Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pátek - třináctého - speciální čarodějnický díl

13. 05. 2005
1
0
2287
Autor
REDH0T

Trošku jsme si s kamarády popili, no... Planety jsou rozházené po oběžné dráze, na Zemi se mísí voda s pevninou, téměř miliarda lidí neví co se děje - vůkol tma, chlad, do hlavy se vkrádá úzkost a deprese. Každý člověk okamžitě přemýšlí : vstal jsem dnes z postele levou nohou, šlápl jsem snad na kanalizační mřížku, nepokřižoval se před procházející jeptiškou, minul bez povšimnutí kominíka, co ta černá kočka na chodníku, zrzavý kluk v okně, houkající sanitka...??!? STOP!!!

Zastavte se, blázínci. Nic tak hrozného se neděje. Je jenom pátek, pátek třináctého a to si vždycky s kamarády trošku popiju. No...
REDH0T
16. 05. 2005
Dát tip
Za Vaše ??? ...já dycynky za svoje... vše nejlepčí :o)

inlajn
16. 05. 2005
Dát tip
...to slavíme s Ferdou na psim mejdanu, kde fackuje špice....stalo se...a díky, už to máme (z) s krku...:)

_Rebelka11
13. 05. 2005
Dát tip
... dobrý, já mám naopak pátek 13. docela ráda (jestli to nebude tím, že je pátek? :-D), je to úplně normální den a lidi blázní zbytečně... až budeš popíjet, si dej jedno i za mě :-)

TvůjMéďa
13. 05. 2005
Dát tip
...tam, kde ted jsem, kazdy rok 13. kvetna vychazeji kravy na pastvu... vsude bude hafo krav, ktery si muzou delat co chtej a chodit kam chtej, az po cattlegrid. No a letos to vyslo na patek, tak uvidime...

inlajn
13. 05. 2005
Dát tip
a já má dneska narozeniny...:)

inlajn
13. 05. 2005
Dát tip
...ale nic tak hroznýho se neděje...o)))))

inlajn
13. 05. 2005
Dát tip
no vydyš, Hrbol, ja to taky neberu.-.jako že co slaviť, jen sem chtěl "pozbudyt" málo-vjerne...deme s Ferdou na psí mejdan, na zahradu, páč v Práglu nepnrpšy ! ...si to užije, nemá rád špice a budou tam dva...na -zdar--, Hrbol, Redhot a spol...a za /naše/ datum typ, jásny....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru