Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Verná kópia

12. 05. 2005
0
0
4685
Autor
Renas

Keby som tak dokázal byť silný, nepísal by som tak veľa. Písal by som omnoho menej. Lenže moje slabé ja sa topí v sračkách nehorázneho charakteru a myslí si, že písanie je niečo, čo ho zachráni od zvieracej kazajky. Keby to bola pravda, písal by som omnoho viac.

Som akoby zamknutý sám v sebe. Stratil som kľúče, zabuchli sa mi dvere. Čakám na zámočníka. Dobrosrdečný chlapík v montérkach, s kabelou plnou inštrumentov k záchrane mojej maličkej dušičky. Vlastne ani nie tak maličkej, ako stiesnenej a bojazlivej.

Je to akoby ste aj dokázali byť šťastní a silní, ale pripadá vám to ako prázdny afekt, a tak zotrváte v stave zúfalstva a triašky. Zároveň dúfate, že to prejde a vy sa opäť usmejete na seba aj na svet.

Ten pocit, že som sám, nedokáže napraviť žiadne slovo ani veta. To prejde. To prejde. Však to prejde? Och drahá... drahá... drahá... Ja ťa tak veľmi milujem.

konstatujem, milacik ;)

inlajn
13. 05. 2005
Dát tip
aspoň tak....

ty vole, myslim ze byt silny a stastny ako v reklame je take iste hovno ako byt slaby a zufaly, akurat to sa nenosi, tak sa z toho ludia blaznia

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
ale ja mám v piči reklamy. Ja chcem byt len klidny a nemat pocit schizofrenie a absurdity. To kurva prehrali sme s kanadou.

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
...a toto vysedavanie na literarnom seeerveri mi uz tiez lezie na nervy. som uz kokot asi.

hokej mam fpici, mam rad majstrovstva lebo sa hra kvalitna hra ale vydsledky ma netankuju ;) ked nechces mat pocit absurdity tak idz robit do banky a zvykni si ;)

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
jeeežiš a nemaš rad slnko ja viem ty chod robit pasaka, alebo gigola a vymrkos sa poriadne na tych pičiach starych a tiez si zvyknes. idem si dat pivo a potom lestit bambus

mat otvoreny iba pismak je asi pekna uchylka;)

si nejaky nedotklivy do pice ale ja to z teba raz vytlciem ty jebo dobru chut ;)

Renas
12. 05. 2005
Dát tip

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
avi

nastastie mi neni zle, inac by som uz davno kosil ;)

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
čo je to kosil?

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
Minim, si kokot...si dělej, co chceš....ale nevnucuj a nekaž...aspoň tady, na tom pošahanym sevreru...si upad?

Renas
12. 05. 2005
Dát tip
žiadne prudke pohyby inlajn

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
no dyť....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru