Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEKADENT ZE LVOVIC

13. 05. 2005
0
0
3833
Autor
Mabi

Občanské sdružení Neraweb připravilo unikátní projekt „7 z pětky“ , kdy v sérii sedmi literárně hudebních pořadů připomene památku významných českých literárních osobností, které jsou spojeny s MČ Praha 5. Prvním programem z této série bude pořad pod názvem DEKADENT ZE LVOVIC věnovaný smíchovskému rodákovi Jiřímu Karáskovi ze Lvovic.

Pořad se bude konat v pondělí 30. května od 19 hodin v příjemném prostředí Čajovny MĚSÍČNÍ KOČKA (www.mooncat.cz), Zubatého 6, Praha 5 (nedaleko Švandova divadla).

V programu se objeví ukázky z autorových sbírek Ostrov vyhnanců a Zazděná okna a také z jeho románu Gotická duše. Nebude chybět esej o Karáskově životě a vztahu k české dekadenci a své rodné čtvrti.

V programu vystoupí Lucie Jankovská a Martina Bittnerová za hudebního doprovodu Lucie Rút Bittnerové.
Pořad vznikl za podpory MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 5.

Vstup je pro všechny volný.
Mapa: http://mapy.atlas.cz/mapviewer/mapviewer.aspx?cy=-1043979&cx=-744236&icon=default&scale=4000&action=zoomto


Mabi
01. 06. 2005
Dát tip
V poho... Rozloučení se sezónou je symbolické, pořad věnovaný Vl. Vančurovi 9. června viz rubrika zde srazy akce. Nebo kulturní akce www.neraweb.cz

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
snad příští/nějaký další díl - počasí mi to celý pokazilo - omlouvám se & děkuju za doinformace .. :-)

Petr_Pan
28. 05. 2005
Dát tip
juj - moc dík - tenhle tejden budu mít snad volnější, tak by to nejspíš aj šlo .. jen - co to stojí ?

Mabi
28. 05. 2005
Dát tip
Vstup volný díky MČ Praha 5:-)

Mabi
27. 05. 2005
Dát tip
"Posílám slíbené avízo - takže Karásek je už po neděli, v pondělí:-)

Mabi
17. 05. 2005
Dát tip
dej mi mail a pošlu ti to mailem...

Mabi
16. 05. 2005
Dát tip
Vyjádřila, ptala jsem se, na co to potřebuješ... Avízo klidně pošlu, ideální by byl mail...

Mabi
14. 05. 2005
Dát tip
To mě těší, že to zní skvěle"-)

Petr_Pan
13. 05. 2005
Dát tip
to zní skvěle !! :-) uvidíme .. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru