Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá hora - Oupn-ér scukec písmactva v Brně

13. 05. 2005
0
0
9923
Autor
ashentree

Tak jako loni koncem školního roku, i letos zvu vás nejmilejší písmactvo, tentokrát společně s Emptym a Kytkou_vypíchnutým_vokem, na oupn-ér scuka v Brně...

10.-11.6. Bílá hora, Brno

Podobně jako tomu bylo loni, ale na protějším kopci, akce bude velmi neformální a bude se vyvíjet podle počasí a aktuálních nálad zúčastněných dobrodruhů. Sekeru si brát nemusíte...

Po zkušenostech z loňska si ji vezmu sám :)

Opět nastolíme zátiší s ohněm, kolem něhož budeme vykonávat činnosti různého charakteru, mlčením počínaje, přes pokusy o poetické či prozaické četby a hudební extáze, až po havraní a rockenrolové tanečky (nejblíž to má zase papouch :) Bílá hora má různá zakoutí, tudíž je možno se po ní náležitě rozpliznouti, kdyby si někteří začli lézt na nervy ;)

Kdyto a japato (aneb co naplkat staré)

Akce bude oficielně počata v pátek 10.6. v 19:00 místního času (tj. přesně devět hodin po probuzení pátečního eše). Docházet můžete v průběhu večera a noci. My tam budeme už dřív, určitě od 18:00. Bílá hora je v Šimicích (Židenice).

Od role (vlakáč) se tam dostanete šalinou numero 8, směr Líšeň, Mifkova. Vystoupíte na zastávce Bělohorská. Po pravé ruce (po směru jízdy) budete mít komín spalovny. Na ten nastavíte gébiš (zadní partie těla) a vyšplháte se na cíp Bílé hory - to je ten kopec vlevo od směru jízdy. Na kopci najdete takové malé volejbalové hříště a za ním plácek s ohništěm a dřevěným stolem. Tam vás budem vřele očekávat :)

Samozřejmě pokud si netroufáte dobrodružné výpravy, stačí zavolat ešovi na 606 336 185 a někdo z nás si pro vás přinde na zastávku Bělohorská.


Kdyby počasí nějak echt nepřálo, zapadli bychom do některé z blízkých knajp.

Co k temu

Hadry podle očekávaných nočních teplot, neco na glgec a případně i
bagrec, abyste nechcípli módrem. Možná i nějaký demižónek objeví se ;)
Šlofčit se nebude, ale kdyby to fakt někdo potřeboval, tak se o příslušné pomůcky zajisté postará sám... :)

Doprava

vybrané spoje po glajzách:

Praha hl.n. > Brno - 15:20 - R 877
Olomouc > Brno - 15:42 - R 938
Ostrava > Brno - 16:56 - R 738
Bratislava > Brno - 16:45 - Ex 278 JAROSLAV HAŠEK

Sobotní spoje zpátky budu mít s sebou na papírech, kdyby si někdo zapomněl zjistit ;) Kdyby nás někdo chtěl opustit v průběhu noci, tak od půlnoci do pěti do rána jezdí noční linka 98. Do dvou každou půlhodinu, potom po hodinách. Vždy tak, aby v celou dojela k nádraží.

Tož to je pro zatím vše. Pokud zamýšlíte svoji účast, napište ešovi do zpráv. Urobíme očekávanú prezenčku.

Těšíme se!

Zatím přislíbili účast:
alternative4, Bacil, Danny, Dero, Eva_S, Fame, Iggy, Makovak, Mardou, Nicollette, sjuuu, sk8ergirl, Spíš_Nejspíš, Petr_Pan, _Psyché_, Vespa

+ možná dorazí:
drfaust, gemina, oleandr, papouch
Bacil
20. 06. 2005
Dát tip
Jé, já jsem pak na to úplně zapomněl :-( nějak toho teď mám moc :-((

Danny
13. 06. 2005
Dát tip
budou fotky?

hastrman
13. 06. 2005
Dát tip
jo... budou fotky? a hlavně: bude předběžná možnost cenzury? :-)

sk8ergirl
13. 06. 2005
Dát tip
ehm, a kdože vůbec fotil? :o)

hastrman
13. 06. 2005
Dát tip
nevímé...

hastrman
13. 06. 2005
Dát tip
a jó vímé! tak to ale brečíme na špatné adrese :-)

sk8ergirl
13. 06. 2005
Dát tip
no fotil dero a eště někdo...

Danny
11. 06. 2005
Dát tip
bylo to s váma moc fajn :)*

Waawe
06. 06. 2005
Dát tip
historie už nebude nikdy stejná... rád bych přijel, ale letím vyřídit nějaké záležitosti do Japonska... snad příště :-)

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
na leitnerku na čtení nendeš? tož klíďo pak pozdějš na traubce ;)

Jo takle :o) Tak na Leitnerce, ještě ti pak napíšu

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
pro jistotu avi těm, kteří se přihlásili a který nemam v mobilu :) avízo na akci vyšlo dnes znovu tak si tam opište můj mob ;)

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
aha, na Perlina mam, tak sorry za avi :)))

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
tvůj drahý mob mám opsaný...:o) chceš můj? jakože pro jistotu?

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
dej prozvonec, hned si Tě chytim ;) ale erotický smsky Ti psat nebudu zatim :))))

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
no to bych řekla...tak schválně, tě tedyk jakože prozvoním, estli to eště vůbec umím :))

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
de Ti to na výbornou, kočko ouplně sem totok povokřál :))

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
no, šmarjá, eště že jenom povokřál :o))

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
:))) a co víc by se mi mělo stát jakože, kočko? :) dyť su už starej :))

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
no co já vím, že jo :))

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
lepči nevědět pravdaže :))

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
no vždyť :-)

Ashi, takže podrobnosti v úterý na Traubce? :o)

kassiope
02. 06. 2005
Dát tip
Sakryš, tak jsem se dívala a mám zrovna víkend v práci a to sobotu i neděli, ale ještě se domluvím a dala bych vědět.....vidím to ale spíš pochmurně....žel...

ashentree
02. 06. 2005
Dát tip
:(( dík že jsi byla na vysočině, pookřál jsem :)

kassiope
02. 06. 2005
Dát tip
Tomu jsem tuze ráda....:o) a kdyby bylo nejhůř, tak snad ještě bude nějaký ten srázek...třebas i malinkatý...

kassiope
02. 06. 2005
Dát tip
Sem netušila, že tak umíš.....tak...a bylo fajn..

ashentree
02. 06. 2005
Dát tip
klíďo ten nejmenči ;)

kassiope
02. 06. 2005
Dát tip
No, tak to se teď bojim, bych tam nebyla sama...:o)

ashentree
02. 06. 2005
Dát tip
se chceš sama srážet? já myslel že ke sražení je třeba dycky víc než jeden objekt ;)

kassiope
02. 06. 2005
Dát tip
No, už to nebudu rozvádět - si ze mě utahuješ :)

Ondoň
29. 05. 2005
Dát tip
ešííííí paranoik lyryk mě smazal, i když jsem mu nic neudělal.. kdyby něco - pro jistotu čísílko na mě je 728422721 papouch

ashentree
29. 05. 2005
Dát tip
zdaaar ptáku, byl jsem z toho na větvi když jsem Tě nenašel na bidýlku... no eště že tak seš mobilní, zkontroluju si číslo ;) docela mi vrrrrtá škopkem, kde se bere tolik hystérie.... dík, že ses ozval!

sk8ergirl
29. 05. 2005
Dát tip
gem: když to vyjde, tak klidně...eště se nějak domluvíme, ju?

gemina
28. 05. 2005
Dát tip
halo lidicky jede nekdo z prahy? sorry za avi tem co to nepatri

gemina
28. 05. 2005
Dát tip
halo lidicky jede nekdo z prahy? sorry za avi tem co to nepatri

sk8ergirl
28. 05. 2005
Dát tip
gemi: já pojedu z Prahy...nějakým busem...eště si to musím zjistit všecko...

gemina
28. 05. 2005
Dát tip
sk8: a kdybych jela, pojedem spolu?

ashentree
28. 05. 2005
Dát tip
Hestas: tož takovouto omluvu přijímám ;)

Perlino
23. 05. 2005
Dát tip
juuu, ahoj ashi, to je super...tak jestli se něco nezmrví tak tam určitě rád budu:))

hastrman
20. 05. 2005
Dát tip
je to v peeerdeli, pane hrábě, z 10. na 11. mám noční pracování (a od 11. pak 4 dny volna - takový naschvály, grrr) pokusím se vyjednat volno, ale moc nadějně to nevypadá, uvidíme

Bacil
18. 05. 2005
Dát tip
Díky za avi! Já určitě ne na celou akci, ale pokusím se zařídit si to tak, abych se na meetingu aspoň na chvíli promeetl :-)) Ash: neurážej mé soudruhy :-)))) Yoyo: když tak si to můžem zkusit připomenout vzájemně, jestli se potkáme u nás na Ústavu :-))

Danny
18. 05. 2005
Dát tip
já bych se taky objevil... na Bílou horu to mám z domova blízko...

ashentree
18. 05. 2005
Dát tip
Danny: jasně! Slatina welcome, píšu Tě ;) Bacil: máš štěstí, že jsi s velkym B :) jinak bych Tě bacil, páč v krku člověčím dovedeš pěkně vyvádět, zvíře jedno ;) píšu Tě ;)

ashentree
18. 05. 2005
Dát tip
kouzelná_květinka: ozvu se Ti nejvíc ;)

aši... :-))) ale bez plácání, ju? :-)) díky pane

ashentree
18. 05. 2005
Dát tip
květinka: udělam Ti co budeš chtít :) maš rada třeba to pohar zmrzlinovej se zapichlym lízátkem? ;) placat Tě nebudu, to viš že ne ja květinky ani netrham jen su z nich celej paf :)) těšim se :)

chi, aši, Tě varujuuu..... bys nebyl zklamán... :-)) mám ráda pistácie v jakkékoliv podobě... :-)) i zmrzlinu a blízo.... mňamky..... :-))

hlupáczek
17. 05. 2005
Dát tip
avi Bacil :op

tak vám tak nevím....mám ten vážnej a dost vážnej důvod se domnívat, že mi to děláte naschvál....naschválníčci! Jedinej zapráskanej vík v červnu a vy se trefíte.... neuvěřitelné!!! tak se rozplácnu jinam, nooo....

ashentree
16. 05. 2005
Dát tip
Ti dojedu vlastnoručně naplácat, holko :)) hej dej si na 22.6. dovolenou ju? budou Xychty, bude pismackej skopek ;)

naplácat? :-)) neee.... dobře, počítám s tím.... :-)) pak dej vědět v kolik, kde, přesnou adresu, plánek... a tak, ju? to budu mít volno, mám to zakřížkovatěný a vůbec... :-))

Fame
16. 05. 2005
Dát tip
jůůů hele ta videjoprojekce je někdy jindy což vypadá velmi nadějně -> teď už to bude jen na tom zda mě svou přítomností potěší zase nějakej miloučkej bacil;-)))

ashentree
16. 05. 2005
Dát tip
bacil mě těší teď, hajzl jakejsi... hej to je moc fajn, že můžeš!!! se těšim!

Fame
16. 05. 2005
Dát tip
já taky tak ať to nezakřiknem hele;-)

ashentree
15. 05. 2005
Dát tip
Hestas: no to budem, přinejlepšim nás zbalej policajti :) alt: Tebe beru chlape, doufam že sliby splníš :))

ashentree
15. 05. 2005
Dát tip
tak trenky, no .))

sidonia
15. 05. 2005
Dát tip
no to jo, ale to bude az pristi semestr... na slovensko:) do nitry, hah:) v sobotu? kerou sobotu? popremyslim:)

ashentree
15. 05. 2005
Dát tip
no tu srazíkovou ;) ale klidně jinou :))

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
Fame: a dorazíš nám? ;) Petr_Pan: počítám s Tebou samozřejměže!

sidonia
14. 05. 2005
Dát tip
ráda bych, ale 10. mám předzápis (jako že účast nutná)... mrzí mě - a to jako fakt

romale
14. 05. 2005
Dát tip
Nu, nevím, zdali bych také nepouvažoval... a jednou za čas nevyrazil mezi lidi...

Fame
14. 05. 2005
Dát tip
uvidíme ještě, mám mít zrovna nějakou videjoprojekci ale kdo ví co bude já už nechci nic plánovat;-))

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
a co květinka? dyž už se motáme kolem teho kroměříža :) sidonia: to je škoda, holko :/ rádi bychom Tě viděli ;) předzápis, to jako už vališ někam pryč?

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
a co jane(k)? ;)

no čkoda, no asi bude šrůmec

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
budu si přát, aby nebyl ;) by to bylo moc super, kdyby jsi dojela, viš

hlupáczek
14. 05. 2005
Dát tip
To by bylo vážně prima, díťo, kdyby jsi to nějak vykouzlilo.

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
hele ash, tak mě tam písni...jakože možná, ju :-)?

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
jj, a zapiš si to za uši, kotě :)

sjuuu
14. 05. 2005
Dát tip
hola, tu jsem! a budu! a těšim!

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
spíš do kalendáře, brouku :)

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
jasně, s Tebou jsem skrytě počítal dosti tutově :)

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
zkus to na břiško :))) už sem to tady komusik sliboval :)

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
ahs: na bříšku už sem byla pomáraná, asik měsíc zpátky to je...úúú to byla akce :))....žel ráno to bylo špatný...uff, ještě že neměli kámoši lihovky :)))

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
:))

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
tak né, že vezmete lihovky...:o) a už běžím odsud...psst! :)

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
jasně, vemu unikolky, kočeno a budeš to tam mít navždycky červený srdíčka :)) pssst! ;)

hlupáczek
14. 05. 2005
Dát tip
Hestas: Vidíš, klapne to. :o) sk8: Možná? Ty jsi vážně nemožná - přijedeš a basta fidli, žádné výmluvy se nekonají, opona padá. :o)

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
Janku, víš co, já říkala možná proto, že sem fakt nevěděla, jak se sama z Prahy dopravit do Brna...ale když pojedeš ty, tak nevidím problém :o) (eště to někdy oznámím rodičům a tak...ale mno, tak jo no) ashentree: tak mě pls přepiš jakože určitě, mě překecali no :)) hlupáčku, abys pak nelitoval, víš :o)*

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
já půjdu za tebou, žádný svítání neberu :) btw stopnem si vlak ne :-)?

hlupáczek
14. 05. 2005
Dát tip
Hestas: Budete litovat všichni, jen já ne, věřte mi. :o)

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
J: fákt? tak pak ještě hodíš info, jakože mě, že jo :))...páč nezapomeň, že v pátek taky chodím do školy ještě :)) jo, hlupáczek nebude litovat, páč nepřijde určitě :-( (estli nepřijde a já se tam potáhnu zbytečně, tak si ho najdu!) :o)

hlupáczek
14. 05. 2005
Dát tip
sk8ergirl: Na to se těším ze všeho nejvíce, až mě budeš hledat v kapsách všech přítomných. :o)

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
hlupáczek: no ale až Tě najdu, tak tě vytáhnu za pačesy a nebudeš se stačit divit :) J: tak jo, se domluvíme eště, že jo :-)...a teď psst, se du dívat na hokej, mě znáš, že jo, a tak :))

sk8ergirl
14. 05. 2005
Dát tip
tss! :o)

hlupáczek
14. 05. 2005
Dát tip
Já budu po třech třetinkách úplně pod obraz. Doufám, že vítězně. :o)

rádo bych, jenže je tu spousta jenže ale blíží se prízdniny a brnó bude určitě, páč pojedu za jedním hlupáčkem se spřežkou, který to ještě neví ahoj!

sidonia
14. 05. 2005
Dát tip
jako kam pryč? no jako na další rok, né? ;)

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
vim, žes sháněla někde angažmá :) tož to je dobře že tu si tak doraz v sobotu, hmm? uděláme afterparty ;)

ashentree
14. 05. 2005
Dát tip
tož vítězně a teď pundu pod vobraz já :) /mám nad betlou vysočinu, ten strom co je u písně strom, a taky mapu alp :))/ šecky účastníky píšu si tedy ;) skejtinu pověsim výš :) /jelikož nejsem kovboj tak nebudu dodávat něco o houpání :)/

Nicollette
13. 05. 2005
Dát tip
Tceee, a kde mam spoj z Tachova? :o)))) a havraní tanec tam můžem se sestřičkou zatančit? :o) já bych prosila tři lístky na tuto akci :o)

škoda že už mám něco domluvenýho, páč tohle je určitě škoda si nechat ujít .-(( navíc v mým rodným městysi/y (?:-) jojo...doufám, že uděláte podrobnou zprávu o průběhu akce a že brzo bude dalšia!!!

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
já se fakt snažil, ty jo, aje vono to je komplikovaný tam u vás, tož se nějak navažte přes Prahu :) tance všeliké možné plac na to nandem a sestřičky vítány vřele /jakože mate prvni lístky, človiny, vytisknu je vam na bříška :)))/ hej pochopil jsem správně, že mam teda zapsat Nicolletku a _Psyché_... A Spíš_Nejspíš nejspíš, viď? ;) A Eva_S? :)

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
hej kočko, Tys odtud? a bydliš tu? nandu si Tě :)) to je škoda, že nedondeš kruciš...

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
niki: už je havraní tanec na programu, mohli bychom to dělat na pomniku :) na tym co z něho Emptik slít, dyž zaspinkal :))

Nicollette
13. 05. 2005
Dát tip
v pohodě, my stejně do min. do Prahy pojedeme stopem, ne - li až do Brna jo, pochopil si to správně :o))) díky, (k havranímu tanci patří víno, takže se bude tancovat až tak po 5 litrech :o) supr :)

oleandr
13. 05. 2005
Dát tip
No já bych se i jel podívat, jestli mi do toho něco nevleze a nebude mi v tom nikdo bránit, zní to celkem zajímavě

JA! Ja ich BIN! .) su brňák jak poleno, no...přímo z Oltecu :) taky mě mrzí, že tam budu chybět - já - ozdoba všech rautů a dobročinných pártys! (jen nevím, proč už mě nikdy nikdo napodruhý nezve.....sákryš!) ;o)

yoyo
13. 05. 2005
Dát tip
OK! Jen mi to pak ještě připomeň, pls!!!

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
si Tě pozvu nekam a nejednou kočko slibuju ;) dyk tu eště budem nejakej pátek já to tu žeru vod doby co mě vypleskli na obilňáku :)) hej děsně dík že vim že tu si! ;)

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
yoyo: jasně, holko ;)

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
bude to nejdivočejši :)

ash: tož super, příště, příště! :-) Hlavně to teď nezapomeň pořádně zdokumentovat! .)

drfaust
13. 05. 2005
Dát tip
možná dorazím.... možná...

ashentree
13. 05. 2005
Dát tip
a jó, dyť Ty to máš eště blíž než papouch vlastněže :)

Fame
13. 05. 2005
Dát tip
supr zrovna mi o tom dneska jeden pořadatel našeptával ;-)

Petr_Pan
13. 05. 2005
Dát tip
určo přijedu .. :-)

Empty
13. 05. 2005
Dát tip
těšim těšim těšim!!! ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru