Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vanocni blues

11. 12. 2000
4
3
3690
Autor
Stevenson

Vánoční blues.. Chtěla bych zpívat blues vánoční, pro tebe. Když září velký vůz však zima nezebe.. Když září velký vůz co cestu ukáže jak dostati se už ven z té mé garáže. Z garáže zavřené když ztratila jsem klíč z níž touhy vysněné marně by chtěly pryč. Chtěla bych zpivat blues dnes zase po roce, když září velký vůz a voní vánoce.. Zpívat to svoje blues k dárku co chci Ti dát, jen prosím už to zkus ten dárek rozvázat. Snad potom pochopiš a dárek ukáže kde najiti ten klič od té mé garáže.. Snad potom přece spíš bude líp znít to blues až si mně rozbalíš, když září velký vůz.. Ten snad to dokáže posvít nám pak ven z té moji garáže.. až spolu vyjedem.. Chtěla bych zpivat blues A nebo nechtěla ? Vždytˇ přece k vánocům se hodí docela i písenˇ veselá, to přece snad už víš a nebo pochopíš.. až mně si rozbalíš…. …

3 názory

neznamaxy
23. 11. 2007
Dát tip
OK, tak ty ne, ale tvé psaní

Stevenson
23. 11. 2007
Dát tip
to bych nechtel .. ma svych dost .-))*D

neznamaxy
23. 11. 2007
Dát tip
no jo, uz to tak bude, jsi moje slabost

Stevenson
18. 12. 2000
Dát tip
A to same Tobe.. dekuji

Yeziiinka
17. 12. 2000
Dát tip
Kouzelné... Krásné vánoce a blues jen s dobrým koncem Stevensone... !

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
jak písňový text to rozebírat nebudu...

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
Stevenson. Omlouvám se za překroucení rodu. a odpalý=ospalý viz minulá kritika. Já myslel sloky 6,7,8. Myslim, že už se tam ten nápad s tou garáží (dobrej nápad ;) opakuje trochu zbytečně moc. Je lepší napsat kratší intenzivní věc, než to nastavovat. Ale jsem fakt laik tak to třeba neber ani vážně.

Stevenson
12. 12. 2000
Dát tip
dik.. podivam se.. a beru vazne.)

papouch
12. 12. 2000
Dát tip
Steve, nech to tak!.. Pokud je to blues, jako že je :-) , tak druhá půlka sedí na melodii a typické pro blues je právě "omílání" ... Ještě jsem to nestrávil, ale věřím, že Ti na to něco šlapajícího napíšu... vydrž :-)

PeerGynt
11. 12. 2000
Dát tip
To je super, nádhera a bomba. Ty jo, fakt dokonale provázaný sloky (teda jestli si to tak chtěla ;) Jenom asi tak ve třetí čtvrtině je to dost odpalý a bez nápadu :( ale jinak je to fakt super

Sadaf
11. 12. 2000
Dát tip
tak , tak - blues....to mě vždycky spolehlivě dostává, a ty Stevensone (a to se mi líbí) hodně dobře víš o čem zpíváš (vlastně píšeš)....

Jákob
11. 12. 2000
Dát tip
mě taky vždy blues dostane ........ (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru