzerát ti neříká,

než na něj sama odpovíš,

zda potkáš kluka,

úchyla

či básníka.

 

A s kterým bude větší kříž!

 


hutch
22. 05. 2005
Dát tip
tak super kotě.. zdravím teda ty tvé jiné věci pod sukýnkou)))

Amanda
22. 05. 2005
Dát tip
No na tebe trochu obycejne a prazdne...

maia
16. 05. 2005
Dát tip
so vsetkymi... :-)*

Kimísek
13. 05. 2005
Dát tip
8-)))))))))))*

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
Zbabělec, úchyl, básník, či hrdina - všichni jedna rodina...

hutch
12. 05. 2005
Dát tip
taková pěkná smeska kamarádce ze třídy)))

chci hezkého rozervaného básníka s krásnou duší, vysokým IQ, EQ i kontem... Jsem naivní? Nápadníci hlaste se! ;o))

hutch
12. 05. 2005
Dát tip
kočce - nik máš v ženském rodě ale na kluky nejsu - nejsu ani básník - spousty umělců jsou homoseks. jako ty??? kocoure

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
hezkej rozervanej kluk---to myslíš granátem, M.K.---? Noha krásná, ruka víc, ouško za rohem....tak ten se ti, kočko, už asi nevohlásí....... ale třeba jeho starší brácha....

hutch: tak tohle nechápu, nevím, ale vypadá to, že si myslíš, že jsem chlap - což je ovšem informace, po které se skládám smíchy pod stůl. Nevím jestli tak na tebe působím, ale věř mi, že pod sukýnkou mám uplně jiné věci, než že pytlík inlajn: granát na všechny! ano! donese mi Ferda aportem jedny hezky rozervaný uši? :) i když mě je to už jedno, prej sem chlap nebo homosexuální modrý kocour... Já už teď halt musím brát všechno ;o)

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
...ber, dokud dávaj...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru