Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když přátelé ...!

12. 12. 2000
3
1
3574
Autor
LILINKA

Každého jistě někdy potkalo zklamání i od těch nejlepších přátel, a ať bylo neúmyslné nebo naopak, pokaždé zabolí a vezme nám kousek naděje.

Jak trpce zabolí, zklamání. 

Zavalí pocity, bezmoci.

Je to snad odplata, za chyby.

Je to snad pokání, bez vinny.


1 názor

zvedavec
09. 01. 2010
Dát tip
ani nevieš, ako si svojím veršíkom zarezonovala

Willi
05. 07. 2002
Dát tip
Je to moc smutnej verš a nechápu, že je ještě nikdo netipoval, takže natruc všem rádiby kritikům, já tipuji, páč mi tento veršík medí!

Miroslawek
19. 12. 2000
Dát tip
Ano

bobotic
16. 12. 2000
Dát tip
Naděje mít - ve snách si žít - kam potom jít Bobo iluze zatratit a prodat se ďáblu. Lili: to co nás nutí jít dál, ten vnitřní neklid, je sice požehnáním básníka, ale prokletím člověka, který nocí hledá klid.

bobotic
16. 12. 2000
Dát tip
Jo to bylo bez avíza, tak pardon.

LILINKA
14. 12. 2000
Dát tip
Mě to vůbec nevadí. S tím rozdělováním do kategorií ještě moc nezvladám, tak sorry. A jen tak mimochodem já věřím na naději, je to něco co nás nutí jít stále dál a věřit že sase bude líp. Kdo ji ztratí zcela jako by už nežil!

bobotic
13. 12. 2000
Dát tip
Náhodou o svém poťouchlém ksichtíku si udržuji vysoké mínění. :-) Ale LiLinka nás asi nebude mít moc ráda :-)

PeerGynt
13. 12. 2000
Dát tip
Jo, promiň Lili, my už se příště budeme hádát přes poštu.

Vio
12. 12. 2000
Dát tip
Potkalo... oběma směry... o tom by se dalo napsat daleko víc...

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
vezme sice kousek naděje, ale naděje je nekonečná a vždycky zbyde někdo, kdo tě má opravdu rád ...

bobotic
12. 12. 2000
Dát tip
PeerGynt kecá, naďeje je jen iluzí, kterou si zkrášlujeme svět - a tu, proboha, nesmíš nikdy ověřovat, jináč se sesmutníš :-) ovšem viděl bych to jako lyricky nezveršovaný

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
To teda nekecám, naděje umírá poslední, abys věděl, Bobotici jeden :-))) a s tim neveršovánim máš asi pravdu.

bobotic
12. 12. 2000
Dát tip
Kecáš. Naďeje se ti vysměje. Ta chuděra umírá poslední tři tisíciletí - a ty hledáš u této starší dámy nějaký zítřek?

PeerGynt
12. 12. 2000
Dát tip
Pesimisto vošklivej :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru